- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tuším, že audi nikdy Q7 s manuální převodovkou nenabízelo... Na silnicích samé SUV a v diskuzi na to každý hází špínu... Asi ti co na to vydělají mají moc práce účastnit se výměny názorů!
Věřte tomu, nabízelo, s jednou 3.6 jsem měl osobní zkušenost..moc se jich ale neprodalo.
Podobně se s manuální převodovkou nabízel(í?) i Cayenne či Panamera..
já myslím, že vše o IQ7, X5 atd jasně řekli už v TG. A mají pravdu, jen k nám to ještě nedorazilo a rádoby šlechta to nepochopila. Proč asi.
ktere lze spatrit na silnici. Navic nevim proc, ale prakticky vzdy to ridi nejaky tupec bez mozku...
Však kdo jinej potřebuje "respekt budící vzhled". Teda krom lichvářů.
Q7 začíná zhruba na 1,5 MKč.. Kdybych na to měl, tak si raději za stejné peníze koupím A6 Allroad v naftě - hezčí, menší spotřeba, do města ok, v zimě na hory taky ok, na dálnici taky ok.... je to ale jen můj skromný názor, který mi neberte
Tak já si raději koupím auto za 500 tisíc a zbytek schovám nebo investuju. Je to spotřební zboží a na přepravu z bodu A do bodu B mi bohatě stačí auto za třetinovou cenu.
Docela se těším až esůvéčkům odzvoní a pak už se této podivné modě budem moci pousmát.
parafráze z filmu - říká se, že muži, kteří si kupují tak velká auta si tak kompenzují své malé genitálie.
Jsem zase slyšel, že lidi píšící takovéto příspěvky si tak kompenzují své malé sebevědomí
Cekal bych, ze v takovemhle clanku bude uvedena hlavni problem zdaleka nejcastejsiho motoru v Q7 a sice problem rozvodu u 3.0TDI. Jsou sice delane retezem, ale Audi tradicne retezy neumi, takze zacne chrastit a musi se vymenit. Problem s vymenou neni material, ten stoji celkem malo, ale to ze tohle auto ma zcela nelogicky umistene rozvody na druhe strane nez vsechna normalni auta, takze pri vymene rozvodu se musi odstrojit kompletne predek a motor musi jit ven. Navic ty rozvody jsou opravdu kvalitni orloj. Vysledkem je, ze to malokdo umi udelat a ten co uz to umi udelat si za to necha hodne zaplatit, protoze je to megaom*d prace na dva dny. Takze majitel musi pocitat, ze tech minimalne tricet tisic, ale spise jeste vice, za to zaplati
Ten problém není ani tak v rozvodech, jak spíš v napínácích, takže když to chceš ošulit, stačí u olítáné rachotiny vyměnit ty dva vrchní což jde i bez náročné demontáže. Pokud to chceš udělat pořádně, vyndavá se převodovka. Předek se odstrojovat nemusí. Jinak bych se toho zase tolik nebál. Pozdější verze už nakroutí hodně přes 200000. Stejně si moc nevybereš. Tenhle peklostroj najdeš ve všem co se do toho dává.
Na jakékoliv ojeté audi musí mít zájemce hluboko do kapsy. Těch aut je mraky a údržba je drahá. Tak lidi jezdí a nestarají se o auto. Podle toho jich také hodně vypadá. Najít slušnej kousek chce docela trpělivost a štěstí.
vývoj automobilů byl ukončen někdy v roce 1998. Od té doby jde vývoj zpět. Vyšší spotřeba, nižší výkon, menší spolehlivost, vyšší poruchovost a tak dále.