- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pokud by nebylo auto vyšší třídy lepší, než auto nižší třídy. Že je Rapid "půltřídou" mezi, která má přibrzdit v rozletu československé Korejce je docela dobře cítit i bez toho, aby to někdo řekl naplno. Osobně si články o škodovkách přečtu jako technický fanda, ale jako spotřebiteli mi to moc neříká, přesněji poslední a jedinou škodovku jsem vlastnil jenom pár měsíců a to již před více než deseti lety.
Zajimalo by me, co porad maji proti tem tvrdym plastum interieru...
Copak si na tom nekdo seda holym zadkem?? Dulezitejsi nez tvrdost, je dle meho dilenske zpracovani a presnost spoju, nez tvrdost plastu. Pokud jsou hezky udelany, je jedno, jestli je to drevo, plat, kuze. navic je to jenom auto na prevazeni lidi z mista na misto. Takze dulezitejsi jsou akorat sedacky a podvozek. Vsechno ostatni je sumak.
....ani náhodou....je to jen ubohá hromada plechů pro nacionalistické zoufalce , kteří nevědí - co je to pořádné auto
To je velmi hloupé, co jsi právě napsal ...
hodnotím jen podle vzhledu, ale na první pohled se mi líbí a dávám palec nahoru:)
To byl teda zážitek. Mrňavé, hlučné a líné. Plasty jak od Číňanů, všechno tvrdé a vrže. Ale výbava luxusní, ale k čemu to je, když to nejede a žere. Fakt hnus.
vybava luxusni s 1.2HTP?? to je pekna blbost... sedel si v tom vubec??
No jo, taky jsem si řekl, že už né škoda. Ale kupte si něco jiného jako starší vůz. Chci koupit další starší vůz jiné značky než škoda okolo 140 tisíc kč. Vždy si něco vyberu, ale vyšší cena dílů není často vynahrazena vetším komfortem, či lepší spolehlivostí. Velká část aut má velmi drahé díly a jiné mají zase komplikované a poruchové motory nebo podvozky. Každé auto má něco co je na něm velmi špatně a může znamenat velké komplikace a finanční výdaje.
Třeba u Fabie 1,4 mpi 63 Kw 2008 aspoň máte šanci na spolehlivost motoru a levné díly na auto jako takové. A pokud si to servisujete sami, tak přístupnost v motoru a návody na všechno jsou obrovskou výhodou. Snadně se na tom mění díly. Sice výkon a prostor nic moc, ale toho auta bych se nebál. To se často o jiných značkách říct nedá. Jsou vetší, pohodlnější auta, přesto je tu pořád to jedno velké ALE......
Co znamená "velmi drahé díly" oproti Fabii? A že není vynahrazena vyšším komfortem proti Fabii? Ten má snad každé větší auto... A co do svépomocného servisu, to je jen otázkou znalostí a šikovnosti, servisovat doma lze bez problémů leccos.
a hodně lidí prostě není zvyklá a asi ani ochotná přemýšlet.
Ale pokud nepotřebuju vozit v autě seno koňům, btak to nechápu.
I Fiat Punto je uvnitř o 2 cm širší... a přitom je levnější, útulnější, úspornější... a jeho osmiventilové motory jsou nesmrtelný...
;-)
To co si myslíš Ty, tak to si mnoho lidí nemyslí ... Třeba o nesmrtelnosti motorů FIAT.
Přesně tohle Škodovka potřebuje, aby si lidi mysleli: kupovat raději Rapida než Fabii a raději Octavii než Rapida...
ano - to je na objednávku.
Říká se tomu PR článek... a jsou za to placený.
Kouzlo je srovnat články rok starý s těma dnešníma: Fabia byla opravdu krásná a měla dokonalé jízdní vlastnosti... dneska má kontroverzní design a má tvrdý, odskakující podvozek.
;-)
Uprime ten rapid špatně motory desing o ničem bez výbavy a ještě to jméno rapid to si měli šetřit pro nějaké kupé doufám že bude :-D to není rapid ale dostavnik prk někoho kdo
Pamatuju si jak jsem jako malej kluk kdysi davno s dedou jel do Prahy do Mototechny pro Skoda Rapid, treba pujdu s vnukem taky do Mototechny pro rapidka, to si ale jeste chvilku pockam :-) hlavne na toho vnuka :)
Koukal jsem na tu Mototechnu a jsou tam daleko lepsi auta nez Rapid. Mototechnu si taky pamatuju, je to Retro..