Diskuze
Volkswagen, který motorizoval Čínu, končí. Po 32 letech ho nahradí škoda
Děkujeme za pochopení.
ziiv
co tak sleduji,
tak obliba Santany v Cine = obliba brouka v Evrope.
venecek.nebo.rakvicku3
No nevím....
...ale moderní Čínská verze toho auta se mi docela líbí. Vypadá totiž jako auto. Hranaté a autojdní. Tak má auto vypadat. Ne jako přikrčený, nafouklý francouzský buldoček s akutní zácpou a vykulenýma očima.
Josef II
Dnes jsou znakem luxusu uzoucka mini okenka . .
jako u vezenske kobky. Kdy se konecne tento trend zvrati ?
katano
VW Santana mám od roku 1998 >>>>>>
>>>>>>>> koupil jsem ho v německém HOFU od manželů, kteří se o Santanu dobře staraly.
Santana je spolehlivý držák a krom výměny potrubí klimatisace, jen mněním olej a filtry.
PS : a až mi Santana doslouží, koupím si nástupce Santany = Škoda RAPID, tečka
znám 005 dívku, nemá dukáty
Re: VW Santana mám od roku 1998 >>>>>>
Snad se o něj ty registrované partnerky staraly opravdu dobře.
Undik
Důvod, proč v Číně nahradí VW Škodovka je prostý ...
Do země, kde se nehledí na bezpečnost silničního provozu a automobily jsou z papíru je úplně jedno, jestli jim tam dáte VW nebo Škodovku. Proč jim tedy za slušnou cenu neprodat to nejhorší na trhu,ale přesto o chlup lepší (papír nahradil před-recyklovaný plast), než co vyrábí Číňani.
Nikolas
Re: Důvod, proč v Číně nahradí VW Škodovka je prostý ...
Co oni nám, to my jim, ne? :-D
LooL
Lhar?
V nadpise se doctu : "..Po 32 letech ho nahradí škoda" a v clanku je: "Santanu má v Číně nahradit Volkswagen Jetta N". Z toho mi plyne, ze Stehlik neni nic jineho nez sprosty lhar.
vhodný příspěvek?
přečipovaný motor?
"Vysloužilé santany s přečipovaným motorem nebo uříznutou střechou jsou oblíbenou volbou čínských teenagerů."
To by mě zajímalo, co se na vysloužilé santaně dá přečipovat ...
JeFFik
Re: přečipovaný motor?
a tu si snad myslíš, že se tam dnes a za posledních cca 10-15 let dávají motory bez ŘJ?
Salada
Re: ŠKODA
Takto nás to učili. Stejně jako ford, opel, renault...Ale automobil značky Škoda už s velkým.
roman15
Porovnávat auto s ROZVOREM Passatu a OktáFky
je stejný nesmysl jako porovnávat OktáFku s Renault Laguna......
labota
Re: Porovnávat auto s ROZVOREM Passatu a OktáFky
Váš příspěvek je nesmysl..
Klasická Santana má rozvor 2550 mm, prodloužená verze má 2656 mm. Rapid má rozvor 2602 mm!
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...