- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak obliba Santany v Cine = obliba brouka v Evrope.
...ale moderní Čínská verze toho auta se mi docela líbí. Vypadá totiž jako auto. Hranaté a autojdní. Tak má auto vypadat. Ne jako přikrčený, nafouklý francouzský buldoček s akutní zácpou a vykulenýma očima.
jako u vezenske kobky. Kdy se konecne tento trend zvrati ?
>>>>>>>> koupil jsem ho v německém HOFU od manželů, kteří se o Santanu dobře staraly.
Santana je spolehlivý držák a krom výměny potrubí klimatisace, jen mněním olej a filtry.
PS : a až mi Santana doslouží, koupím si nástupce Santany = Škoda RAPID, tečka
Snad se o něj ty registrované partnerky staraly opravdu dobře.
Do země, kde se nehledí na bezpečnost silničního provozu a automobily jsou z papíru je úplně jedno, jestli jim tam dáte VW nebo Škodovku. Proč jim tedy za slušnou cenu neprodat to nejhorší na trhu,ale přesto o chlup lepší (papír nahradil před-recyklovaný plast), než co vyrábí Číňani.
Co oni nám, to my jim, ne? :-D
V nadpise se doctu : "..Po 32 letech ho nahradí škoda" a v clanku je: "Santanu má v Číně nahradit Volkswagen Jetta N". Z toho mi plyne, ze Stehlik neni nic jineho nez sprosty lhar.
"Vysloužilé santany s přečipovaným motorem nebo uříznutou střechou jsou oblíbenou volbou čínských teenagerů."
To by mě zajímalo, co se na vysloužilé santaně dá přečipovat ...
a tu si snad myslíš, že se tam dnes a za posledních cca 10-15 let dávají motory bez ŘJ?
Takto nás to učili. Stejně jako ford, opel, renault...Ale automobil značky Škoda už s velkým.
je stejný nesmysl jako porovnávat OktáFku s Renault Laguna......
Váš příspěvek je nesmysl..
Klasická Santana má rozvor 2550 mm, prodloužená verze má 2656 mm. Rapid má rozvor 2602 mm!