- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
me se taky moc libi... rozhodoval jsem se mezi VX 60 a XC 70...nakonec vyhrala 70-tka ale tohle je i tam moc hezky....
Může mi někdo vysvětlit proč sedí ten člověk v tom autě tak stupidně. Když jedu autem tak tam v podstatě ležím. Tohle vypadá jak blondýna v autoškole nalepená na volantu :D
a to že v autě ležíš ti přijde normální ???
A co na WC ??? Tam děláš stojku na hlavě, ležíš na boku či v posedu na "turka" ????
Víš, jsou lidé, kteří mají odlišnou páteř než ty, tudíž je jim příjemné sedět vzpřímeně.
Já se divím, proč blbí výrobci ten chiptuning neperou do řídících jednotek sami už v základu. A proč vráží miliardy dolarů do vývoje, když kdejaký Lojza z garáže to softwarově zmákne líp než oni. Ono to asi bude něco za něco, žejo? Takže to auto bude víc žrát, a do kytek půjde dřív než obvykle, co?
no bóže, tak ten motor nevydrží milion kilometrů, ale jen půl milion.
Dobrý den, vzhledem k tomu, že auto užívám 3tím rokem, mám potřebu v několika věcech autora opravit:
sloupky - mám na něm najeto cca 150tis a nikdy mi nevadily. Výhled dozadu - dobrý. Zadní kamera naprosto zbytečná. Nejrozumnější je k zadním senzorům pořídit i přední. Jelikož je robusní příď, mockrát jsem po nich zatoužil. Podvozek - doporučuji Four-C, což je aktivní podvozek. Ten mám, a lze jej nastavit od velmi tvrdého pro sportovní jízdu, až po houpačku ve stavu Comfort. Za celou dobu i při hodně razantní jízdě jsem se nedostal nad 10l. Při ostřejším ježdění cca 8,2-8,5l. Nyní aktuálně 7,4-7,6 (motor D5 205kW). V zadu uprostřed je parodie na sedačku. Pro čtyři lidi je sezení naprosto špičkové. Místa na nohy dostatek. Nevím jak je to teď, ale jelikož mám auto v kůži (a tehdy odvětrávaná nebyla), toto je problém. I přes zapnutou klimu se v létě potí ... záda.
Fajn je bezklíčový přístup a laminovaná okna (ticho). Ze všech volv nejlepší poměr cena/výkon. Nová S60/V60 cenu ustřelily.
jak je na tom Váš kousek se spolehlivostí? Four-C pořád maká, tak jak má? AWD v pořádku? Ani jste nenapsal, co máte za převodovku ...
že by ve vyšších otáčkách výkon poklesl (resp. že by byl nižší než před čip-tuningem) ... fakt nevím?!, jak na to autor článku přišel...
Pokud myslíte ten maximální točivý moment, tak ten se opravdu zúžil...
Nemam rad tuhle modu aut, ze kterych neni videt skoro nikam jinam nez dopredu. A neni ani videt skrz ne, takze se tezko predvida, co se na silnici vyvrbi. Zpusobuji i retezove havarie na dalnici.
máš sledovat provoz neustále, ne jen ve chvíli, kdy potřebuješ. Jezdím Volvy už nějaký ten pátek a že by mi ty sloupky vadily se říct nedá. Imho ve služební Fábce mi přijdou daleko nepřehlednější - nevím jestli je to jejich sklonem, mým posezem, nebo jen mají širší vnitřní oplastování.
>>>>> my máme japonskou Mazdu 626 r.v. 2001 tu ostřejší versi 100 kw a jiné auto bychom nechtěli. Krom oleje a nějakého filtru po 30 TKM se nic nemnění-nekazí.
PS : Volvo a modrá pilule je DIVNÝ, já dám přednost ojeté Mazděnce 626, nebo Opel Kadet Turbo.
Katano, já taky nemám 1,5 mega na nový bourák, jako je volvo XC60. Ale nevytrubuju to do světa.