- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zůstala naštěstí ta krása a bytelnost. Hrany (bohužel) ustoupily.
Volvo bylo vždycky tak trochu jiné auto. Krabice jsou klasika, ale myslím, že vůbec jedno z nejkrásnějších aut byla S60. Teď je Volvo taková podivná předražená konfekce.
tak za mě-mám rád italy ale Volva se mi moc líbily (možná jsem blázen) ale jako se mi líbila hranatá ALFA 75,či méně hranatá 155 tak se mi líbily ,,ty hranatý Volva protože měly styl,, a teď už je to konfekce.
Čavézi, kámo (pokud je oslovení příliš familiérní, prosím za odpuštění), o tom mluvím.
VOLVO je 1**, 2**, 7** a 9** a pozdější S či V jsou jen dokladem úpadku automobilky.
Sebekriticky přiznávám, že V90 a S90 se mi líbí, ale onen níže zmíněný pohled pod kapotu je tristní.
Volvo je moje auto, neznám lepší a krásnější. Ale pouze do roku 1990. Euroauto s náhonem předních kol a s motorem napříč (měl jsem 850 AWD) je odporné. Jeho zákezníci ať si radši pořídí čtyři kroužky pro ......... nebo vosl vágn. Dnes již pouze BMW nebo MB.
se načekáš, sám Katano teď jezdí vlakem, domů se dostává pozdě a taky mu nezbývají síly trollovat
na sousedy aby záviděli. Jinak nevím. Jak to nemá (uzavíratelný) direfenciál mezi zadníma kolama, tak tomu nevěřím ani mokrou trávu :(
Vyrábí se auta, aby vypadaly jako to, co nejsou. Nákupní taška, která se netváří jako nákupní taška. Sedan, který zevnitř není sedan. Sporťák, který má do sporťáku daleko. Tohle všecko oplastování pro image je jak Deathstars na koncertě. Vypni playback a jsou ... BYLI nahraní.
votřes...
presne tak. mam starou v40tku a nemenil bych za tohle. do tohohle se nic nevejde. A stara v70 byl poklad ... bohuzel 2007 zmrsili design a tak misto stehovaku je tu stylovej korejec.
hned několik outdoorových modelů.
Hm, takze ostatni byly indoorove, jo?
Tak Volvo je kvalita a za tu se připlácí, počítám že auto bude stát tak 1 500 000 :)