- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mne, kolik z Vás kritiků to auto vůbec vidělo na vlastní oči. Najel jsem v modelu NV200 (což je pracovní verze) cca 5tis.km (cca 60% město) a musím říci že jsem byl víceméně spokojen. Motorizace 1,5dci+5kvalt -slušný zátah tak do 80km/hod, maximálka 130-140km/h výše se už motor trápí, spotřeba okolo 6l, interiér je strohý ale praktický s výjimkou odkládací schránky před spolujezdcem která je otevřená. Posez v autě je paráda i při mé výšce 190cm a navíc je z auta velmi dobrý výhled. V případě, že v autě je jen řidič, připomíná jízda po nerovnostech (díky listovému pérování) jízdu na splašeném koni. Auto vidím spíše jako pracovní (naložíte 5 osob + europaletu vybaveni), rodinný vůz pouze v případě že svépomocí renovujete dům nebo chatu.
ale drahý jistě, něco podobnýho sháním, zatím je nejlepší Transporter :-)
Jinak jsem nalezl zajímavý průzkum.
http://www.sanep.cz/pruzkumy/autobazary-cr-publikovano-25-9-2012/
Ano, pokud auto pro práci, dovolenou a velkou rodinu tak jedině transporter..třeba z těch áček, ale chce to fakt dobře vybírat..
kdo jezdí s rodinou nebo partou a je mu kombík malej, potřebuje přesně něco takovýho.
Plnotučné MPV potřebuje plnotučný motor a ne diselovou 1,5 a ještě od Francouzů... Tím to auto zabili...
>>>>>>> i motor to má Renault.
PS : to je REALITA, tečka.
>>>>>>>> od té doby, co Nissan spolupracuje s RENAULTEM bych si od nich nekoupil ani kotouč!
PS. To je - REALITA
Zaskakuji za Katana - ODBORNÍKA na slovo vsatého
Kdy viděl autor naposled dodávku supící pravým pruhem?