- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud někomu jde o ekologii, nikdy si takové auto nekoupí. SUV = vyšší hmotnost a o dost horší koeficient odporu vzduchu. To první vadí v členitém terénu, kde se hodně zpomaluje a zrychluje a kde je třeba vyvézt auto do kopců, to druhé vadí zase na dálnici - při 150 km/h je v porovnání s 50 km/h odpor vzduchu 9x větší (a protože efektivní plocha je také větší oproti klasickým vozům, bude to ještě horší). To vše přinese zvýšení spotřeby a emisí, na firmou udávané hodnoty zapomeňte, ty lze dosáhnout jen při simulaci na válcích.
Sodoma - Gomora Do čeho všeho ještě ten smradlavý diesel nacpou?
do všeho s čím to budou motoristi kupovat, jelikož výrobce pouze vychází vstříc poptávce a pokud by to neudělal tak zkrachuje. Taky si myslím, že by svět nebyl smradlavější, kdyby jezdily jen moderní diesely s filtrem pevných částí splňující nejpřísnější normy. Možná by bylo přínosné zhlednout video, kde takovému autu zaváží na koncovku výfuku bílý kapesník a ten je po několika kilometrech stále bílý.
a nebude to mit chybu.
Já bych nebyl tak přízemní, motor ze Sergeje by se hodil víc a k tomu elektrický přenos výkonu na všechna kola. Zvuková kulisa by byla nezaměnitelná. http://www.youtube.com/watch?v=gZWETQ3wqk8 Zkrátka motor z ponorky se nezapře.
Tady někdo zapomněl, že na naftě není nic ekologického.
jste me predbehl. Presne tohle jsem chtel napsat. Autor je odbornik na ekologii
start stop u takového auta bude opravdový HIT na který se budou stát fronty
>>>>>>>>> a nový Porsche CAYENNE má OSMIVÁLEC.
PS : autosvět nemá LOGYKU.
Kdyby o litrový tříválec nebyl žádný zájem, tak by ho do Mondea nedávali. Ekoaktivistů je plnej Brusel. Když ho někdo chce, je to jeho smůla. Většina lidí, která chce automobil a ne jen přesunovadlo, si z nabídky Fordu vybere 2.0 EcoBoost / 2.0 TDCi / 2.2 TDCi, které budou v nabídce pro Mondeo i nadále. Alespoň prozatím. Pokud by se to mělo změnit, pak to teprve bude průser.