- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hybridy jsou jenom hybrid. Dopadnou jako hybridní letadla. Už to slovo hybrid vyjadřuje o čem to je. Je to krátká křečovitá epizoda ve vývoji. Bude se jezdit na vodík. Za 30 let všichni budou kroutit hlavami co to bylo za nesmysl jezdit na naftu a smát se hybridům.
Stale neni realne zpracovano ukladani vodiku v autech . No vlastne ani jeho vyroba ( pokud nebereme v potaz JE 4te generace ) . Cili dokud vedci nevymysli neco opravdu noveho tak je to zacarovany kruh...
Hyundai marketing si trochu vymýšlí. Prvním sériovým komerčním autem s vodíkovými palivovými články je Honda FCX Clarity, která už je na trhu minimálně rok a půl.
Já myslel, že auta na vodík produkují jeden z nejhorších skleníkových plynů - oxidan.
.... Nafta dojde , plyn taky , elektřina moc velkej dojezd nemá+těžké akumulátory, vodík je nebezpečný... Takže se bude jezdit na stlačený vzduch ! Už dnes je to možné! Je to bez emisí a pokud ještě vychytají vezší bezpečnost a dojezd , tak není co řešit. Zásobníky máte natlakované za pár minut (né jako u elektřiny) a můžete hned jet !
TAKŽE - Jedině stlačený vzduch kterého je všude plno!
fajn a na co pojedou ty kompresory?
Vsichni vime, ze to tak je. Ale o to tu nejde. Je zcela jasne, ze automobilka, ktera toto zavede do seriove vyroby, bude na trhu ta "zelenejsi" a to na zakazniky plati. To je marketing - a o tom je svet.