- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vyznává v rámci tradičního designu Audi výrazně ostré linie! Rád bych se zeptal autora článku, které další Audi má v rámci tradičního designu výrazně ostré linie ???
..tak může mít papírově dojezd na elektřinu 100 km. No a pak by psali, že kombinovaná spotřeba je 0 litru/100 km. To ovšem také nebude pravda, protože byste nesměli jet nikam dál, nesměli byste si v autě zatopit ani v létě pustit klimatizaci a nesměli byste počítat spotřebu elektřiny.
Už mně to vážně nebaví, to si výrobci myslí, že celý národ je tak tupý? To si to myslí i redaktor, že jsou všichni tupí nebo co?? Pokud je tam 1,1l/100km a 80km je na elektriku, tak je reálná spotřeba 5,5l/100km, takže zcela běžný průměr a nic nového pod sluncem.
Pravověrní zelení budou po vyčerpání energie z akumulátoru vztyčovat plachty.
Moje zánovní A5ka má od baráku do údolí spotřebu 0,1 litru a dieslový grand cherookee má spotřebu dokonce 0,0 litru benzínu.
Tak brano takhle, je muj Barkas nejekologictejsi - jen to chce spravnou trasu.. treba z Mezni louky do Hrenska ma spotrebu skutece 0 na 100. staci do nej pri rozjezdu stouchnout..
takže například, když pojedu 900km do Chorvatska, tak budu mít celkovou spotřebu 9,9 litru??? tak tomu nevěřim ani ve snu :D
80% cesty by jste musel jet na akumulátor a ještě ne moc svižně.. Takže pokud se cestou 9x někde zastavíte a nabijete akumulátor, tak se tomu možná vzdáleně přiblížíte... Jen ta cesta by se vám trochu protáhla...
Že by nastal návrat k hranatějším tvarům? Nakonec jako změna je to celkem fajn.
nečetl jsem to, je to žvást už podle nadpisu
že bude počáteční a koncová energie v bateriích shodná?
No, a vyrábět se to bude ne Dindiho. Tak se nám hoši pochlubili co umí vymyslet, poplácali se po zádech a jedeme dále. Hup tam 2.0 TDI