Diskuze

VIDEO: Přelomové BMW s půlkou šestiválce naživo

BMW s pohonem předních kol, to tu ještě nebylo. Na autosalon do Paříže dorazil koncept rodinného bachratého MPV s variabilním interiérem a tříválcem pod kapotou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vosiczka

4. 10. 2012 8:41
Tříválcové BMW s předním náhonem?

Proč by si někdo kupoval něco takového od BMW, když se tohle vyrábí úplně všude? Vždyť bavoráky si kupují právě ti, kteří nestojí o mrňavý předohrab s chcípáckým motorem...

0 0
možnosti

Kolafa

5. 10. 2012 15:48
Re: Tříválcové BMW s předním náhonem?

nechci se bramboraka moc zastavat, ale neco mi rika, ze to muze byt vysledek tlaku Bruselu na vyrobce, ohledne exhalaci.

Nebo si to vymenili s mercedesem, ten misto A bude delat ten nizkej nesmysl ala bmw 1 a naopak bramborak bude delat todle misto B od medoura! ;-D

0 0
možnosti

Radek36

3. 10. 2012 14:15
hmmmm

Tak video jsem si raději nepustil, ale z obrázků bych řekl, že je to moc hezké coupéééčko. Ale jako vlastník BMW řady jedna, které krásně hází prdelkou (když chci) a jako zarytý odpůrce downsizingu s tímto nemohu souhlasit.

BMW jsem si pořídil právě kvůli sportovnímu podvozku se zadním náhonem, vynikajícím motorem a sportovním ovládáním a samozřejmě tím krásným dravím designem.

0 0
možnosti

FernetNYC

3. 10. 2012 4:34
No to cumim

Ne na to auto ,ale na ten komentar.Probuh co to tam mate za komici 8-o  Yen takt daleR^:-P

0 0
možnosti

KarelV

3. 10. 2012 10:18
Re: No to cumim

to má asi z neustálého poslouchání hudby (sluchátka v uších) ... už vícekrát jsem si všimnul, že tito lidé považují různé pauzy (rušivé zvuky nevyjímaje) za naprosto normální... ;-D

0 0
možnosti

Michail

2. 10. 2012 17:52
Proč platit za BMW, když je to předohrab?

Vždy jsem si myslel, že BMW si většina lidí kupuje kvůli tomu, že je to zadohrab. Kdo řídil jiný zadohrab, než Žigula nebo Škocnu, ví proč ho chtějí. Jiní výrobci normální auto se zadním náhonem bohužel nenabízejí, snad kromě Mercedesu. BMW předohrab bude ekvivalentem jakéhokoliv jiného auta věrohodného výrobce. Zákazník pak bude těžko hledat důvody si připlatit za BMW.

0 0
možnosti

_Xeon_

2. 10. 2012 18:38
Re: Proč platit za BMW, když je to předohrab?

Zadohrab? Zadosmyk... ;-D

0 0
možnosti

Davča B.

2. 10. 2012 17:20
Nebudu tak drsny jako ostatni..

Ale pane redaktore, nerekl jste nam vubec zadnou novinku. Vsechno uz bylo nekolikrat napsano. Video jsem si pustil proto, abych videl koncept "nazivo", nejen na photoshopovanych fotkach.. Misto toho jste vetsinu videa zabral Vy :(

Ne, tohle neni cesta, kterou by se iDnes mel vydat, chce-li napravovat svou povest.

0 0
možnosti

Kuk na strejdu

2. 10. 2012 17:06
Kdo to je?

Co to máte na videu za člověka? Vždyť pomalu není schopen dát dohromady smysluplnou větu, říká kupu nesmyslů, vyslovuje mizerně - takhle vypadá redaktor křišťálové iDnes?!

0 0
možnosti

FastDriver

2. 10. 2012 17:03
Z mého pohledu hnus

ale věřím že si kupce určitě najde.:-/

0 0
možnosti

KarelV

3. 10. 2012 10:16
Re: Z mého pohledu ...

mně se líbí ... a mnoha holkám (maminám) se jistě bude taky líbit ! ;-)

0 0
možnosti

čavéz

2. 10. 2012 14:54
Bohužel

HTP má škoda krytý patentem tak musí jít bavorák vlastní cestou,škoda BMW 1 HTP to by bylo brko.:-P

0 0
možnosti

paskundilek

2. 10. 2012 13:58
Bavouák je puo spoutovce

;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Pedro Rodriguez

2. 10. 2012 13:15
.

Tohle by si zaloužilo, aby tomu v Top Gearu věnovali stejnou pozornost jako Dacii Sandero ;-D Se mi líbilo, jak si dokázali z Dacie dělat několik sérií srandu, anižby o ní řekli byť jen jednu špatnou věc ;-D

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...