- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
čím novější auto, tím masivnější čumák. Zlatá krásná Laguna. Asi orientace na asijský trh.
>>>>>>> čemu se divíte, kombík je vždy KRATŠÍ než sedan = k čemu u kombíka zbytečně velký KUFR ? ? ?
PS : MAZDOU tam a VLAKEM zpátky
Katánem tam a vlakem zpět
Tak tomu fakt nerozumím: "Na konkurenci se šestka dívá celý autosalon."
místní slang, ale rozumí tomu jen vyvolení
Zkuste v rubrice Auto už psát taky o něčem jiném, než je pařížský autosalón, je to už únavné....
Další z benziňáků v nabídce jsou 1,5 a dvoulitr s výkony až 240 koní. Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdv
Další z benziňáků v nabídce jsou 1,5 a dvoulitr s výkony až 240 koní. Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdv
Další z benziňáků v nabídce jsou 1,5 a dvoulitr s výkony až 240 koní Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdv
Mazdu ze svých zkušeností moc nemusím, kombíky taky ne. Přesto jsem s nimi najezdil dost. Problém je, že obecně některé typy moderních aut v provedení kombi už nepřináší tak markantní výhodu většího zavazadlového prostoru, ale naopak jsou jen jakýmsi kompromisem. Většina rodin je kupuje jen kvůli snadněji přístupnému zav. prostoru, aby nemuseli vynaložit velkou námahu při nakládání kočáru atd. Mondeo se mi líbí mnohem víc, i po tech. stránce. Uvidíme jaké v tom bude svezení :)
Mondeo po technické stránce? Ty bys mě rozesmál
proč Evropa "chce menší auta" a pro US a Čínu se dělají prodloužené verze. Další věcí co nechápu je hon za tím, aby kombíky vypadaly "sportovně". Já s autem rallye nejezdím. Auto mi slouží pro převoz rodiny, krámů, atd. Asi jsem divný :-)
zkuste zaparkovat v Evrope a v USA, mozna na to prijdete
Proč tomu tak je, zatím Mazda tají. Oficiální vysvětlení jsou dvě Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdvŘešení
Proč tomu tak je, zatím Mazda tají. Oficiální vysvětlení jsou dvě Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-mazda-6-a-ford-mondeo-0xf-/ak_aktual.aspx?c=A121003_180448_ak_aktual_fdv
"Řešení záhady zatím japonská značka neprozradila.""Proč tomu tak je, Mazda zatím tají. Oficiální vysvětlení jsou dvě."
Vrhla se na snižování hmotnosti. Při zlehčování konstrukce se nedařilo zachovat tuhost při zachování rozměrů.
Kombík považují někteří za nevzhledný stěhovák a mají raději sedany. To platilo naposledy v osmdesátých letech u volv, dnes jsou mnohdy nejpohlednější variantou některých modelů....
...s tímto názorem nemůžu sohlasit. Volva z té doby jsou, podle mě, poslední skutečné kombíky. Jejich funkční, hranatý tvar byl nejen praktický, ale i ve své jednoduchosti velmi krásný, což se o 99% dnešních "kombíků" říct nedá. Silně sklopená zadní část možná, z dálky, v mlze, po kolena ve vodě, připomíná sportovní tvar, ale tím to všechno končí. Pseudobarokní a módní tvary plechařiny a pitoreskní napodobeniny bočních oken z kterých se výhled limitně blíží nule z těchto vozů dělá spíš prodloužené hatchbacky než kombíky.
a vidíte...se stejným názorem na Volva se ztotožňují přední designéři
Z prosince 2011
http://news.drive.com.au/drive/motor-news/mazda6-hatch-chopped-20111201-1o809.html
Vzdyt tam o duvodech neni ani zminka. Neverim, ze jste ten clanek cetl.