- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevim-tomuhle vozu moc neslusi to kolo na zadnich dverich...je to takova trochu falesna hra. Zadni cast vypada jinak moc hezky, i ze strany je to hezke - treba prolis pres vicko nadrze. Ale ten predek se moc nepovedl - to auto se proste mraci, divne se sklebi. Ta obrovska mrizka je tragicka. Ale treba je to jen zkresleni a ve skutecnosti to vypada dobre...musime si na nej pockat :-).
To chce fakt odvahu vzít SUV a dát mu jméno Ecosport. Vždyť to je trojnásobný protimluv Sport-Eco-SUV. Možná je snad trochu eco, ale jen proti ostatním SUV, protože je z nich nejmenší a tedy možná i nejlehčí.
se mi, je to auto mého gusta. Ale ten kastrol na zádi. Na co si to hraje?
Fusion bylo podařené auto pro lidi, kterým zase až tolik nezáleželo na vzhledu vozu, ale potřebovali se s určitým standartem vyšším než např. ve Fábii někam přepravit. Jestli se ta nová bedýnka bude líbit těmto lidem se uvidí.
>>>>>> to už snad raději koupit Opel Astra.
Kolik to vůbec ujede BEZ oprav a prasklých motorů a převodovek ? ? ?
PS : kdo má pod čepicí a není chudý, ten si koupí ŠKODA RAPID.
škodou tam a vlakem zpátky
docela špatně zvolená barva na výstavu, jde to blbě vidět, strací se detaily
ale proti tomu fusionu, největšímu paskvilu všech dob, je to sakra posun dopředu.... ta věta o oblíbenosti Fusionu mi připadá trochu zcestná. Ještě jsem neslyšel jedinýho člověka, kterýmu by se to auto líbilo. Jenom jednoho, kterej si ho koupil kvůli problémům s nohama a nastupováním - pohodlný nastupování za málo peněz.... ale sériovka pro postižené je prostě nesmysl.....
ta věta nejspíš vychází z nějakých čísel, já jich teda vídám docela dost. Já ho třeba koupil v dobách, kdy to bylo nejlevnější N1 s mříží, vzhled mě neurážel, jezdilo se s tím nadmíru dobře ve městě díky posezu a výhledu, čili stěžovat si rozhodně nemůžu.