Diskuze
Boubelaté elektrické infiniti zamíří do výroby. Nabije se i bez drátů
Děkujeme za pochopení.
MartinB
Re: Muj Nazor
nebo se mozna pletu, ale neak v roce 1915 mel taky automobil cca150km dojezd
beldor8
hmm
Dojezd 160 km = realne 140km , v zime s bidou 80km = ne diky ........ A to nemluvim o cene a poctu cyklu u tech baterii
Qíteček - nikoli alpský
Hmmmm...
V článku není ani slovo o účinnosti toho bezdrátového nabíjení.
Jinak 100kW motor zní sice hezky, ale zas ani slovo o hmotnosti toho povozu. No a kapacita baterky celých 24kWh, vzhledem k výkonu motoru, no comment....
Lvy
Re: Hmmmm...
Necelých 15 minut na plné koule a pak Infiniti bude Finito.
islandan
Je to
slepá ulička. Zastánci si to ale nechtějí/neumějí přiznat. Jednotlivé kusy možná ano, masové rozšíření, resp. náhrada současného benzinového hospodářství nikdy. Co ale až dojdou zásoby ropy je otázka. Situaci by mohl zachránit nějaký nečekaný převratný vynález s možností masového uplatnění. To sice není vyloučeno, je to ale málo pravděpdobné. A pak - všichni se soustřeďují na osobní automobily, nikdo se ale nepouští do oblasti nákladní dopravy, kde je situace nesrovnatelně složitější. Je hezké se tvářit zeleně, nesmí to ale škodit.
Qíteček - nikoli alpský
Re: Je to
Nákladní dopravu už mají přece ekologisté dávno vyřešenou. Obnovitelná nafta přece roste na poli, a navíc při výrobě jednoho litru té jediné správné se spálí dva litry té zlé přece....
zpravy.ceskazpravodajska.cz
tjn
Vypada celkem dobre , ma slusny vykon a bezdratove dobijeni je super sice je tam asi nejaka vetsi ztrata ale vidím v tom celkem budoucnost pokud pujde auto dobit za pul hodiny a to jeste bez nutnosti ho nekam pripojovat jen tim ze zaparkuje v garazi nebo na dobijeci stanici a spustí se to automaticky tak uz to zacina byt pohodlne tedy pouzitelne. Nissan hezky.
wanad
Re: tjn
Jelikoz mraz rapidne snizuje kapacitu baterii, vidim pouzitelnost pouze u fanoušků elektromobility. Dalo by se sice pouzivat v zemich blizko rovniku. Ale tam maji zase vetsinou problemy s trvalym dodavanim elektriny
truthspeaker
ta baterka, to je vtip, ne?
takže ten motůrek při plné záteži vyžahne baterku za cca 13 minut.
Komfort asi jako kdyby fábie měla spotřebu jako BVP, tedy 120 litrů / 100 km
Azgalor
Domácí a bezdrát
Nebylo by jednodušší, když už stejně bude stát v garáži, ho prostě připojit do zásuvky?
zpravy.ceskazpravodajska.cz
Re: Domácí a bezdrát
Nebylo. Je jednodušší ho jen zaparkovat.
tenkdomacas
Mám jen jednu drobnou, ale zásadní připomínku.
Výkon bateie se neuvádí v KW ,ale v v Amperhodinách.!!!!
Little Boy
Re: Mám jen jednu drobnou, ale zásadní připomínku.
Zklidni hormon, vykon baterie se skutecne udava v kwh, Ah nepopisuji mnozstvi ulozene energie.
CYnikCYnik
Pokrok
Máme štěstí, že jste nežil na přelomu 19 a 20.století, protože s progresivitou, kterou tu předvádíte by u vás neuspěla ani spalovací auta. V té době vládl parní stroj a potřebné uhlí, dřevo nebo vodu jste našli na každém rohu. Princip auta byl nesmyslný, protože nebyla vybudována síť cest pro automobily a jízda přímou železnicí byla podstatně rychlejší. Kdo by budoval speciální cesty pro těch pár automobilů? Kde by řidiči brali benzín? Vždyť měla jen 50 litrové nádrže a žralo to 50l na 100km. Benzin je hořlavý a nikdo to ve své stodole nebude skladovat. Budouvat speciální benzinové nalévací stanice? Kdo by to platil? Jak dlouho by se to dolévalo?
Lokomotiva mne přece doveze všude a pak dojedu povozem. Oves a voda pro koně je taky všude!
Frollik
Re: Pokrok
Ten pokorok asi spočívá v tom, že zatím co špatně a postaru mě doveze můj 850 kg benzínový tříhrnek za 4,2 - 5 litrů na sto kilometrů bude správně a novátorsky dvaapůltunový elektromobil spotřebovávat alikvotně více energie, kterou třeba nyní Japonci získávají pálením ropy v elektrárnách. Účinnost těchto procesů je také známa. Prostě zelený pokrok nezastavíš
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...