Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

V Paříži je nové enzo. Karbonového superferrari však dorazil jen kus

U sériových modelů konstruktéři Ferrari stoprocentně věří hliníku. Nové enzo však bude mít šasi z uhlíkových vláken. Zatím se mu říká Ferrari F70 a už se ví, že o pohon se postará hybridní soustrojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

certik_bertik

6. 10. 2012 16:18
jo

banka Santander pobírá pomoc od státu, ale formuli sponzoruje

0 0
možnosti
MP

Genial

6. 10. 2012 9:01
Kers

100 Kg dratu, hejblatek a dva elektromotory... Radeji bych tam videl klasicky setrvacnik, vazilo by to o dost min - nemluve o spolehlivosti a vyuziti gyro efektu. A nejlepe kdyby se na to Italove uplne vyprdli a pridali poradny kompresor...

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

5. 10. 2012 12:08
Uhlíkový monokok

Jsem myslel, že Ferrari se prsilo, že průmyslově to mají fakt na háku. A teď tady čtu, že to dělají náročně celé ručně. Tak jak teda?;-D

0 0
možnosti
VDTX

Výstřik do tmy X.

5. 10. 2012 9:57
A při bouračce budou trsátka

;-D

0 0
možnosti
H

Honx

5. 10. 2012 9:25
K čemu superpevný uhlíkový rám

když se člověku při havárii ve velké rychlostí bez deformačních zón na karoserii stejně utrhnou vnitřní orgány ;-)

0 0
možnosti
JZ

21century_schizoid_man

5. 10. 2012 9:29
Re: K čemu superpevný uhlíkový rám

k tomu, ze te neco jen tak nerozmacka a k tomu, ze je to auto potom lehci, tedy ovladatelnejsi

0 0
možnosti
JS

jisi258

5. 10. 2012 8:19
Kva kva kva

novinarska kachna.... 918ka rozhodne nema KERS ale obycko LiIon baterky s rekuperaci. Wikipedia: The Spyder is powered by a 4.6 litre V8 engine, developing 580 horsepower (430 kW), with

two electric motors delivering an additional 218 horsepower (163 kW). It is the

first plug-in hybrid

car from Porsche. A co se tyce McLarenu,  tak u neho je KERS z rise vlhkych snu, okolo MP4-12C se nikde nezminuje, ze by se tim byt jen zabyvali.

Ale Idnes ma jasno, je to KERS..."Stojí za pozornost, že také mclaren dostane hybridní systém využívající setrvačník (systém Kers). A do třetice nesmí chybět Porsche se svým hybridním, na stejném principu pracujícím speciálem 918 Spyder. K využívání této technologie nutí výrobce stále přísnější emisní předpisy" PANI Z KRISTALOVE HLUPY, PISTE O BRAMBOROVE POLIVCE A CHLEBU S MASLEM, na to vam mozna tak staci kvalifikace. Dekuji.

0 0
možnosti
PP

Rafaelou

5. 10. 2012 6:09
Ferrari....

Nejsem moc přítel hybrydů,ale nechme se překvapit.

0 0
možnosti
JS

jisi258

5. 10. 2012 8:24
Re: Ferrari....

az na to ze KERS nema s hybridnim pohonem nic spolecneho.. je to de facto mechanicky rekuperator brzdne energie a ta elektrika co se tam maluje pri zavodech F1 je trosicku mimo misu.

Elektrina tam pouze nahrazuje spojku mezi setrvacnikem a prevodovkou a sama ani nic nepohani. Narozdil od hybridu, kde najdes baterii pohanene elektromotory..., to je tak zhruba rozdil mezi Kersem (kratkodobe zvyseni vykonu v ramci sekund) a hybridem (dalsi motor s relativne stalym vykonem ale zaroven  mnohem mensim vykonem na jednotku hmotnosti nez kterou  disponuje KERS)

Tez me pobavilo, jak KERS ma udajne pomahat v emisnich testech. ptam se jak ? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MC

katano

5. 10. 2012 0:11
divné >>>>>

>>>>> hodně DIVNÉ.

                 PS : dobrou noc. :-P

0 0
možnosti
OFK

old fashioned Kokodák...

5. 10. 2012 2:38
Re: divné >>>>>

ty asi autům a technice moc nerozumíš, co?;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...