- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neni tak docela pravda žepřilnavost a valivý odpor se navzájem vylučují. Levne gumymají často vyoský valivý odpor a zároveň mizernou přilnavost. Nopak kvalitni pneu maji spickove oba parametry (treba continentaly wintercontact TS 850, mebo micheliny alpin A4 mají parametry na špici jak v přílnavosti, tak i ve valivém odporu a opotřebení....)
Teda n ato video šla asi hodně vysoká dotace z evropské unie . Tina je prototyp ideální EUovce, jen abychom se tím CO2 neudusili
budu si vybírat co nejhlučnější pneumatiky, abych vykompenzoval protihlukovou 50 ....
Při 50tce byste si příliš nepomohl...ale můžete jezdit s vytočeným autem na dvojku... a nemusíte kupovat pneu
Pani redaktori?! To jste z Novinky.cz nebo co, ze pisete do titulku lzi? Udaje ze stitku sedi presne s tim, co ma ta pneumatika at uz letni nebo zimni. Jiste jste meli na mysli to, ze zimni pneu muze mit od pohledu spatne hodnoty na stitku, ale se vzorkem to sedi, protoze hruby zimni vzorek musi hucet a mit vetsi spotrebu, ale to se vyjadrujte presne a neblbnete lidem hlavu! Uz takhle to bude sranda, az si prijde nekdo pro zimaky a bude chtit podle stitku tiche pneu s minimalnim vlivem na spotrebu.
tož (letní) máme pneumatiky Pirelli ... ... (my jsme holt vysazení hlavně na tu BEZPEČNOSŤ !)
Na zimu máme pro změnu Vredesteiny. Taky prý zvítězily v jakémsi testu.
Tož snad jsme vybrali dobře?!
Do včil jsme jezdili na Barumkách... ale po 4 letech nás ty zimní už vyšplouchly - na Kouhútce nám to 100m pod vrcholem začlo prokluzovat... takže to doporučení, že po 4 letech nejpozději se mají VYMĚNIT asi fakt SEDÍ !!!
A zdůrazní taky někdo těm zákazníkům, že i kdyby, to, co je uvedeno, platí jen při správném nahuštění?
Soudruzi zrejme nemaji nic kloudneho na praci, tak vymysleji dalsi kraviny. Dekujeme vam, ze jste nam tentokrat zdrazili pneumatiky!
Taková kravina to zase není. Uvádění vlastností mi nepřijde jako blbej nápad. Aspoň třeba lidi pochopí že pneumatika za 600 z Kauflandu je tak na okrasu, a ne na ježdění. Co by to ale chtělo tak víc parametrů který by se musely uvádět. Spotřeba, brzdná dráha a hlučnost jsou přeci jen trochu málo.
Chybí přilnavost, schopnost odvádět vodu,... ale jednotné značení je v pořádku.
O kolik a proč? Dokud si testy dělá sám výrobce.