Diskuze
Slavná karosárna na lopatkách. Díru v kase lepí rozprodejem unikátů
Děkujeme za pochopení.
Tahle_zeme_neni_pro_poctivy
to sou ale zrudy
se nevidim ze si karosarna bali kufry
nepetr
Francouzský
Automobilový průmysl je ve velkých problémech a směřoval k nim již delší dobu. Hlavně PSA si dnes může drbat hlavu kam to dotáhli
cernobila_televize
Re: Francouzský
otazka, kolik za to muze vedeni a za kolik pravni a pracovni podminky, ktere nastavila vlada. Navic kdyz k tomu prictete neochotu Francouzu se omezovat a ochotu stavkovat, tak to jde tezko.
namestii
Já to nechápu
To to rozprodají, aby tam mohli dál zaměstnávat lidi???
Nejsou zakázky = konec. Na co čekají?
Posel z Liptákova V.
Re: Já to nechápu
A proč by stahovali kalhoty ještě před brodem. Pro každou firmu je ze všeho nejcennější kvalifikovaná pracovní síla, ta jí generuje zisk. Pokud má vedení nějaký plán, jak firmu zachránit, může rozprodání majetku pomoct, ale zaměstnance si logicky musí zachovat. Podobně postupovala řada českých firem, které byly po revoluci na kolenou a dnes se dynamicky rozvíjejí a jsou v zisku.
Jolika
napred problemy velkych automobilek
ty predchazely, protoze jinak by se v clanku nepsalo......
Finanční problémy začal mít Heuliez poté, co přestal dostávat zakázky od velkých automobilek, se kterými dlouhá desetiletí úzce spolupracoval.
júlovodič
Re: napred problemy velkych automobilek
Škoda, že podobný vývoj nikdo nepředpokládal a i teď chce udržet za každou cenu velikost fabriky a počet pracovních míst. Tudy cesta nevede.
Spíš přes malou specializovanou výrobu.
+Asterisk
njn
to jsou hnusně frncouzský auta. Jen to Rancho vypadá dobře
zbiro
Re: njn
viděl jsi nejnovější koncept Peugeot? Superb je vedle něho jak Trabant vedle Ferrari. Nemusím francouzská auta, ale co se týká degnu, tak raději Francouz než unifikovaný nudný němec.
katano
PRÝ slavná karosárna ..................
>>>>>>> jediná slavná karosárna kde se vyrábí více jak 110 let, je ta ve ŠKODA Mladá Boleslav, tečka.
PS : dobrou noc
jimbo1
Re: PRÝ slavná karosárna ..................
Kdyz uz tak pobocka Nemecke karosarny ve skodovce mluvi cesky jenom delnici.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...