- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasně. A já mám zase zadek jako Jenifer Lopez.
jestli ho máš "prďácký" (urgh), dle kriterií autora se nemáš za co stydět!
Male auto, je male auto. Melo by byt levne, spolehlive, mit nizkou spotrebu a zbytek neni nejak moc dulezity, protoze jestli chci poradny vuz, tak si koupim neco na urovni minimalne passata. Tyhle male predrazene vozy nechapu.
anebo motorky, to je taky nepraktický až hruza...
dovoluji si pripomenout, ze Ferdinand Porsche je sice pod projektem KdF (pozdeji jako VW Käfer) podepsan, ale neni jeho duchovnim otcem, jak se stale opakuje. Autorem koncepce vozu KdF je Hans Ledwinka a autorem karoserie je Erwin Komenda (budouci sefkonstrukter u Poesche). To, ze Porsche brouka bezostysne v styrske automobilce "obkreslil"( oba pracovali 3 roky spolu ve firme Austro-Daimler) uznala i arbitraz a VW zaplatilo asi v r 1961 tehdejsimu narodnimu podniku Tatra 3 mil.DM jako odskodne. VW musi uvadet jako autora Porscheho, protoze by Nemci neunesli, ze jejich klenot vymyslel Rakusak s obcanstvim tehdejsi CSR...i kdyz dneska je to zase jeden jediny koncern. Kupodivu par lidi z nejvyssiho vedeni koncernu VW tuhle skutecnost zna - mel jsem tu prilezitost si popovidat.
Tak tuhle záď by si mohl s 911 splést jenom bulhar... Mě spíš připomíná čím dál více 500 od fiata. obzvlášť v té červené.
Ta fotka s tím zahnojeným motorem je otřesná! Ostatní jsou pěkné