- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
prvni sestka byla originalni, tohle vypada dost jako opel
Japonsky import...nevidim dovod preco by som si mal kupit auto vyrobene v Japonsku ked Europske automobilky vyrabajuce v EU maju problemy!
V Japonsku si nikto nekupi Europske auto.
protože za stejné peníze dostaneš mnohem lepší auto?????
>>>>>> ten si koupí novou Mazda 6 KOMBI a tím získá obrovský kufr, více místa pro zadní cestující a delší auto než je sedan.
PS : i když je nová Mazda 6 nejlepší na světě a je to prodejní trhák, tak pro mně vyráběla Mazda NEJLEPŠÍ auta v období od roku 1902 do roku 1918.
strašně se opakuješ ........ tvé názory už sou pouhý spam
Lidi kupujte si pořádný auta a né tyhle italský herky. Mám Bmw 2,5i a maximální spokojenost, auto do domu jedině německé
...tak pravil odborník na slovo vzatý
Uz se do toho vejde i clovek co ma vic nez 190cm?
Doufám že ano ...mám rád Japonce ...a také sedany...moc se mi líbí Suzuki Kisashi ....ale prostě se tam nevejdu :(. Tak uvidíme jaký bude svezení tímto. ... jestli ok, tak rychle měnim za svýho golfa ...poruchovej krám jeden :(.
4, vsak ten samy motor je i v soucasne mazda 6 nebo i v mazde 3 pro US trh.
a svetel z BMW. povedlo se
no jo i kolo už někdo kdysi dávno vymyslel, jako celek je to líbivé, víc bych neřešil
a pořád je to uvnitř takový platový?
Nechci moc rýpat, ale co přesně znamená "lehké řízení". Jako, že můžu řídit jedním prstem, nebo ho zvládne moje sestra (tý bych auto nepůjčil)? Pokud je to jako minulá a předminulá šestka, tak bych řízení rozhodně nenazval lehké (třeba já si pod tím představím passata, prostě jedu, řídím kolenem a že je na silnici šutr mě nezajímá)
Je rozdíl mezi lehkým řízením a tupým řízením.
Zda se mi to, nebo jsou zrecyklovane 2 starsi clanky?
idnes myslí ekologicky, recykluje
Klobouk dolů jak Mazda zvládá "povinný" downsizing a jiné ekoterotistické útoky EU na automobilový průmysl. VW už se před lety podvolil a zavedl "spolehlivé" TSI, Honda zůstala u atmosfér a třeba nový Civic je nekoupitelný. S nadějí koukám na Mazdu a Skyactiv a nechápu, že se proti "emisnímu náboženství" nebouří víc výrobců aut.