- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Laciné,lidové auto do každé chudé rodiny.
Nepleť prosím dohromady úspěšnou německou firmu a českou národní ostudu. Ti, co včera rozdávali hlasy komunistům a komunistům, nebudou spokojeni s ničím, co jim nepřistane v náručí zadarmo. Zatímco slušní voliči na prostest proti politickému kanálu nepřišli, tihle se dostavili všichni a ukázkově to tam naházeli. Co nás čeká, víme.
Loni jsem kdesi četl že 4 obří ropné tankery vyprodukují svým provozem stejné množství emisí jako všechny automobily světa.Nevím zda to není kachna ale i tak je v tom EU sama.Co si pomůže s ekofanatismem když zbytek světa na to kašle.Jen se tím ekonomicky zničí.Viz auta která díky ekonormám jsou tak servisně nákladná že pro řadu lidí to přestává být únosné.
Mám 24 let staré auto.Celopozink,řadový 1.4 s řetězovým rozvodem,karbec a rozdělovač.260000 km bez jediné poruchy.Měnily se jen náplně,spojka,kotouče a pár hadiček když začaly vypadat podezřele.
Nový ekokrám si nekoupím ani za nic.Raději seženu nějakou uloženku po dědečkovi,provedu kompletní konzervaci a až jednou můj držák odejde vytáhnu tu fosílii ze stodoly.
souhlasím s tebou ale jen na 99.999999999999999procent ----a co máš za stroj pochlub seAno mít tak dobrý vůz bez kat třeba vymazlenej Peugeotb 4O5 gld tak se jen směju
s atmosferickým benzínovým motorem na LPG a teď po něčem měním spotřebák, jako brzdy, ramena, výfuk rozvody apd, a doufám, že mi bude ještě alespoň 5 let sloužit. To auto si chci nechat co nejdéle hlavně kvůli tomu nenáročnému motoru - 1,6/16V. Protože koupit dneska nové auto s podobným motorem je v EU prostě problém .
tak to udělej jako řada jiných-kup si jedno stejné bez papírů do zásoby-buď na díly a nebo časem přehodíš značky
Proč nevyskřísí třeba felicii,nebo golfa druhé generace,použít na to původní trvanlivé motory,ne ty dnešní s****y se 100 000 KO,hlavně do toho necpat moc elektroniky,opravdu social edition třeba i bez posilovače řízení a podobných volovin a měli by hnedka auto s prodejní cenou 100 000 a s velkou trvanlivostí
Kdyby se vyráběla taková felicie,s dobrou protikorozní ochranou,držákem 1,3 MPi a se stejnou výbavou jako tehdy,tak získají opravdu lidové auto
Jenže ekoteroristické normy a bezpečnostní normy nobel EU nic takového nepřipoustí,místo toho se musí vyrábět předražené krámy,kvůli ekologii s neodolnými motory
to by šlo jenže problém bude splnit Ekologické a nárazové normy.Leda,že by Evropa udělala u těchto vozů nějakou menší výjímku což by bylo rozumné.
Take by sem seděl podobný článek jako je tenhle http://ekonomika.idnes.cz/dovoz-obuvi-z-ciny-byl-rekordni-d38-/ekonomika.aspx?c=A121012_132623_ekonomika_fih s názvem Dovoz aut s Číny drtí rekordy Německé a České automobilky propouštějí (nebo zejí prázdnotou.)
Stačilo by se vys.na nějaké nesmyslné ekonormy a začít vyrábět držáky jako byly Golf či Passat 1 a 2 gen.Bez elektroniky,katalyzátorů,různých asistentů a dalších drahých kazítek.Prodejní cena 80-100 tis.a hned by se obnovil vozový park.
Než se soudruzi z VW rozhoupou, bude pozdě... Za TŘI roky?????
dacie. Nebo slyšeli jste o dacii která by po 50 tisících byla nepojízdná? Volkswagen je vyroben stejně fušersky jako dacia s tím rozdílem, že dacia má spolehlivější motory , vypadá lépe, nemá tříválce a má bohatší základní výbavu a navíc dacia stojí 75% ceny srovnatelného volkswagenu
No to máte vlastně pravdu. V mém okolí jezdí docela dost dacii ,dokonce první logan a nikomu to jestě nekleklo. Toho jsem si nevšímal. To ti co měli octavku nebo fabii měli problémy.
je stejný problém jako auto na ježdění.Samá fičura a nervy.
no tak to je taky kapitola sama pro sebe-dneska sou telefony na všechno jen ne na telefonování-jo ale hlavně na hov..
zavedl svého času Adolf Hitler, předjímajíc úspěch ve volbách. Dostavil se. Stejně tak se dostaví i úspěch ve volbách i všem našim lidovým stranám.