Diskuze

Renault Trafic: parádní dodávka je zlobivý služebník

Trafic druhé generace nahradil na počátku třetího tisíciletí svého téměř 20letého předchůdce. Spolu se svými klony Opelem Vivaro a Nissanem Primastar je příkladem vysoce komfortní moderní dodávky. Škoda jen, že její odolnost a spolehlivost jsou stěží průměrné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel.n

22. 10. 2012 6:23
Jó - holt francouz !!

Po mnoha zkušenostech  ( a nejen mých ) francouzské auto už nikdy !!! .

.

Já osobně mám oktávku 1,9 tdi z roku 1998 a to auto prostě nedám - naprosto super .........na firmě máme Forda Tranzit - každý den na silnici - za 3 roky 210tis/km - to auto neví co je servis ................

.

Prostě mě nebaví poslouchat ty nářky frantíků , že mu odešlo čidlo , nebo ložisko , nebo lambda , nebo simering , nebo tlumič , nebo tryska , nebo hlava , nebo výfuk , nebo klakson , nebo ............. no kdo si takové auto může vlastně koupit ?;-D

1 0
možnosti

ludra.hnida

21. 10. 2012 15:27
rencek jako dodavka

tak do je dobry vtip :-D ani zadarmo!!!

0 0
možnosti

Nečasjennačas

20. 10. 2012 9:38
Trafic je dodávka, kterou uznávám.

Po dálnici 150 km/h žádný problém, ani motor není nijak příliš hlučný.

0 0
možnosti

El-hréran

17. 10. 2012 11:18
Nikdo rozumný

diesel dnes nekoupí-nemá-li naftu zdarma.Když spočítám prům.náklady na 150-200 tis.(výměna vstřiků,repase či výměna čerpadla,váhy,EGR,trable s hlavami a další)majitel nafťáku prodělá kalhoty natož aby ušetřil.Dokud byla nafta jakžtakž tzn bez ekosajrajtu a motory á la MB Piano či Peugot 1,8 a 1.9 byla situace opačná.

2 0
možnosti

Paglia Orba

17. 10. 2012 20:10
Re: Nikdo rozumný

:-) Můj starý Peugeot 205 1,9D. Koupil jsem ho v roce 1998 za 60t Kč, měl najeto 148t Km.

Počáteční investice do zprovoznění dle mé představy byla kolem 15t Kč. Když jsem ho v roce 2006 prodával, tak měl na tachometru 450T Km a kromě výfuku, destiček a olejů jsem do něj už nic neinvestoval.

To bylo auto.......

Dnes hledám nějaký zachovalejší kus, aby bylo zas čím jezdit do práce. Prodat ho, byla chyba.

0 0
možnosti

Roger Wilco - 4. reinkarnace

17. 10. 2012 10:45
.

Já se chystám výhledově koupit Citroën Jumpy. Má tu někdo zkušenosti s ním?

0 0
možnosti

Paglia Orba

17. 10. 2012 11:16
Re: .

Mám Fiat Scudo 140 a bez nejmenších problémů. Za 3 roky jediná závada a byl ve stejné výbavě o 90 000Kč levnější, než Citroen.

0 0
možnosti

katano

16. 10. 2012 22:33
nejlepší dodávka je ŠKODA ROOMSTER >>>>>

>>>>> s turbomotorem 1.2 TSI.

   PS : tečka :-P

0 0
možnosti

Paglia Orba

16. 10. 2012 23:08
Re: nejlepší dodávka je ŠKODA ROOMSTER >>>>>

Král Trolů ... amen

PS : to je realita ;-D

5 0
možnosti

ulkik

16. 10. 2012 20:22
Zavádějící článek

Článek i přijde celkem zavádějící. Mám Vivaro z roku 2003 (najeto 200tis), a jezdí dobře. Jediné co se sype elektřina v autě, např. nejde spínač vnitřního osvětlení, nedávno přestal troubil kalkson, Ale motor a věci kolem drží, karoserie nerezne. A jezdí pěkně svižně, 160 km/h po dálnici není problém. Obecně, dodávky jsou o něco poruchovější než normální osobáky, ale že by to byla katastrofa v porovnání s VW Transporter, tak to ne, jsou to hodně podobná auta, kvalitou i výdrží. Stačí se podívat na testy ADAC.

2 0
možnosti

taknevim

16. 10. 2012 16:42
Ty auta jsou polámaný už jako nový. Osobní zkušenost (4 ks)

3 0
možnosti

václav xxl

16. 10. 2012 18:54
Re: Ty auta jsou polámaný už jako nový. Osobní zkušenost (4 ks)

pochybuji, že si někdy v životě řídil auto.Rv

7 0
možnosti

return 1

16. 10. 2012 15:10
Nissan

Původně kvalitní značka,je po spojení s Renaultem v kopru ;-(Rv Poslednï almery a primery to je tragedie! !!Rv;-€

1 0
možnosti

Dewils1

16. 10. 2012 16:04
Re: Nissan

jojo Almera do roku 2000 je nesmrtelný držák, jak k tomu přičuchl Renault tak to šlo do h..Rv

0 0
možnosti

krtek 73

16. 10. 2012 14:23
osobní zkušenost

mě vydržel motor 1,9 dCi přesně 143000km, Zdůraznuji že jsem kupoval nové auto, všechny pravidelné prohlídky jsem absolvoval v servisu Renault a nikdy jsem nenatankoval jinde než na Shellce.

V jednu chvíli mi praskl ventil, ten prorazil píst a hlavu, zničil žhav. svíčku a vstřikovač. Jenže nepochopitelně v tu samou chvíli odešlo vstřikovací čerpadlo a několik kilometrů po opravě jěště turbo a egr ventil.

Celková oprava stála 150000 Kč. Do té doby jsem jenom měnil žárovky.

Prostě auto s rytmem života.

0 0
možnosti

ajsmen

16. 10. 2012 14:55
Re: osobní zkušenost

To bude asi tím, že tankujete na Shellce. Jejich nafta je předražené nic, zkuste třeba Benzinu, nebo tankujte v zahraničí, pokud můžete.

3 0
možnosti