- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za cenu vybaveného golfu ? Snad jen ten, kdo potřebuje nezbytně větší kufr ....
Má někdo představu, kolik stálo tohle PR? Nic proti Golfu, ale co tu vyzdvihujou jako bomba výbavu je víceméně standard už několik let u většiny ostatních automobilek. Golf si prostě vybudoval jméno, tudíž bude VW tlačit s cenou za hůř vybavené auto. Jen nechápu, proč to skrývat...
tady na něho všichni nadávají, tak sakra kdo ty auta kupuje?
Nekteri (napr. ja) se rekrutuji z jeho byvalych zakazniku :o)
Docela pěknej, konečně do celýho koncernu nabrali zpět opravdový designéry. Bohudík, fakt se mi ulevilo že to nebude další blob na kolech s čelní maskou ve tvaru batmanova opasku (Kia) nebo s držkou sršně (Toyota) nebo s obličejem přejetýho pitbula (Hyundai). Doufam že se ten design aut do několika let vzpamatuje a to co vidíme posledních 5 let bude jenom zlá noční můra.
mě pasuje focus mk1 a favorit peugeot 206 desing. a to beze srandy.
Já si dlouho nepřipouštěl že to může být vážně tak dobré auto. Poté co jsem si koupil IV a poté V jsem po zkušenostech s oběma v situaci kdy si asi jiné auto koupím jen těžko, byly sice bazarové z áček ale to jen potvrzuje že jsou dělaná prakticky a pořádně.
souhlasím jsou to skvělá auta, já mám 5ku v comfortu, benzín 1.6 a jsem maximalně spokojen, btw taky teda z AAA, na nové nemám a s tím bazarem jsem osobně spokojený a snad i zůstanu
povídat, u jich j takových hodně. Fous nijak nezaostává, Civic je možná kousek vpředu, ale tam je omezený výběr motorů, no a nejméně další dvě tři auta jsou na stejné úrovni, golf vede tradicí více než čímkoli jiným, ale to nevydrží věčně...
VW se chlubil, jak udelal novou platformu, MQB a nyni na ni bude stavet uplne vsechny svoje modely nizsi stredni tridy, tedy skoro "lidovky". Chapu, ze minimalizace nakladu na vyrobu je prinosem i pro koncoveho uzivatele, ale v podstate nyni jesti vice budou zjednocovat design a komponenty. Dle mne, nova A3, golf 7, seat leon atd, jsou siluetou a konstrukci vice mene stejna, stejne komponenty prednich ramen, motory atd.., a i kdyz se snazi rozdi i maskovat rozdilnou maskou a zadnima svetlama, pouzitim levnejsich materialu pro skoda/seat, o neco lepsich ve VW, a pak vyssi kvalitu interieru rekneme pro Audi, porad je to to samy auto.
Jenom nerozumi "evoluci" jak muze nekdo z Golf 6, ktery je sice hezky ale bezduchy, na jine platforme, vykonstruovat Golf 7, ktery az na par detailu vypada naprosto stejně...
No spis tomu bude naopak - MQB umoznuje delat jina auta pri zachovani temer stejneho vyrobniho procesu a velkeho mnozstvi stjenych dilu. Tzn zatimco redtim mely podobne velke auta prakticky identickou techniku, tak ted se muzou vice lisit aniz by konstrukteri za toto byli mlaceni po hlave od financniku..
Ferdové v diskusi se ještě ani nesvezli a už hodnotí, že uvedenej automobil je křáp Čech se nezapře
může to jezdit sebelíp, ale nenadchne. Je to bezpohlavní, nudné, nic výrazného ..... nemá to zkrátka xicht a duši. Na první pohled se to dá splést s celou řadou obdobných aut. Jistě - pro někoho, kdo je stejná tuctovka jako je ten Golf, se určitě jedná o ideální řešení. Z obchodního hlediska snad ani nic lepšího vyrobit nemohli, ale to je tak vše ......
Je to jen blbe auto, dusi xicht a nadchnuti muzu mit jen z cloveka nikdy ne z materialni veci. Navic ty emocionalni auta od fiatu jako panda, multipla vypadaji uz po 2letech srandovne, ze nekteri se vraceji domu v noci aby je sousedi v tom aute nevideli