- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jakkoliv to Adac strihnul co to slo...
skocte rovnou na 1:20 - 1:26 a za domaci ukol zkuste ohnout hlavu tak, jak je maji zalomene ridic a spolujezdec ve Fiatu.
At si rika kdo chce co chce, zatizeni jejich krcni patere bylo mezni, u ridice hlava vyletela ven z auta a tvrde narazila na ram dveri, podle me by skoncil mrtvy na miste, nebo s dozivotnimi nasledky a to slo o docela malou rychlost.
Třeba můj kamarád policajt (!) jezdí zásadně nepřivázanej - aby se mu prý nestalo, že zůstane zaseklý pás a on v autě uhoří.
Že při případném nárazu dostane direkt airbagem pěkně pod bradu, že se mu šiška otočí dvakrát dokola, ho ale vůbec netrápí - i když úplně normální náraz, při kterém k tomu může dojít, statisticky hrozí asi o 1000% častěji než vznícení celýho auta
To je klasika, a takovejch je u policie nejvíc
Bosch Havel Přerov (majitel je Karel Havel - mistr Evropy v autokrosu, divize 3) a Toyota servis ve Lhotě u Přerova (majitel je F. Krejčí, bývalý motokárový závodník). Ceny přiměřené, práce kvalitní, jednání na úrovni.
Já zase mohu doporučit mistra Hetcla z Litovle http://www.hetcl.cz/index.php?id1=3&id2=1 Lepší diagnostika není široko daleko, když ji navíc i vyučuje na místním učilišti. Férové jednání i ceny. Ne jak chytrolíni co z diagnostiky vyčtou závada lamdy bez souvislostí a pokus omyl mění kvanta věcí za účelem namastit si kapsu. Co to je hloupost tady psát o airbagu pro stará auta z aukra. To je jen zoufalá snaha autorizáků zbavit se skladových zásob dílů za přemrštěné ceny. Do auta za 20 tis. nikdo pytel za 3000 nekoupí, stejně tak si nikdo nekoupí nárazník na starou hajtru v autorizáku za pět tisíc. Ty ceny aukra odpovídajíw cenám dílů ze starých aut prodávaných na díly.
Kdysi jsem si nechal v AUTORIZOVANÉM servisu Škoda měnit (v rámci servisky) brzdové kotouče... Po pár dnech brzdy pískaly. Nechal jsem si je u svého známého - ovšem NEAUTORIZOVANÉHO - fachmana prohlédnout. Kotouče made in COSI, vyrobené nejspíš z listového těsta... Takže toliko k autorizovaným servisům v ČR...
... vypadá to jak článek psaný pro značkové servisy. Nedělejme si velké iluze. Likérka Drak byla taky "značkovým servisem" a jak to dopadlo... A že se roztrhne airbag i ve zcela novém autě se občas stane. Pár hodně ošklivě popálených xichtů jsem viděl, nejhorší je, že těm lidem, kdyby tam ten airbag neměli by se asi vůbec nic nestalo. (šlo o malé rány). Airbag ve volantu je ve velkém autě víceméně k ničemu - tam máte kolem sebe tolik místa, že Vás pásy na volant nepustí. Spíše oceníte kolení a boční aitbagy. V malém autě kde jste jak sardinka v krabičce je ale situace opačná.
vypada to jako clanek psany blbem s jakymsi povedomim o tom, ze airbagy se opravuji pokud mozno ve znackovych servisech. autor placa z vody a absolutne mu unika fakt, ze spousta znackovych airbagu take tezce selhava. Kolik uz bylo pripadu, ze bagl bouchne presne ve chvili, kdy je uz davno po nehode a do auta leze hasic nebo zachranar. A kolik zachranaru uz takhle zarvalo...
dosažení zisku za jakoukoli cenu.
pokud bych si mel vybrat mezi nemeckym airbagem vyrobeny nemeckyma turkama za 20tisic kus nebo cinskym airbagem vyrobenym sikovnymi cinskymi prstiky za 500 kus, beru ten cinskej. Protoze ten nemeckej by de facto byl taky cinskej, jen by ho ti turci vybalili, nacpali do jineho igelitaku a krabky a nalepili na to nalepku Genuine Part a Made in Germany. To je cele.
>>>>> rosumný člověk si může koupit pouse Škodu RŮMSTR.
PS. To je - HALUCINACE
ten kryt na volante, prístrojovaj doske? ten čo vystrelí na boku sedadla odhodí krytku do boku, ale tie "predné" človeka praštia do xichtu!
Videl jste nekdy bouchnuty airbag? Krytka airbagu je na volantu uchycena pruzne (obvykle v horni casti) anebo dojde k jejimu roztrzeni uprostred volantu (Skoda). Palubni deska pred spolujezdcem se roztrhne, horni cast priklopu zustava pevne spojena s palubni deskou. Nic ho do "xichtu" netrefi.