- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mam octavku2 od roku 2005 a neměnil bych. vypekla mne jen jednou nedobitá baterie až letos, mám pořád původní. Problém s tvrdým těsněním a poškozením laku vyřešen v záruce, kompresor od klimy odešel také bohužel po záruce ale jinak v poho. Do trojky :) bych šel hned ...
ať tomu dají hezčí světla než měl ten poslední "korejský" fejslift
alespoň podle většiny příspěvků,pod jakýmkoli článkem o Škodovce.Buďte prosím,trošičku soudní.Kdyby nebyla pod křídly WV,už tady nejspíš nebude.
bude vzadu dosti místa pro nohy?Nebo klasicky to bude na úkor kufru?
Za cenu normálně vybavené Oktávie si raději koupím auto o třídu výše se stejnou výbavou - C5 nebo třeba Mondeo (cca 650-700tis. Kč před slevou autosalónu).
Pokud budu chtít nižší střední třídu, půjdu jednozančně do vybavené C4 za nějakých 330-350,000 Kč. Škodu si koupí jenom blázen nebo fanda značky.
Francouze si zase koupí fanda návštěv autoservisů. Škodovka je kvalitou úplně jinde.
VW jsou auta vhodná pro dýleříčky,na základě jedné platformy se vyrábí x dalších značek,cena vysoká,kvalita sporadická,pouze se jinak naohejbaj plechy a přidá nebo ubere pár nesmyslů a je z toho AUDI.Kupuji Mercedes cena,kvalita,servis 6 let zdarma.A hlavně kupuji originál s puncem značky.Proto mám rád Bmv,Jaguár,Lancie,Alfy další nádherná auta v cenách příplatkové Oktávky.
..jak lidi (i to co se motají kolem aut) mají problém rozlišit sedan, liftback a hatchback. Kdykoliv něco takového čtu v recenzi nebo třeba v inzerátu, tak předpokládám, že to je napsané blbě. Je to fakt takový problém?
Jaký je rozdíl mezi sedanem, liftbackem a hatchbackem? A teď jsme fakticky zvědav na odpověď!
Dneska to krásně popsal kamarád.
2+1, Octávka a důchodové pilíře, to už mi nestačí... chci od života víc.
kombíků v tédéíčku a stříbrný metalíze nejotřesnější kombinace
vyjste tak vtipný! Cha Cha Chi
... a 3 prototypy tam jezdí kolem dokola, asi aby najely potřebné km. jsou sice oblepené maskováním, ale je znát, že to bude větší auto, při pohledu zezadu se zdá i docela široké, až bachraté, narozdíl od rapida, nebo třeba i superba. Designové prvky rapidu - boční prolis nad prahem, tvar zadních bočních oken u sloupku C, asi i přední světla (byla přelepená). Zadní lampy vycházejí ze současné oktávky, akorát jsou větší a vnitřní hrany více zešikmené.
Trochu mi nejde do hlavy, že to začnou vyrábět v listopadu a představí to až v r. 2013. Do té doby co? To to jako budou schovávat ve skladech?
Tipuji, že se do té doby musí vychytat fatální závady na motoru a doinstalovat přídavné stahování oken.