- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeto stejně blbý auto jako JUKE od Nissanu a stehně tak blbě se to bude prodávat. Koncern nemá levné sedmimístné auto a stále vymýšlí nějaký hlouposti jako Rapid a Ups
>>>>> žádný LOV-END jako je DACIA DUSTER, který uvázne v první kaluži.
PS : to je - REALITA
No jo, to už si psal včera ty realito, ale pochlub se nám čím jezdis ty.
Malé SUV VW Taigun by mohlo dát vzniknout škodě do džungle.. - tak už nám to přeložte do SROZUMITELNÉ češtiny!!
jestli to tak bude pokračovat tak za chvilku to bude jen krychle na kolech
Tedy vozidlo schopné jízdy na silnici i v terénu. A podle http://cs.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle byl předchůdcem SUV Land Rover Serie 1 a to nebylo žádné šustítko. Mám pocit, že si tu někdo plete SUV a MPV. SUV bez 4x4 není SUV neboť to že má vyšší světlost na terén většinou nestačí.
Sport utility vehicle...tedy sportovně užitkové vozidlo... Ne vozidlo schopné jet v terénu i na silnici. SUV je jen marketingový název za kterej se lidi chytaj... na louce se dá jezdit i s fábií, na žádnej pořádnej terén ty auta nejsou. Já mam pocit že si tu lidi pletou SUV s offroady.. ne s MPV. SUV nejsou auta do terénu a na poli umí jezdit i žigul.
Nebo to bude ještě něco menšího ? Kdo s tím proboha jezdí? To už si rovnou můžou koupit Pandu 4x4..
Je historicky vyzkoušené, že i nejjednodušší 4x4 jako měla kdysi Panda je lepší než hromada elektroniky. Tak ať dají do zadních kol elektromotory, ale bez 4x4 je SUV jen pro parádu a užitek k ničemu. Naopak vyšší vůz = horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřeba, menší zrychlení.
Tak u suv nema 4x4 smysl...
Jasny, jak jinak vyjadrit, ze jim suzuka nedala licenci na malou spojku nemaj? 4x4 ma vzdycky smysl. Svoji koktou se nedostanu u nas pred barak jinak, nez to poradne rozjet a doufat, ze v zatacce nevyjde nejaky dite. Kamosovo koktou s haldexkou upe v klidu. 30% klesani/stoupani a hned poznaj, co ma a nema smysl.