- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uměli ho dělat i ve 3.0 V6, nebo ve verzi Williams....
Mel jsem moznost ho okouknout a detailneji si ho prohlednout. Ac jsem Cliovak a je to ma srdcova zalezitost, k tomuhle autu mohu rict, ze se snazi hrat na efekt, ale z praktickeho hlediska je des bes. Cerne plastove doplnky na dverich doplnene chromem, mozna a la chromem, nevim. Podstatne je, ze cerny leskly plast na spodku dveri bude na voze prvni opiskovany od necistot od podvozku, takze z parady zbydou oci pro plac. Veskere napojeni chromu do plastu, plastu do dveri je udelane jako excelentni lapac necistot do spar. Rezervni kolo schovane komplet nezakrytovane pod zadkem vozu, otresne a neprakticke. Vevnitr opet leskle cerne plasty a to v nejvice exponovanych mistech na loketnich operkach na dverich. Bude to vypadat asi stejne efektne, jako mobil omakany po cele plose od otisku prstu. Opet nemluve o tom, jak to bude casem poskrabane. Dojem z vozu ... neni uplne laciny, ale rada veci uvnitr i venku na nem lacine vypada. Je to skoda, takovyhle vyvoj si model Clio nezaslouzilo. :-(
vyberte auto pro mě 2metrového habána se 100kg s cenou do 300tis.Kč. Chci si do něj v pohodě lehnout(po vyjmutí zadních sedadel)Díky za info
a cena 350 za 1.5dci mi lakava teda neprijde...ani tech 220 za 1.2, tusim, ze je to pokus jak Renaulta vyhrabat ze srcaek ve kterejch je, ale tohle asi nepomuze.
Jasně, čecháček si radši koupí za 405 tisíc krátkou Fabii s 90 koňovým dieselem.
Hezkej prcek, dobrá cena jako druhý auto domů nebo na popojíždění do města, cena zajímavá a možná taky jedna z posledních šancí na záchranu Renaultu.
Na pohled vypadá moc pěkně, ale chybí verze Clio RS. Francouzská auta moc nemusím (spíš vůbec), ale předchozí Clio RS je tak skvělý stroj, že mu odpustím i ten kosočtverec na chladiči.
Ve světě skoro nikdo takový znak pro ženské přirození nezná, navíc je opravdu výrazem zastydlé puberty, že to vůbec někdo řeší
Řekl bych, že kdyby podobnou značku mělo ferrari, tak to nikdo neřeší... K renckovi to prostě patří
jedna vec je zajimava, pred lety se vycitalo, proc nekteri vyrobci jsou skrti a jejich auta nemaji ruzne stabilizacni systemy a dnes se zase nadava, ze je zase maji vsichni a hodne
protože nejde o auta či jejich výbavu, ale o nadávání
Nejdrive petadvacitkou,pak Safranem.U nej jsem zatim skoncil,Velsatis mne nenadchnul a nic noveho neni.Posledni Laguna zepredu vypada,ze nema zaklaplou kapotu,u tohodle Clia je ten dojem jeste vyraznejsi.A nejhorsi je,ze vam slusny automechanik na rovinu rekne,ze tahle nova auta jsou oproti tem pred deseti,patnacti lety uplna katastrofa.Motory nic nevydrzi,vse strasne rychle starne.A to plati o autech ve vsech tridach.Rikam,zlata petadvacitka v dieslu,vetsinu veci si clovek opravil ci vymenil sam a 600000 na motoru nebylo vyjimkou pri dobre udrzbe.
Tak jest, na kvalitu aut z před 10-15ti let už ty dnešní vozy nemají. Už jsem dospěl dokonce do toho názoru, že mít těch 300-350 tisíc na vozítko, tak si raději koupím nějaké 10 let staré ve špičkovém stavu přesně dle mého gusta (samozřejmě ne někde z Aček, pěkně si najít sám) a za zbytek peněz si je vydržovat, než to nacpat do nejlevnější nové Eurokrabice.
nic nevidím, asi jsem slepý, je to snad pětidveřák? Dřív jsme si mohli vybrat třídveřák, kde je příplatek? A rezerva za příplatek? To nebejvalo!!!