- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
byly pak tvrdší, šly hůř přeřezat. Nepochopil jsem to jak že má zahřátí hořčíku ochránit přek korozí.
Jedna se o tepelne zpracovani, neco na zpusob kaleni a popousteni u oceli. Dojde tak ke zmene mikrostruktury, ktera ovlivnuje odolnost vuci korozi.
tahle je jedna z mala. vw jede a nejde zastavit
aneb autor plácá kraviny. když už píšu odborný článek, tak si o tom alespoň něco zjistím ve wikipedii. radši dodám i odkaz, kdyby se autor ztratil i v tomto...http://www.wikipedia.org/ možná se podaří najít i něco v gůglu: google.com
A nezapomněli soudruzi z NDR, že hořčík velmi rychle hoří? Hoří tak vysokou teplotou, že nejde hasit vodou.
článek o tom hořčíku píše jako kdyby se ty plechy dělali čistě jen z něj. To mi nepřijde pravděpodobné. Přeci jen je hořčík poměrně dost reaktivní s kyslíkem i vodou.
Jedna se samozrejmne o slitinu. V tomto pripade je to tusim AZ31 - 96%Mg, 3%Al, 1%Zn. Zatim se jim podarilo vyrabit pouze toto viko kufru. Doba kdy se budou podstatny casti karoserie vyrabet z horciku je jeste hodne hodne daleko. Pomer ceny horcik/ocel je zatim tak vysoky, ze pokud to neprikaze nekdo uredne, tak se to nevyplati.
>>>>> ale když opravdu AUTO-DIETA, tak stačí oprášit BAKELIT který se používal při výrobě TRABANTŮ.
PS : to je - REALITA
Trabantem tam, vlakem zpátky!
Nepočítám-li malé odlehčení u některých posledních modelů. Auta se totiž dnes dělají zbytečně vysoká, což nejen samo o sobě hodně hmotnost zvyšuje, ale navíc je nutné přidávat elektronické stabilizační systémy, které ještě hmotnost zvýší a také zesilovat sloupky karosérie. Tím se zhoršuje výhled z auta, takže se přidávají kamerové systémy a hmotnost roste. Také velikost a hmotnost kol obrovsky narostla a tím se zhoršily jejich jízdní vlastnosti na sněhu. Proto se přidávají systémy traction control, zabraňující prokluzu při zrychlování. Sice to omezuje smyk, ale průjezdnost sněhem to nezlepšuje.
Jde jim o to že takové auto je prakticky neopravitelné při narušení skeletu navíc finančně tak náročné že se to ani nevyplatí.A8 je důkaz,Golf VII je sic z oceli ale bude tam platit to samé.Ťukanec do skeletu-auto na vrakáč,opraví se jen povrchová poškození.Odbyt zaručen,horší bude až to odkouká zbytek výrobců a začnou to valit všichni.
Chcete bezpečnost ale nelíbí se vám její důsledky? Budete si muset vybrat. Nehledě na fakt, že i "běžná" ocelová karoserie je prostě pro určitých typech deformace nevratně poškozena. Fakt, že spousta mechaniků to (byť kvalitně ale většinou fušersky) svaří dohromady a jede se odznova, přestože je to technologicky nevratně narušeno, na tom nic nemění. Karoserie z výrazně zfermovaným sloupkem nebo jiným základním prvkem skeletu na silnice proste nepatří, protože není technologicky možné ji uvést do stavu odpovídajícího výchozím hodnotám.