Diskuze
Nová Škoda Octavia: kdo v ní jel, chválí prostor a nové TDI
Děkujeme za pochopení.
R25o35b42e25r57t 36V72i98l88i47m60o41v63s69k98ý
Zajímalo by mě, kdy u Škodovky začnou do aut montovat i motory. Tyhle pohony modýlků mě nějak neberou.
M81i62c75h30a15l 28P40o27n74o35c28n92ý
Nevim, nakolik je jeji vzhled zmeneny, ale to auto na obrazku se mi moc libi.
M53i35r36e63k 73T19u98r67e98č93e59k
Lidi, proboha neblaznete a nekupujte predrazene Škodovky.
L32a68d26i69s70l57a62v 83K17a66l89o39u42s
Ještě je tu alternativa, skoro české auto HnojDaj.
J78a77n 34G69a70z61d57a
Zase další škodovka. Celkově to je asi docela dobré auto, jenom ten "čumák" zase moc ne. Je to vyváženější, světla jako u VW, ale ta mřížka chladiče mi evokuje "něco podivného, východního". Však to asi tak je. O koupi neuvažuji, myslím že to pro mě nic není, kupuji si v zásadě skoro vždy jiná auta.
J38a71n 19L18i50b93i50c54h
A jízdně z těch Škodovek mi nejvíce sedla 105L, zadní náhon a šla krásně v zatáčce do smyku a kopečky vyjížděla krásně i v zimě na letních gumách, to dneska málokterá Škodovka bez 4x4 zvládne. Sice měla brzdy, co nebrzdily a motor, co netáhnul, ale zábava s ní byla větší. Octavia I měla hroznou zadní nápravu, nenaložený zadek hrozně skáče a nejezdí dobře, prostě Octavia Combi I se musela naložit, aby držela na vozovce, jinak to stálo za prd. No a Favorit a Forman designově utrpení a jinak jízdně taky, jen motor byl lepší a řazení. No a Felicie poslední docela měly hezký interiér, ale pak je vystřídala modernější Fabia. První ještě ušla, ale u druhé je příšerný design. No a Fabia I byla skoro ve všem lepší než II. Octavia II překonala I kromě spolehlivosti motorů taky ve všem. Superb I a II - každý měl něco.
J17a35n 34L43i70b60i47c17h
Pokud jde o design, tak musím říct, že neznám Škodovku, co by se mi líbila a to jsem měl kliku, že už jsem jezdil celkem v 5 vozech těchto značky, ale ani jednu jsem si nevybral, spíše je podědil (105L, Favorit, Forman, Felicie a Octavie I Combi), občas se mi nějaká edice trošinku líbí, ale jinak je z VW group asi nejošklivější. Vnitřek ničím nezaujme, ale ani nezklame vysloveně, vnějšek vozu mi přišel divný, ani nový Rapid mne nanadchnul, sice má nové prolisy, ale maska přední je odfláklá. No a pokud jde o současné Fabie a Octavie či Superby, ty jsou spíše k smíchu designově. Roomster je pěst do oka, dva vozy naroubované násilně v jeden, Yetti s kulatými světly vypadá divně a Citigo je taky takový podivný. Na druhou stranu VW hezké vozy taky nedělá, výjimkou je snad jen Beetle a Passat CC, ale technicky je vydařenější trošku. Moderní design VW chybí. Celkem se mi zamlouvají Seaty poslední, designově jsou už na tom lépe, sice kvalitou to je na úrovni Škodovky, taková odnož zbytků z VW.
J32a53n 55L29i15b63i95c93h
Ne nadarmo se Škodovkám říká chalupářské vozy pro stěhování věcí na chalupu a zpět. Pokud není někde moc v terénu, tak tam možná i dojedou.
J94i83ř38í 95E47r45b30e60n
Což platilo naposledy pro Octavii combi 1970 a pak až pro Formana. Naložit něco rozměrnějšího do auta s motorem vzadu prakticky nešlo (i když něco se dalo na střechu, něco na vozík, ale jinak ne)... Odvézt ve Š120 televizor, když zabral 3/5 zadního sedadla, to bylo něco. Mrazák jsme vezli na zahrádce...
J59a18n 29L76i16b17i61c88h
Škodovka nabízí zatím nemastné a neslané vozy, které ničím kromě velkého kufru nevynikají. Jízdní vlastnosti za moc nestojí, rozvor a pohodlí nabídl jen Superb, Rapid je moc úzký. No a materiály jsou sice slušné, ale jen v nejvyšších verzích výbavy a u Rapidu a Citigo už to taky neplatí. Motory jsou čím dál horší, spolehlivost jde pryč a od roku 2000 není jediný opravdu spolehlivý a povedený motor, staré 1,9TDI, 1,8T Turbo a další povedené už se neprodávají a TSI a HTP je kapitola sama pro sebe. No popřejme Škodě plno úspěchů, že konečně se z parodií stanou jednou snad i auta.
J59a63n 14L97i17b27i85c61h
Že by Škoda začala konečně dělat auta a nejen parodie na ně?
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...