- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrejme opozdene dopady srotovneho v Nemecku a dalsich zemich...a manazeri Fordu standardne, bez pokusu o reseni situace
Je evidentni, ze lidi se maji stale lepe a misto lacinych vozi radeji kupuji drazsi luxusnejsi auta.
Ono je to spíš jinak, stále se zvětšuje rozdíl mezi chudými a bohatými. Takže se prodávaj pouze nejlevnější a pak nejluxusnější auta.
to uz je lepsi to nase zdomacnele katuje kosty
ja bych se primluvil za slovicko *snizuje*
>>>>>> navíc máte jistotu že Škodovka NEREZNE už na výrobním pásu, jako Ford.
PS : nové Mondeo 1.0 tříválec se mi NELÍBÍ, tečka
Myslím, že to jak automobilky chrlí každou chvíli nové modely v iks řadách, že to musí být naprosto finančně vyčerpávající. Když si člověk představí peníze na vývoj a pak ty prodeje, tak to vypadá na permanentní riziko pořádnýho průseru. A to obzvláště v situaci, kdy jsme teď - kdy je tu minimálně jedna velká automobilka navíc. Určitě je konkurence motorem pokroku, ale tady to vypadá pěkně sebezničující.
Ta automobilka navic je samozrejme PSA, ktera by bez vladnich zaruk brzo neufinancovala svuj dluh
se ford nemuze divit, ze mu klesaji trzby, kdyz davaji na trh takhle poruchovy auta. je to 'vzruso' sledovat co kdy zase na aute odejde. forda uz nikdy vic
Než sis to KOUPIL, tak ses měl zeptat ODBORNÍKA
PS : dobrou chuť
Nasadit svuj nejdulezitejsi model v Evrope ctyri roky po jeho nasazeni v USA je pomerne dobry test toho co evropsky zakaznik vydrzi. Spolecne s neskutecne predrazenym Focusem je to dobry zpusob jak zajistit, ze prodeje Fordu budou v Evrope i nadale klesat.
stejně to bude šunt jako ten současný a všechny soudobý modely Fordu....