Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Africká královna se vrací v plné síle. První test Hondy Africa Twin

Představení letošní patrně nejžhavější novinky v segmentu adventure biků, česky cestovních endur, předcházelo hodně dlouhé čekání, které bylo náležitě přikrmováno napínavou kampaní. Nic naplat, jméno Africa Twin znamená živoucí legendu. Přesvědčili jsme se o tom na vlastní kůži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46a36r16t72i73n 76H65l71i80n95á65k 7120737759118

Jen ta cena.....

0/0
26.4.2016 7:09

A90l24e53š 33B44e92n90e64š 3236655462797

Kdo může testovat v zimě a jak vidět za deště moto v letních síťovanejch rukavicích? Nejsem rozhodně profík, ale používám dle počasí 4 druhy rukavic....

0/0
8.3.2016 8:05

K69a21r20e24l 87H87o47r31á67k 2918289453613

Nemá kardan.

0/−1
7.3.2016 21:25
Foto

J55a32k50u61b 75V71a55š52k89o 1228424482293

Tak ma to i sve vyhody

0/0
8.3.2016 0:26

K10a11r54e70l 91C16h37v96a94l 3590696815765

Afrika je nádherná, jak stará tak současná verze. Bohužel jak ojetiny tak i funglovky sráží do pole nezájmu cena :(

+1/0
7.3.2016 21:00
Foto

K23a36r54e42l 97M95a17l71ý 6886704500131

Cenou to zabili.

+1/0
7.3.2016 15:05

M47i93l90a36n 79K97r77á74l 8673868461751

Sice hezká ale stejně bych do ní zřejmě nešel za tyto peníze. ZA 350 tis. můžete mít tenerku která nabízí, motor 1200 ccm, tempomat, abs, zásuvku na 12v, kardan. Ale stejne africa twin bude v západní evropě velký trhák.

+1/0
7.3.2016 8:43

O10n21d18ř64e59j 72S79e79m97e58c28k96ý 8561246468415

No, Tenerka je mastodont na silnice a polňačky. Afra vypadá, že by mohla zvládat i off jízdu.

0/0
14.3.2016 14:32

M56a21r39t13i67n 53L22a45c69o 7253616918

"Přední blinkry stejně jako u několika dalších modelů od Hondy svítí trvale."

Model pre USA.

+2/−1
7.3.2016 8:34

J16a19n 35M89o78r45a97v83e97c 7171389972704

Opravte si překlep, který z elegantní cestovní enduro předělal na stroj ideální pro správu a údržbu silnic :)

Cituji: "Na předku se otáčí 900 milimetrů široká jednadvacítka"

Ale jinak jako jo ... dal bych si říct.

PS: pobavily i tagy: "Témata: lázně, Poradna: Rozvod" ... to je jakože predikce? Je to stejný balzám jako lázně, ale očekávejte potom návštěvu manželské poradny a možná i rozvod? :)

+1/0
7.3.2016 6:48

V32i49k44t71o39r 33K83o40š43k20a 4752160717389

Sice všichni co se zajímají o tento segment už vědí, ale chtělo by napsat její cenové rozdělení. Za 329 tis dostanete úplnou holotu bez ABS, kde nejsou ani ledkové blinkry a kryty na řidítkách, kryt motoru a ještě chybí pár drobností. Cena 349 tis je už veselejší kde všechno co chybí základnímu modelu už máte plus ABS a kontrolou trakce. To se vyplatí. No a už jen cena s automatickou převodovkou.... to už je na posouzení každého jestli se mu to vyplatí. Musí také počítat s vyšší vahou motorky.

0/0
7.3.2016 5:38

O55n97d72ř93e44j 20P87u73t88n32a 9381284201265

Měl jsem za to, že ABS se dnes už všude montuje povinně, nebo ne?

0/−1
7.3.2016 11:06

V61i43k49t81o41r 42K45o13š77k73a 4402900777609

Ne bohužel zatím to tak zdaleka neplatí...

+1/0
7.3.2016 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.