Diskuze
Fiat prodělá 380 milionů denně, evropské potížisty láká do superaliance
Děkujeme za pochopení.
P33a98v70e66l 67V53i73n94k54l21e92r
Některé značky by se měly pustit k ledu a ne uměle udržovat...
L21i38b41a 52R53u19s52n58á23k
Teď si uvědomuju, že když jsem na jaře vybíral auto, tak na stránky Fiatu jsem se vlastně ani nedíval.
A80l39e54š 54L26i41s38o79v70s63k59ý
Zkrátka se ukazuje, že počítat s ekonomikou jen jako s neustálým růstem, kdy se každý rok vyrobí a prodá o 10% víc, natrvalo prostě nejde
M75a38r50t39i24n 80C76h36l88á89d69e60k
FIATEM tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>
>>>>>> Fiat si koupí jen KASKADÉR a nebo nadšenec značky, tečka.
PS : vnouček mi konečně pomohl s tou novou regystrací, tak jsem opět ZDE.
R40a16d53i33m 78H94r65o87m69á83d31k43o
ty tam to tvrdý y umíš vložit naprosto dokonale
S77l54a54v34o39m73í12r 40Š94t44ě64p70á98n
Tak to je gól, na jedné straně němci zachraňují různými dotacemi předlužené italské a francouzské banky a za odměnu se spojují jejich automobilky proti VW , který velkou měrou přispívá k tomu, že to němci stále ještě utáhnou.....
D27a71d75a82k 62P68e53t29r
Tak kolik dnů to jsou ještě schopni vydržet a co dál? Prodat, zrušit, vedení pozavírat, privatizovat?
R94u71d83o68l55f 47T61r85n59a73v25s75k44y
V tom pripade ti neni pomoci. S japoncem souhlas ale vetsi srot nez francouz uz snad dela skutecne jen cinan.
M54a16r16t28i82n 34K11o40n11e44č38n53ý
Prodělává 380 mega denně, platy managementu sou samozřejmě pořád na staré výši a vyhazujou lidi z výroby a píšou po firmě maily, ať lidi tisknou na obě strany papíru. To známe.
J62i70ř95í 59K29o46c29u89r68e97k
V ČSSR jsme řešení měli. Fabrika vyráběla dál podle plánu. Lidoví milicionáři hotová auta rozebírali na náhradní díly. Proč? On ty auta nikdo nechtěl, protože na ně nikdo neměl.
R24u57d26o37l30f 76P19e78t14ř31e14k
Měl jsem před x lety Fiat Tipo benzín 1,4 a dokonce dojel do Chorvatska a zpět bez problémů
L41e57o91p44o52l60d 42H40o16r84á50k
Nemám ani Vokswagen ani Fiat, takže nemohu hodnotit. Ale volat po regulaci úspěšnějšího konkurenta mi nepřijde fér.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!