- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Některé značky by se měly pustit k ledu a ne uměle udržovat...
Teď si uvědomuju, že když jsem na jaře vybíral auto, tak na stránky Fiatu jsem se vlastně ani nedíval.
Zkrátka se ukazuje, že počítat s ekonomikou jen jako s neustálým růstem, kdy se každý rok vyrobí a prodá o 10% víc, natrvalo prostě nejde
FIATEM tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>
>>>>>> Fiat si koupí jen KASKADÉR a nebo nadšenec značky, tečka.
PS : vnouček mi konečně pomohl s tou novou regystrací, tak jsem opět ZDE.
ty tam to tvrdý y umíš vložit naprosto dokonale
Tak to je gól, na jedné straně němci zachraňují různými dotacemi předlužené italské a francouzské banky a za odměnu se spojují jejich automobilky proti VW , který velkou měrou přispívá k tomu, že to němci stále ještě utáhnou.....
Tak kolik dnů to jsou ještě schopni vydržet a co dál? Prodat, zrušit, vedení pozavírat, privatizovat?
V tom pripade ti neni pomoci. S japoncem souhlas ale vetsi srot nez francouz uz snad dela skutecne jen cinan.
Prodělává 380 mega denně, platy managementu sou samozřejmě pořád na staré výši a vyhazujou lidi z výroby a píšou po firmě maily, ať lidi tisknou na obě strany papíru. To známe.
V ČSSR jsme řešení měli. Fabrika vyráběla dál podle plánu. Lidoví milicionáři hotová auta rozebírali na náhradní díly. Proč? On ty auta nikdo nechtěl, protože na ně nikdo neměl.
Měl jsem před x lety Fiat Tipo benzín 1,4 a dokonce dojel do Chorvatska a zpět bez problémů
Nemám ani Vokswagen ani Fiat, takže nemohu hodnotit. Ale volat po regulaci úspěšnějšího konkurenta mi nepřijde fér.