Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velká lekce ufologie: Honda Civic nadchne jízdou a prostorem

Civic je důkazem, že i jednoduchá konstrukce, které však věnují vývojáři potřebnou péči, se může vyrovnat velmi sofistikovaným řešením. Absolutně jednoduchý podvozek vyladili u Hondy k dokonalosti. A postavili úplně jiné auto, než je dnes v této kategorii zvykem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R36o71m61a20n 59K95r50a65t56o67c30h47v29í73l 6216907976394

Prodejce mě v tom svezl - fakt to jede jako střela, sedí brzdí naprosto famózně !

+1/−1
6.11.2012 15:13

J42a32n 34L51i67b44i54c93h 9792428735373

Honda je pověstná výbornou spolehlivostí podobně jako Toyota a Mazda a oproti nim má ještě kvalitnější materiály a slícování kabiny, bohužel i výrazně dražší servis a pořizovací cenu. Je neotřelá designem a jízdně je také skvělá (výborné řízení a řazení je toho důkazem). Jen ta cena by mohla být lepší, i když občas cenové akce potěší, např. CR-Z je sportovní kupátko s výbornou cenou od 399 000 Kč a Honda Jazz je povedené auto pro rodinu. Civic už je kapánek dražší, ale vyplatí se připlatit za vyšší výbavu, jinak je to o ničem. Civic má krásný UFO design, který se sice již okoukává, ale pořád vynikne. CR-Z je bohužel spíše doplňkové auto a Jazz je dobrá volba pro rodiny místo třeba Fabie nebo Rapidu, i když ten je délkově prostornější.

+2/−1
6.11.2012 13:57

J83i37ř22í 18H39l77i57s61n48i68k22o86v85s19k82ý 9853141452611

Drahý servis? Nemám tu zkušenost, nemyslím si, že by byl dražší než jiné značkové servisy. Asi záleží na jednotlivých servisech.

Btw., u Hondy mám dojem, že nepřistoupila na politiku nesmyslného zlevňování na úkor kvality a trvanlivosti na rozdíl od jiných nejmenovaných značek. A toho si opravdu cením, že si drží svou úroveń kvality.

+1/−1
6.11.2012 15:31

J22i97ř25í 73H24l28i84s14n27i64k64o26v18s90k29ý 9823921342201

Civiky jsou jedny s nejspolehlivějších aut, aspoň ty vyrobené v Japonsku.

A také údržba Hond (spolehlivost) je nejlevnější viz http://www.auto.cz/honda-stale-vede-zebricek-spolehlivosti-ojetin-68557.

Pokud bude tato Honda jako ty předchozí, půjde o dobrou koupi.

Někomu se zase nemusí líbit nudný design některých evropských aut.

+6/−2
6.11.2012 12:56

H44a42n43s 45W90u73r19s47t 8642579606689

Designove preplacany paskvil! Rv

+5/−12
6.11.2012 11:06

T89o43m80á61š 38V68e63l97e89m53a73n 4395965827513

kdo by si to koupil s motorem 1.4 ? To musí být dost líné ...

+2/−4
6.11.2012 10:43

K14a94r66e35l 89V60o92j10t28a 6771617348982

Tak v tomhle autě se oprgavdu, ale opravdu nesedí nízko.Prpstě to kvůli nádrži nejde.JInak velký posun o proti 8G, tedy krom vzhledu.

0/−3
6.11.2012 9:48

J14i79r29i 55L66a95l74a 4812378387

Autorovi je evidentne sympatictejsi Honda nez Volvo. Muj dojem: plast, plast a zase lacinej plast uvnitr (nejsem priznivcem techto "korejskych" palubnich desek) i z venku... Mel jsem moznost jet s minulym modelem po dalnici a pres  130 jsem si pripadal, ze jedu pres 200.... mozna je to v teto kategorii normalni, ale za pul mega ??Rv

+1/−8
6.11.2012 9:08

J89a24n 38L36i30b89i68c13h 9482178315153

No Volvo je jiný etalon, ale hodně drahý a hlavně designově celkem nudný. Japonci si nepotrpí na vytříbené materiály, ale dělají auta hlavně technicky spolehlivé a kvalitní a ne evropské kočáry s papundeklovými motory, které se sypou po desítkách tisíc km kvůli řetízkům (TSI) apod.

+4/−1
6.11.2012 13:59

V52l97a31d69i18m95í43r 61F83i76b43i64g92e20r 5344271721104

Předchozí generace se mi líbila víc alespoň ta zadní část, tahle inovovaná je docela hnusná ale to je věc názoru.

+7/−2
6.11.2012 7:47

A18n69t76o66n75í21n 60N33o72v20á59k 8742231279760

predchozi generace byla rozhodne hezci, to souhlasim

+7/−2
6.11.2012 9:42

T98o37m31á34š 95V86e78l48e74m54a23n 4805735427203

ano , byla ;-)

+3/−2
6.11.2012 10:44

J65a51n 40L47i97b61i37c84h 9312208195833

Ano, taky mám pocit, že byla z venku určitě hezčí, vnitřek je však modernější a vydařenější nyní. Každopádně ani se starší generací člověk chybu neudělá. Honda je spolehlivé auto a drahý servis není naštěstí tak často nutný. Jen škoda výbavová politika Hondy, která se podobá Škodovce, tedy holý základ a vše za příplatek nebo vyšší výbavu. Tady se má od konkurence co učit, např. korejské vozy mají v základu skoro vše a už i Mazda začíná vozy vybavovat v základu, ale kdo není náročný může zase ušetřit, i když cena není to, co by lidi na Hondě přitahovalo, neb i v základu levná rozhodně není.

+1/−1
6.11.2012 14:01
Foto

P33a33v12e18l 62N26e86r92u81d12a 3920754222

I ta přední maska není nijak zvlášť podařená - ten plast, co se táhne od světel ke značce vypadá jak z Dacie Logan.

+1/−1
6.11.2012 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.