- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak Toyota GT86 je dobrý počin, ale pro malou skupinu cílových zákazníků, škoda, že Subaru se svým BRZ zaspalo a všechnu slávu si u nás přivlastnila Toyota.
Tak je pochopitelné, že Škodovky jsou nudné jako sáňky v létě, pořád staví na jednom a to jsou průměrné jízdní vlastnosti, zpracování a hlavně velký kufr, ať to stojí, co to stojí, na řidiče, který rád řídí nebo nějaký modernější design absolutně nemyslí. Spíše šetří a na Rapidu je to znát víc než dost, už Citigo bylo laciné materiály, ale aspoň u něj to šlo chápat u miniauta, ale Rapid jako zástupce nižší střední třídy ani ve verzi Elegance nedorovná předchozí Octavii, je to krok komfortem zpět. Ano chalupářské nároky jaktakž splní, ale přeci jen chybí Combi verze, kterou měla i poctivá Octavia Tour, jež má nahradit. Octavii II nahradí Octavia III. Golf mi přijde jako rozumnější, šetřil taky, ale ne tak výrazně a neprodává osekané a rozumně nepoužitelné varianty jako Rapid, už v základu je to slušné auto s automatickou klimatizací a důležitými prvky a jízdně zdařilé i přes ústupky na podvozku.
Holt v německu mají asi jiný náhled na věc
"Nová ŠKODA Rapid patří mezi nejlepší automobilové novinky letošního roku. K tomuto závěru dospěla porota v rámci vyhlašování výsledků prestižní německé soutěže Zlatý volant, když udělila novému modelu značky ŠKODA cenu za třetí místo v kategorii střední a vyšší střední třída. Před českou komapktní limuzínou se dokázaly umístit pouze dva vozy prémiové kategorie: BMW řady 3 a Lexus GS.
Cenu Zlatý volant udělují magazíny Bild am Sonntag a Auto Bild nejlepším automobilovým novinkám. Soutěž patří k nejdůležitějším a nejprestižnějším anketám v rámci celé Evropy. V letošním roce vybrali čtenáři ze 46 přihlášených modelů 20 do užšího finále, kde byly vozy následně podrobeny v průběhu tří dnů detailnímu testování ze strany 43 členné poroty složené ze zástupců magazínu, techniků, osobností z motorsportu, celebrit a automobilových závodníků."
Čili nechci nijak snižovat význam regionální ankety české auto roku, ale v Evropě potažmo ve světě existují i jiné a výrazně prestižnější ankety jejichž výsledky se jak je vidět podstatně liší. Takže hodnotit model jako takový podle jedné místní ankety asi nebude úplně nejrozumnější.
Jak mohl někdo čekat Rapida?! Vždyť je to úplně zbytečnej mezimodel něco jako před lety u VW Bora
A někdo se diví? Vždyť Rapid vypadá, jako nějakej asijskej "sedan" z roku 1997
za koncern je tam golf, nepotřebuje konkurenci z čech
Skodovka zas tak smutna byt nemusi. Na jare budu kupovat auto a z tehle nabidky bych si nevybral.
Skodovka by smutna byt mela a to hodne, protoze se z relativne slusne znacky se v ramci koncernu stala vylozenym lowendem, nabizi to nejhorsi a nejzastaralejsi a plni ted roli Dacie po nemecku.
Posledni jakz takz slusne auto Yetti se buhvijak neprodava a potrebovalo by predelat, nejen facelift, Roomster byl katastrofa uz v dobe uvedeni a dnes po nem pes nestekne, Citigo se taky moc neprodava a oproti VW Up vypada jak osklive nechtene kacatko, Fabia 2 nenavazala na uspechy Fabie 1, mimo jine kvuli prilis uzke karoserii a nehezkemu designu. Totez se da predpokladat o Rapidu, ktery trpi stejnymi neduhy.
Nova Octa prijde o multilink vzadu a otazka je, co bude se Superbem, jestli vubec bude mit nastupce, kdyz nova Octa ma byt vetsi nez stavajici.
Co se portfolia tyce, jde to u Skody od desiti k peti.
Ač nerozumím pojmu "české auto", tak vyjádřit překvapení nad tím, že Škoda Rapid prohrála s BMW a Mercedesem, je trošku naivní. Ta auta jsou kvalitou i jízdními vlastnostmi někde úplně jinde.
Tak z předchozích ročníků je jasné, že hodnotí úplně něco jiného. Spíše bych řekl, že auto roku je takové, kterého se nejvíce prodá... cena, kvalita, spotřeba, cena a zase cena.
Ceske auto roku bmw? Jako kdyby byl cesky sportovec roku michael phelps. Pokud ne, tak aspon dejte nazev, ze ktereho vyplyne ze je to auto roku podle cechu.