Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Honda Prelude je volba znalců. Předběhla dobu a marně čeká na nástupce

Značka Honda je pro mnohé stále synonymem pro sportovně laděné vozy. Ano, bývalo tomu tak ještě ve druhé polovině 90. let, třeba zásluhou v pořadí již páté generace Hondy Prelude. Na její šesté vydání bohužel čekáme dodnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a23n 48L90i91b19i26c71h 9502488895443

Pro japonská auta mám slabost, ty z 80.-90. let jsou stejně nejlepší. Pokud jde o spolehlivost, tak tam vede Toyota a pak Mazda, která je navíc i příjemná na jízdu a řazení, rozhodně zajímavá a Honda jakbysmet, Civic a CR-Z jsou krásná auta a MX-5 taky není k zahození. Stará Subaru Imprezza byla parádní, nová už tak nenachne, ale do nepohody neznám lepší kombík než Outback, poctivé 4x4 a i Suzuki a jeho Swift či SX4 docela ujdou a Mitsubishi - mělo suprová auta, dneska už spíše skomírá, i když pořád může překvapit a Nissan a jeho Almera a Primera, kde je jim konec, velká škoda, s Renaultem je to nuda, i když takový Juke i Note nebo Micra jsou hodně zajímavé kontroverzním designem i motoricky. Na Japonce a jejich poměrně spolehlivou techniku a poctivou nedám dopustit, sice nemají tak kvalitní interiéry, starší kusy reznou a designy jsou někdy ulítlé, ale právě ta technická vyspělost a pestrost se mi u nich líbí nejvíc. Škoda, že krize a ekologie je zatlačila do evropské nudy.

0/−1
11.11.2012 20:12

J39a89n 16K83r40p24e69c 5206923324282

at vymysli kdokoliv cokoliv u predniho nahonu, vzdycky to bude horsi nez nahon zadni v zakladni podobe o lsd nemluve.

+2/−4
9.11.2012 23:31

M50i32c10h86a30l 89S67l34e76z21á49k 5821126927691

Nemá výkon? Svezte se a nebudete chtít jinak. Předpokládám, že budete nějaký škodovkář či koncernista.

+7/−5
9.11.2012 15:12
Foto

R24a12d78i94m 13H29r55o30m91á73d24k13o 6918541930332

Nemá a tečka. To je asi jako si myslet, že zátah odspodu u TDI je na předjíždění výhoda. Ten motor není super kvůli výkonu, ale díky jeho výkonové křivce a odezvě na sešlápnutí plynu. Při porovnání s například aktuálními motory v automobilech do 500 tis. bude jistě na špici (počítám jen jízdní vlastnosti) ... což je dobré u tak starého kousku.

0/−7
9.11.2012 16:08

J85i47ř94í 96H67l90i31s95n80i81k23o23v32s88k16ý 9143891702981

No, sice má 0 - 100 km/h pouze 7,1 s. Což sice deklasuje naprostou většinu i dnešních aut, ale od sporťáku bychom asi opravdu chtěli více. 

Ale hlavní přednost Hondy Prelude je, že umí v zatáčkách využít výkon motoru daleko lépe než konkurence a tím je schopna v zatáčkách jet lépe a rychleji, než těžší auta s výkonem vyšším o 30 %. V tom je kouzlo Hond, zážitek z jízdy, který neumí daleko výkonnější vozy. Jenže u nich je výkon jen na papíře. Těžká TDI v zatáčkách Honda Prelude deklasuje.

+3/−2
9.11.2012 18:42

V67l41a97d28i97m94i11r 17K22r15a86u74s 6791818874630

o to víc černého dýmu ale TDI vypudí z útrob při výjezdu ze zatáčky a pokusu o rychlou akceleraci... :-)

+3/−2
9.11.2012 21:26
Foto

R45a17d94i11m 32H80r81o23m30á15d42k97o 6138671200222

Konečně normální odpověď. Takže co jsme se dozvěděli... výkon vhodný na "sportovní jízdu" nemá ani ta čtvrtina nejvýkonnějších motorů. Jízdní vlastnosti jsou prý super, ale kdo to posoudí, když s tady mohl jet tak maximálně jeden řidič. Ano za málo peněz hodně muziky a srovnávat E36 s Preludem, který byl v té době o třetinu levnější opravdu nejde. Jen nechápu jak tomu někdo může říkat sportovní vůz, když po rychlém projetí zatáčky nebudu mít sílu akcelerovat...to pak zkazí úplně všechno

0/0
12.11.2012 10:00
Foto

M31i55l36a90n 87T28h95o12r65n 8833194897935

Před dvěma lety jsem si ji pořídil, a je to moc fajn auto. Jsem fakt spokojenej. A myslim, že i dobře vypadá. Možná přední lampy bych dal asi jiný, tyhle vypadaj jak oči holek z Manga komiksů :)

+4/−2
9.11.2012 13:39

V17l43a40d44i35m70i95r 93K69r75a86u58s 6831978914620

vidíš, mně se třeba ty lampy fakt líběj. stejně jak ty holky z manga komiksů :-)

+1/−2
9.11.2012 21:21
Foto

M13i14l54a94n 73T53h33o54r95n 8753264207925

Však jsem je nehaněl. Jen jse si dýl zvykal. Ale je fakt, že se na mě to auto tak nějak usmívá, když k němu jdu. K němu jako autu. Jinak je to ona :)

0/−1
10.11.2012 0:46

M44g48r70. 91J29a23n 71F11i63a77l96a 9232287611796

Prelude je srdeční záležitost a dají se sehnat za super peníze

V

http://www.sportovnivozy.cz/model-11-74-honda-prelude  

R^

+4/−3
9.11.2012 12:36
Foto

R49a42d14i30m 14H48r62o78m63á93d29k62o 6208841470592

To uprostřed je přetížení? Pokud ano tak to chci 

--

http://www.sportovnivozy.cz/auta/31021/v/12-honda-prelude-20-16v.jpg

0/−3
9.11.2012 15:28

P53e85t10r 34S36v25o66b63o83d30a 1604486363576

Já si na nástup tohoto auta moc dobře pamatuju, protože přinesl obrovské designové zklamání. Předchozí model byl daleko hezčí, sportovnější, agresivnější a pak přišlo toto. Sice technicky na daleko lepší technické úrovni, ale prostě mdlý, blitký design i na tu dobu....

+6/−2
9.11.2012 10:52

V80l55a91d53i15m63i70r 95K16r54a80u68s 6161968984590

já to tedy vidím naprosto naopak. předchozí 4. generace byla tuctovější, přehlédnutější a jakoby si hrála na ostřejší sporťák, než jakým byla. zato 5. generace ve své době opravu vyčnívala (ty velký světla například) a mně se hrozně líbila. na nic si nehrála, protože Prelude není sporťák, je to "jen" naprosto skvělé sportovní kupé. nic víc, nic míň.

+3/−2
9.11.2012 11:35
Foto

R60a26d26i28m 52H37r27o36m52á34d75k49o 6458821870232

sporťák není sportovní kupé?

0/−5
9.11.2012 12:12
Foto

R52a16d22i72m 70H65r78o83m87á56d79k55o 6528661180682

i když uznávám, že tohle má ke sporťáku daleko....výkon to nemá, vypadá všedně a jediné vodítko je absence zadních dveří. Nazval bych ho pouze kupé (bez toho sportovní).

+1/−14
9.11.2012 12:14

J63i33ř68í 43H32l17i14s53n38i64k11o79v87s31k59ý 9323651672261

nemá výkon? v zatáčkách díky famóznímu řízení a zavěšení kol to nandala nejednomu "výkonnějšímu sporťáku". prostě Honda.

+4/−2
9.11.2012 14:24
Foto

R10a84d36i88m 94H46r41o39m95á57d70k83o 6848261160842

8-o Nechápu to nadšení z Víti. Motor na normální ježdění super..to jo, ale je jedno kolik mi dáte mínusů, protože výkon to nemá a mít nebude :-P

+1/−6
9.11.2012 15:22

V21l23a53d89i44m12i67r 44K15r64a98u94s 6661958564880

tak urcite se nechci nejak prit o terminologii, ale sportakem rozumim treba Ferrari (libovolny typ), Porsche 911, Nissan GTR, Hondu NSX a dalsi... Honda Prelude je nekde jinde. je to ctyrmistne kupe s pohonem vpredu (uz proto to nemuze byt sportak) se sportovnim svihem. a v te nejsilnejsi dvestekonove verzi je i celkem hodne svizne. nekomu muze vadit fakt, ze to ma "jen" dveste koni, ale na takove to domaci jezdeni mimo zavodni okruh to vzhledem k relativne male vaze naprosto staci.

+1/−3
9.11.2012 21:20

V84l50a18d82i37m44i73r 95K89r77a17u95s 6661808254630

jinak já dlouho váhal právě mezi touto Prelude v páté generaci Accord Type R. nakonec jsem spokojeně skončil u tajpára, ale po Preludách jsem čučet nepřestal. :-)

+1/−2
9.11.2012 21:28

V80l45a48d19i22m76i80r 96K26r90a82u39s 6471468724980

sakra, vynechávám slova: ...Prelude v páté generaci a nebo Accord Type R...

0/−2
9.11.2012 21:29

O10s81k97a43r 17K32o57v75a49ř56í98k 8660943715760

můj sen z mládí ;-)

+9/−2
9.11.2012 10:49

J34i48ř44í 24K30n57a47p76e17k 5693212669

Honda FOREVER  !!!!!V

+5/−2
9.11.2012 20:15



Najdete na iDNES.cz