Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Prelude je volba znalců. Předběhla dobu a marně čeká na nástupce

Značka Honda je pro mnohé stále synonymem pro sportovně laděné vozy. Ano, bývalo tomu tak ještě ve druhé polovině 90. let, třeba zásluhou v pořadí již páté generace Hondy Prelude. Na její šesté vydání bohužel čekáme dodnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a84n 31L69i46b51i94c94h 9392448355493

Pro japonská auta mám slabost, ty z 80.-90. let jsou stejně nejlepší. Pokud jde o spolehlivost, tak tam vede Toyota a pak Mazda, která je navíc i příjemná na jízdu a řazení, rozhodně zajímavá a Honda jakbysmet, Civic a CR-Z jsou krásná auta a MX-5 taky není k zahození. Stará Subaru Imprezza byla parádní, nová už tak nenachne, ale do nepohody neznám lepší kombík než Outback, poctivé 4x4 a i Suzuki a jeho Swift či SX4 docela ujdou a Mitsubishi - mělo suprová auta, dneska už spíše skomírá, i když pořád může překvapit a Nissan a jeho Almera a Primera, kde je jim konec, velká škoda, s Renaultem je to nuda, i když takový Juke i Note nebo Micra jsou hodně zajímavé kontroverzním designem i motoricky. Na Japonce a jejich poměrně spolehlivou techniku a poctivou nedám dopustit, sice nemají tak kvalitní interiéry, starší kusy reznou a designy jsou někdy ulítlé, ale právě ta technická vyspělost a pestrost se mi u nich líbí nejvíc. Škoda, že krize a ekologie je zatlačila do evropské nudy.

0/−1
11.11.2012 20:12

J50a29n 54K13r14p74e39c 5486493724632

at vymysli kdokoliv cokoliv u predniho nahonu, vzdycky to bude horsi nez nahon zadni v zakladni podobe o lsd nemluve.

+2/−4
9.11.2012 23:31

M83i62c36h78a57l 73S36l64e21z81á41k 5541496267331

Nemá výkon? Svezte se a nebudete chtít jinak. Předpokládám, že budete nějaký škodovkář či koncernista.

+7/−5
9.11.2012 15:12
Foto

R46a14d93i10m 38H76r33o61m55á12d26k59o 6758931870982

Nemá a tečka. To je asi jako si myslet, že zátah odspodu u TDI je na předjíždění výhoda. Ten motor není super kvůli výkonu, ale díky jeho výkonové křivce a odezvě na sešlápnutí plynu. Při porovnání s například aktuálními motory v automobilech do 500 tis. bude jistě na špici (počítám jen jízdní vlastnosti) ... což je dobré u tak starého kousku.

0/−7
9.11.2012 16:08

J23i44ř46í 80H96l81i67s41n67i59k86o61v22s85k17ý 9723711592341

No, sice má 0 - 100 km/h pouze 7,1 s. Což sice deklasuje naprostou většinu i dnešních aut, ale od sporťáku bychom asi opravdu chtěli více. 

Ale hlavní přednost Hondy Prelude je, že umí v zatáčkách využít výkon motoru daleko lépe než konkurence a tím je schopna v zatáčkách jet lépe a rychleji, než těžší auta s výkonem vyšším o 30 %. V tom je kouzlo Hond, zážitek z jízdy, který neumí daleko výkonnější vozy. Jenže u nich je výkon jen na papíře. Těžká TDI v zatáčkách Honda Prelude deklasuje.

+3/−2
9.11.2012 18:42

V22l24a13d67i69m82i34r 58K55r94a27u34s 6471608154460

o to víc černého dýmu ale TDI vypudí z útrob při výjezdu ze zatáčky a pokusu o rychlou akceleraci... :-)

+3/−2
9.11.2012 21:26
Foto

R65a50d12i88m 98H33r96o28m70á45d64k11o 6688501140732

Konečně normální odpověď. Takže co jsme se dozvěděli... výkon vhodný na "sportovní jízdu" nemá ani ta čtvrtina nejvýkonnějších motorů. Jízdní vlastnosti jsou prý super, ale kdo to posoudí, když s tady mohl jet tak maximálně jeden řidič. Ano za málo peněz hodně muziky a srovnávat E36 s Preludem, který byl v té době o třetinu levnější opravdu nejde. Jen nechápu jak tomu někdo může říkat sportovní vůz, když po rychlém projetí zatáčky nebudu mít sílu akcelerovat...to pak zkazí úplně všechno

0/0
12.11.2012 10:00
Foto

M67i31l26a48n 88T31h31o77r38n 8213834177195

Před dvěma lety jsem si ji pořídil, a je to moc fajn auto. Jsem fakt spokojenej. A myslim, že i dobře vypadá. Možná přední lampy bych dal asi jiný, tyhle vypadaj jak oči holek z Manga komiksů :)

+4/−2
9.11.2012 13:39

V14l90a43d87i48m56i66r 34K92r82a20u35s 6131448724640

vidíš, mně se třeba ty lampy fakt líběj. stejně jak ty holky z manga komiksů :-)

+1/−2
9.11.2012 21:21
Foto

M62i23l90a93n 58T82h42o86r47n 8253484117235

Však jsem je nehaněl. Jen jse si dýl zvykal. Ale je fakt, že se na mě to auto tak nějak usmívá, když k němu jdu. K němu jako autu. Jinak je to ona :)

0/−1
10.11.2012 0:46

M66g76r54. 67J16a86n 37F55i96a76l16a 9262347211636

Prelude je srdeční záležitost a dají se sehnat za super peníze

V

http://www.sportovnivozy.cz/model-11-74-honda-prelude  

R^

+4/−3
9.11.2012 12:36
Foto

R91a54d15i21m 95H73r93o48m28á53d94k23o 6968841140152

To uprostřed je přetížení? Pokud ano tak to chci 

--

http://www.sportovnivozy.cz/auta/31021/v/12-honda-prelude-20-16v.jpg

0/−3
9.11.2012 15:28

P68e29t18r 54S81v95o67b35o88d14a 1574746843456

Já si na nástup tohoto auta moc dobře pamatuju, protože přinesl obrovské designové zklamání. Předchozí model byl daleko hezčí, sportovnější, agresivnější a pak přišlo toto. Sice technicky na daleko lepší technické úrovni, ale prostě mdlý, blitký design i na tu dobu....

+6/−2
9.11.2012 10:52

V80l76a26d61i35m60i56r 55K17r54a80u80s 6731678674820

já to tedy vidím naprosto naopak. předchozí 4. generace byla tuctovější, přehlédnutější a jakoby si hrála na ostřejší sporťák, než jakým byla. zato 5. generace ve své době opravu vyčnívala (ty velký světla například) a mně se hrozně líbila. na nic si nehrála, protože Prelude není sporťák, je to "jen" naprosto skvělé sportovní kupé. nic víc, nic míň.

+3/−2
9.11.2012 11:35
Foto

R82a79d30i21m 29H51r44o82m10á32d24k38o 6478141440702

sporťák není sportovní kupé?

0/−5
9.11.2012 12:12
Foto

R78a19d77i10m 14H37r87o16m92á57d96k35o 6878221540182

i když uznávám, že tohle má ke sporťáku daleko....výkon to nemá, vypadá všedně a jediné vodítko je absence zadních dveří. Nazval bych ho pouze kupé (bez toho sportovní).

+1/−14
9.11.2012 12:14

J40i89ř16í 12H84l23i11s55n15i42k82o26v73s55k83ý 9403511422681

nemá výkon? v zatáčkách díky famóznímu řízení a zavěšení kol to nandala nejednomu "výkonnějšímu sporťáku". prostě Honda.

+4/−2
9.11.2012 14:24
Foto

R33a96d14i50m 14H78r26o83m40á44d50k35o 6128961350252

8-o Nechápu to nadšení z Víti. Motor na normální ježdění super..to jo, ale je jedno kolik mi dáte mínusů, protože výkon to nemá a mít nebude :-P

+1/−6
9.11.2012 15:22

V92l95a14d80i71m17i92r 86K13r80a82u73s 6191408334790

tak urcite se nechci nejak prit o terminologii, ale sportakem rozumim treba Ferrari (libovolny typ), Porsche 911, Nissan GTR, Hondu NSX a dalsi... Honda Prelude je nekde jinde. je to ctyrmistne kupe s pohonem vpredu (uz proto to nemuze byt sportak) se sportovnim svihem. a v te nejsilnejsi dvestekonove verzi je i celkem hodne svizne. nekomu muze vadit fakt, ze to ma "jen" dveste koni, ale na takove to domaci jezdeni mimo zavodni okruh to vzhledem k relativne male vaze naprosto staci.

+1/−3
9.11.2012 21:20

V13l81a13d74i70m65i19r 96K44r18a31u39s 6301128474750

jinak já dlouho váhal právě mezi touto Prelude v páté generaci Accord Type R. nakonec jsem spokojeně skončil u tajpára, ale po Preludách jsem čučet nepřestal. :-)

+1/−2
9.11.2012 21:28

V47l52a86d14i35m49i71r 29K25r42a42u21s 6911228134560

sakra, vynechávám slova: ...Prelude v páté generaci a nebo Accord Type R...

0/−2
9.11.2012 21:29

O70s40k94a78r 27K31o43v88a31ř42í24k 8610193575770

můj sen z mládí ;-)

+9/−2
9.11.2012 10:49

J80i50ř62í 71K70n63a84p37e26k 5763762359

Honda FOREVER  !!!!!V

+5/−2
9.11.2012 20:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.