Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žádný terén mu neodolá. Suzuki Jimny je malý, ale ryzí offroad

Je to naprostý exot, nic podobného jinde nekoupíte. Za 400 tisíc korun máte auto menší než fabie, které však projede všude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a65r88o95s79l75a12v 24P63e40k81á34r24e96k 9875734609724

Drobek, ale to co jsme s ním projeli na Islandu bylo neskutečné - jízda v dunách sopečného popela a brodění řek. Jen ta nádrž je malá :D

+4/−3
12.11.2012 11:30

S15t11e97p18a11n 36T64o70t58h 8618839215408

Zahradka, 4 kanystry a je to... Maly auto nemuze mit velkou nadrz. Je to holt delany na trenni popojizdeni typu nimrod a ne moc na velky expedice. Ale da se prizpusobit vsechno ;-)

+4/−2
12.11.2012 13:51
Foto

M13a70r37t71i77n 16P63o60d89z91e44m79n18ý 9271805988367

Taky jsme si Jimnyho na Islandu společně s přítelkyní užívali. Auto pro radost. Úplně jsme si to auto zamilovali.R^V Párkrát jsem s ním i brodil, ale vždycky jsem to před tím raději prošel.. zzzima. Utopit auto z půjčovny bych zrovna nechtěl.  Rozměrově mě to přišlo stejné jako Niva. K Nivě jsem ho i postavil a srovnával. Technika a hlavně komfort je asi někde jinde.

+2/−2
12.11.2012 14:10
Foto

L14u24k39á42š 16N43o82v17o59t86n97ý 6706747748588

Já tedy nejsem expert, ale na obouchání do lesa (pro myslivce, lesníky atd.) bych si spíše pořídil Nivu za polovic. Pravda nebude mít tolik fičurin jako Suzuki, ale zase to opraví kdejaký strejc s kladivem ;) a dá se dobře předělat na LPG (což při spotřebě v těžkém terénu může být velká výhoda).

+2/−2
12.11.2012 11:04

J92i81ř30í 50N13e65u84m13e33i10s36t94e44r 2572205433301

"Strejc s kladivem" je mythická postava, zejména u lidí, kteří mají mlhavou představu o tom, jak věci fungují.

+9/−4
12.11.2012 11:17

K89a50r43e12l 21H13o97s56n96e39d71l 7717791531395

Niva v terénu umí opravdu hodně a je za slušnou cenu. ALE daní za nízkou cenu je vysoká poruchovost.

Jimny se na šachtě taky zkoušel, ale neobstál, protože jezdit v hlubokých kolejích po tatrovkách se s nim opravdu nedalo - to je problém i pro velké terénní Toyoty a Nissany. Ve volném terénu ale obstát může.

0/0
14.11.2012 20:48

J42i51ř31í 16N54e83u72m36e76i30s40t59e16r 2322915633221

Jenom detail, zapojování náhonu 4x4 a redukce je u novějších modelů elektronicky tlačítky 4WD, 4WDL, starší - mně sympatičtější klasika - má volbu pákou na středové konzoli.

+5/−3
12.11.2012 9:55

M17i91c80h15a58l 23Ř82e70h62á51č41e30k 8464160226

souhlasím R^, páka řazení náhonu je dobře umístěna a k charakteru vozu se hodí více... je to prostě víc praktičtější a offroadovější ;-)

+2/−2
12.11.2012 10:58

M81a95r78t20i91n 13H23r97o34m45a24s 5438836336457

Celý je super, na do lesa pro myslivce, paráda, jen je hrozně lehoučký a pneu se to blbě dohání. Takže bahýnko, mírnej kopeček a je problém.

+2/−6
12.11.2012 7:40

S68t68e98p18a82n 12T54o31t33h 8928669845138

Bahynko prave dozenou ty poradny gumy... ja pouzivam BFGkm2. Sice na jinym aute a rozdil na bahne je to brutalni.

+7/−4
12.11.2012 9:18

P72a72v64e17l 22M90i42k66u73l25a 6118833386807

Nemyslím, že by měl Jimmy problém větší než jiné terénní vozy. Máte pocit, že kdyby vážil 2,2 tuny, že by si v terénu vedl lépe? Mám Ladu Nivu, která je o 200 kg težší než Jimmy a řekl bych, že jízdní vlastnosti v terénu budou hodně podobné (i když nemám ESP, 4x airbag, klimatizaci...). Rozhodně mám radši lehčí offroady než namachrovaná těžká SUVčka. Jimmy je dobrý vůz!

+14/−1
12.11.2012 9:23

S88t12e44p24a58n 35T48o17t57h 8968119475538

taky si myslim. Oni vsechny tyhlety lehky auta maji neco do sebe. Do bahna se pak proste hodi jen slaby gumy (Def, Aro, Gaz) vsichni je tak pouzivaji. Uzka guma lehce prorizne bahno na pevnou zem, to je jasny. Nebo pak siroka s dobrym odbahnovanim.

+3/−2
12.11.2012 13:53

P81e87t94r 18T47y81č89k15a 6675592219702

Do bahna je snad nižší váha výhoda ne?

+12/−2
12.11.2012 10:09
Foto

T20o67m37á55š 76P65a50v19l85í52k 1478936212765

no nie je to pravidlo ... toto auto poznám veľmi dobre ... na ceste sa s tým musí jazdiť opatrne a v zime niekedy ani 4x4 nepomáha a to preto že to ma lahký zadok a auto sa tak lahko dostane do šmyku

+1/0
13.11.2012 18:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.