Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzi vymysleli ideální městské auto: elektromobil za 600 000

Malá francouzská společnost Courb si myslí, že přišla na to, jak vyřešit současné potíže městské automobilové dopravy. Její malý elektromobil C-ZEN pro dva pasažéry poskytuje veškerý komfort běžných vozů a přitom neznečišťuje životní prostředí. Vysoká je však jeho cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a54r30o81s80l96a18v 94Z44a84h57r77a24d35n45í32č38e32k 7305350734131

Děsná cena, předražené jako prase, s tím jděte někam. !!

0/0
25.12.2012 14:07

J24a40r13o78m80í70r 67K21r69á68l 4930529784449

Mám dát přes půl milionu za něco, s čím najedu ročně cca 2000 km ?  To už je skoro levnější taxík !

0/0
15.11.2012 7:42

P21e14t85r 56Z10d31e12n40ě44k 2264589574

A nepřestanou a nepřestanou, i když je jasné, že ZATÍM je to slepá ulička - z mnoha důvodů. Kdo do toho cpe prachy ?

+1/0
14.11.2012 18:16
Foto

M61a25r25t76i53n 94G12r89o40c89h78o12l 7256478376331

Ideální městské auto je jen taxi ... pořizovací cena vlastního auta, údržba, PHM, abstinence ... to vše kvůli ježdění po městě je zbytečnost ... jeden telefon, 200 za 5 km a šmytec :-)

0/−3
14.11.2012 15:26

P24a87v82e71l 55M10i20k33u45l72a 6348523106827

Tak to je lepší Babetta, pořizovací cena 2000,- Kč, jedno šlápnutí, 3,50 za 5 km a šmitec. Dobře 5Kč za 5km s údržbou. A ješte ušetříte za chlast. ;-)

+2/0
14.11.2012 16:08

P95a85v30e33l 18M52i95k91u24l98a 6498873136317

Myslím, že zůstanu u Trabanta. Váha stejná, výkon vyšší, krouťák nižší, kufr větší, při ročním nájezdu 10.000 km mám náklady na 1 km 2,60 Kč. Netahám za sebou kabely a mám doma něco pěkného zeleného. :-)

+3/−1
14.11.2012 12:36

H35o82n40z61a 92K77u25k55a 2435858116610

az 120 km = v zime tak 50 . + Kdyz je to do mesta tak stejne nema 90% lidi moznost to nabijet kazdy den v garazi .. Rv

0/0
14.11.2012 12:24

P90a41v79e69l 58M88i56k93u91l81a 6918393836377

To je taky pravda, záleží na použití topení. Kolik sežerou akumulačky v takovém vozítku?

0/0
14.11.2012 12:46

P31e73t83r 31Z66d95e88n96ě62k 2414729584

to raději mhd nebo pěšky8-o

+1/−2
14.11.2012 10:01
Foto

M32i66c49h51a43l 31K56l48e14m60e43n38t 1903975551375

Cena 300 000,- a jdu do toho. Na cestu z práce do práce, na nákup, ideální. Za tu cenu za km.

+4/−1
14.11.2012 10:00

J42a10r48o31m19í50r 92K81r59á64l 4430649254939

Cena za km je o dost vyšší, než u Fabie. ;-D

0/0
15.11.2012 7:44

D77a47n96i98e66l 89T53s49c48h70e82r45n33a70y 2395542399682

Obslehnutej Velorex, a baterky, takze Frantici objevili 60let starou vec ;-D Takze jedinej pokrok je LiIon baterka

+4/−3
14.11.2012 9:45

J49a61n 63F61r92o50l49í81k 6726670915774

Mě to připomíná spíše Citroen 2CV (tzv. ošklivé káčátko). Jen plachtovinu a vlnitý plech nahradili plastem. Ovšem to 2 CV s malým a nenáročným motorem skutečně jelo, topilo ...a stálo pár franků;-)

+3/−1
14.11.2012 14:03

D87a90v32i20d 81M94r41a90z40e65k 5823927614777

Nabijeni delsi nez 4 hodiny? A kde se to pak ma nabijet, zejmena kdyz je to urcena do mesta? Stat u pumpy 4 hodky je nemysl a ze by si nekdo tahal z panelaku prodluzovacku nekam na parkoviste...;-D.

+2/−4
14.11.2012 8:02

M48a73r26t32i52n 14K34r74a24t62o39c26h54v55i59l 6845265856579

Navrch huj, uvnitř fuj. Proč mám stále ten pocit, že je lepší se francouzským vozům vyhnout? To i u toho 4 roky starého Smartu ForTwo připustili designéra do interiéru.

+2/−2
14.11.2012 7:58

D69a82n90i22e22l 87R43o23z47s37n83y77o 5700989255128

600.000 a pristrojovku to ma reseno zamaskovanym PDA (viz nesymetricke okraje) ? wtf :)

0/−2
14.11.2012 7:35
Foto

V75o64j50t25ě86c52h 22V76o69p79a65ř50i84l 2414556496960

Ta přístrojovka je fakt příšerná. Zdražení o pár set eur za něco lepšího by bylo rozhodně ku prospěchu (vzhledem k aktuální ceně "vozu" [vozítka]).

0/−1
14.11.2012 10:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.