- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děsná cena, předražené jako prase, s tím jděte někam.
Mám dát přes půl milionu za něco, s čím najedu ročně cca 2000 km ? To už je skoro levnější taxík !
A nepřestanou a nepřestanou, i když je jasné, že ZATÍM je to slepá ulička - z mnoha důvodů. Kdo do toho cpe prachy ?
Ideální městské auto je jen taxi ... pořizovací cena vlastního auta, údržba, PHM, abstinence ... to vše kvůli ježdění po městě je zbytečnost ... jeden telefon, 200 za 5 km a šmytec
Tak to je lepší Babetta, pořizovací cena 2000,- Kč, jedno šlápnutí, 3,50 za 5 km a šmitec. Dobře 5Kč za 5km s údržbou. A ješte ušetříte za chlast.
Myslím, že zůstanu u Trabanta. Váha stejná, výkon vyšší, krouťák nižší, kufr větší, při ročním nájezdu 10.000 km mám náklady na 1 km 2,60 Kč. Netahám za sebou kabely a mám doma něco pěkného zeleného.
az 120 km = v zime tak 50 . + Kdyz je to do mesta tak stejne nema 90% lidi moznost to nabijet kazdy den v garazi ..
To je taky pravda, záleží na použití topení. Kolik sežerou akumulačky v takovém vozítku?
Cena 300 000,- a jdu do toho. Na cestu z práce do práce, na nákup, ideální. Za tu cenu za km.
Cena za km je o dost vyšší, než u Fabie.
Obslehnutej Velorex, a baterky, takze Frantici objevili 60let starou vec Takze jedinej pokrok je LiIon baterka
Mě to připomíná spíše Citroen 2CV (tzv. ošklivé káčátko). Jen plachtovinu a vlnitý plech nahradili plastem. Ovšem to 2 CV s malým a nenáročným motorem skutečně jelo, topilo ...a stálo pár franků
Nabijeni delsi nez 4 hodiny? A kde se to pak ma nabijet, zejmena kdyz je to urcena do mesta? Stat u pumpy 4 hodky je nemysl a ze by si nekdo tahal z panelaku prodluzovacku nekam na parkoviste....