- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lži a stále dokola jen lži Na suché (i promrzlé) silnici je letní pneumatika lepší než zimní, na mokré silnici také..a to výrazně, zimní pneumatika je lepší jen a pouze na sněhu Tím neříkám, že by se nemělo přezouvat protože nikdo nikdy neví kdy napadne sníh ale proč ty lži
Já jezdím pořád na zimních. Kupuji dvě nové gumy co dva roky. Přední hodím na zadní a na předních mám co dva roky nové gumy. Při nájezdu do 10 tisíc ročně je to naprostá pohoda. Neplatím servisům, neplatím výrobcům gum, "zimní zákon" dodržím vždy" a ušetřím dost peněz. Jezdím tak 6 let a neměl jsem jedinou nehodu nebo ťukanec. Všude v zimě i v létě dojedu. Nidke jsem nikdy neuvázl. Body mám taky pořád všechny a bonusy na pojistku mám na naximum. Nevidím v tom problém, jen se řídím pravidlem "na nikoho se nelepit". Všem obyčejným lidem to doporučuji.
Každý ať přezuje kdy uzná za vhodné. Od prvního listopadu jsme přezuli cca 60 aut, čekám že ještě dvakrát tolik se přezuje z kraje prosince. Říkat někomu že je vůl a nevím co ještě že už má přezuto je na úrovni 5 třídy.Naopak nechápu ty kteří se budou za 5 minut dvanáct vztekat že jim auto nezvládnou pneuservisy přezout v den kdy si oni usmyslí jelikož jih bude požehnaně.
Jaké "na poslední chvíli" má redakce konkrétně na mysli? Teplota po ránu kolem sedmi, odpoledne klidně i přes plus deset, silnice suché - ještě můžu klidně dojíždět svoje letní, nicméně pro ovce jsem potenciální vrah, protože prvního listopadu už bylo, a já mám mít dávno přezuto...tahle demagogie mě ničí, lidi slepě věří tomu, co se píše v novinách, nepoužívají vlastní hlavu, a pak se stokrát opakovaná lež stává pravdou..
Vše podstatné bylo v diskuzi řečeno.
Já přezul už 21. října a vůbec toho nelituji, neboť už třikrát jsem projížděl sněhovými vichřicemi. Souhlasím, je třeba používat vlastní hlavu.
tak to je husty - aktivita policie zvyšuje s klesajícími teplotami Takze nejvic pracujou pri absolutni nule?
To je zajímavé, že v článku NIKDE nevidím informaci, kterou jsem si našel v NÁVODU K VOZIDLU, že totiž se mají v zimě hustit pneumatiky o 20kPa více než v létě?! ... Hmmm... Tak jak je to teda?!
V každém dobrém pneuservise Vám tak učiní a ještě vám to při předání vozidla zdělí.
No vidíte a já jsem první letošní sníh a led odjel na letních, protože v servisu bylo volno až za týden a neměl jsem absolutně žádný problém, stačilo při jízdě přemýšlet, a to mám "sportovní" letní pneumatiky se kterými bych se podle novinářů měl asi vybourat i když zahlédnu sníh na poli vedle silnice
Jo takovejch pár chytrolínů jsem potkal...brzdili v kopci provoz a děsně se divili, že to na letních nevyjedou...A přemýšlení jím vážně nepomohlo.
Nojo, zimni gumy se malo prodavaj, tak je potreba zas nejaky to PR, zejo, navic obsahujici zas spoustu nesmyslu.
Může mi někdo znalý říct, jakou teplotu má jízdou zahřátá pneumatika? Já mám pocit, že ta hranice "pod 7 stupňů Celsia" nemá vzhledem k ohřátí pneumatik reálný smysl.
po zahrati v -7 stupnich mi sla motorka na zadni bez prokluzu na normalnich sportovne-cestovnich gumach, pricemz prokluz mam i v lete pokud je guma studena, guma byla v tech -7 pomerne tepla, odhaduji 40-50 st