- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je přece nesmysl, za mlhy na vodě, na mokré silnici při teplotě kolem nuly se přece jezdí úplně normálně jako v létě za slunného dne Takhle to vidí velká část Českých řidičů
S těma nevyznačenýma krajnicema a středovýma čárama mají recht, naštěstí takových cest už není zas až tak hodně.
Jinak co pozoruju poslední dobou tak to hodně řidičů dělá přesně naopak. Mlhovky pouze přední a za jasného dne, v mlze zhasnuto.
Hlavně poslední dobou nešvar oktávkářů jezdit pouze na mlhovky anebo místo mlhovky nacpat xen. výbojku a jezdit jako king kong.
ano, část aut, nejen oktávek jezdí na mlhovky. Ale nové oktávky mají v pozici mlhovek i světla pro denní svícení, takže nemusí automaticky svítit mlhovkama. Pokud mu nesvítí zadek, nemá zaplý mlhovky
Že se má za MLHY jezdit pomalu? ... A že na to teda řidiči vozů, kterým EsPéZetka začíná na A, ještě nepřišli ?!!!
To není jen o A. Vždy záleží kolem kterého města se člověk pohybuje. Osobně mám nejhorší zkušenost se středočechy, ale když jezdím po severu, tak mají šílenci SPZ s Libereckou a Ústeckou značkou. A zrovna na té R10 jsou horší ti s L a U než ti s A.
Včera večer jsem jel po R10 a za cestu z Liberce do Prahy 2 šílenci v mlze jen s rozsvícenými světly pro denní svícení, takže vzadu jin nesvítilo vůbec nic a ta 50% řidičů mimo mlhu svítilo mlhovými světly i tam, kde nebyla mlha. Je to velký nešver svítit předníma mlhovkama i když je jasno. A také používání HID a HOD žárovek je na zabití a přesto policie nic nekontroluje. Také včera v mlze mezi Brandýsem a Prahou jeli řidiči nepřiměřeně rychle, jel jsme s vozíkem 80km/h a to bylo tak maximum na to něco vidět a přesto mne skoro všichni předjížděli.
To je v pohodě, já předevčírem potkal dvě, které nesvítily vůbec po 19. hodině. Jedna se strašně divila, že jsem jí málem nedal přednost zprava, když se vynořila jak přízrak zpoza aut.
u VW koncernu, pokud musite pouzit zadni mlhovky, musite pouzit i predni - protoze ty se zapinaji stejnym tlacitkem v zavislosti...
§ 32 (4) Přední světla do mlhy smí řidič užít jen za mlhy, sněžení nebo hustého deště. Zadní světla do mlhy musí řidič za mlhy, sněžení nebo hustého deště užít vždy.
Držet se u pravého okraje je pěkná blbost, je větší pravděpodobnost potkat člověka nebo cyklistu co si to pádí bez světel na kraji, než auto přečuhující středový pruh...
no jakoby cyklisti jezdili osvetleni i normalne... v mlze nemaj blikacky stejne dostatecny vykon.
na mlhu co by se dala krájet pomůže i Rákosníček