Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Co oko nepostřehne. Podívejte se na výstřel airbagu zpomaleně

Okem je to nepostřehnutelné: ozve se jen ohlušující rána, pro odborníky, má až 150 decibelů, a airbag už se vyfukuje. Nová laboratoř na testování vzduchových vaků zahájila provoz v Nymburce a je nejmodernější v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59o88s46e17f 44B56r41o30ž23k80a 6724512938737

A proč se na to nepodívat také z jiné strany. Airbagy a pásy s pyronapínači jsou dobrá věc, ale je třeba dodat jestli je žádoucí opravovat a znovu vybavit těmito zařízeními havarované auto staré třeba 4 - 6 let. Výměny těchto věcí stojí pěkné peníze. A o tom, že by se tato zařízení měla povině vyměnit po 10 letech ani nemluvím.

0/−1
16.11.2012 19:17

J61i81ř24í 53H40r59d85l90i48č74k83a 2788391710203

To záleží jen na tom, jak moc si vážíte svého života a života posádky, která jede s Vámi.V autorizovaném servisu je výměna velmi drahá, nicméně airbagy+řídící jednotka, atd. se dají sehnat funkční třeba na vrakovištích. Cena jednoho pak není 40tis jako v autorizáku, ale 4 tisíce. Otázkou spíše je, jestli se pouštět do opravy havarovaného vozu. Pokud jsou airbagy venku, tak to asi žádný ťukanec nebyl, jelikož vystřelují od rychlosti 40km/h. Jinak je to věc bezesporu dobrá, mě už jednou zachránily život. Akorát ten smrad v kabině po výbuchu se větrá velmi dlouho a obtížně...

+2/0
16.11.2012 19:46

J55o48s91e44f 19B35r40o52ž29k14a 6344642108157

Děkuji za poučení. Já si vážím svého života a života posádky tak, že jsem po najetí 1,3 mil. km toto zařízení doposud nepotřeboval. Dokonce ani nezaznamenávám funkčnost ABS, ESP či jiných vymožeností za jízdy vozidla. Jezdím t. zv. na oči, teda s rozumem. Ovšem žádnou brzdou provozu nejsem, ba naopak. A právě sebevědomý řidič s autem vybaveným všemožnými vynálezy mne poslal na 3 měsíce do nemocnice. Seděl jsem vzadu. Naštěstí připoután. Ne každá nehoda je čelní náraz.

+1/−5
17.11.2012 8:29

T25o15m39á63š 67M60a97z95a38l 1591652477673

Zkus někdy vyjet v zimě na sněhu, pokud nezaznamenáváš činnost ABS.

+7/0
17.11.2012 19:29

J50i70ř32í 65H26r69d19l67i42č79k17a 2848471310393

Tak vidíte. Můžete mít naježděno kolik chcete, ale přesto neovlivníte fakt, že Vás může sestřelit někdo jiný. Proto ty airbagy a pásy jsou.

+2/0
22.11.2012 17:58

M93a49r15t94i84n 84J33i69z54d24n71ý 3205221581206

Kde je to video, ja videl jak praska zed panovi.

+1/−3
16.11.2012 12:30

R42a77d70o66m88í80r 95P47a17n94n90a 8479816341313

a to video je kde? nějak jsem ho nepostřehl

+2/−5
16.11.2012 11:23
Foto

R78a29d38e68k 11K87o53n69e61č82n26ý 8105773501548

Taky ho hledám... Zřejmě nějaká chyba mezi židlí a klávesnicí  :-/

+3/−2
16.11.2012 11:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.