Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt při nehodě vyjde stát na 17 milionů Kč, spočítali experti

Dopravní nehody stojí ekonomiku v Česku víc než 50 miliard korun ročně. "Náklady na jednu smrtelnou nehodu včetně sociálních výdajů a ztráty na produkci člověka dosahují 17,6 milionu," řekl Roman Budský z oddělení BESIP ministerstva dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39i59c21h16a49l 42Z30e31t80e48k 3218272730897

Tržil zapomněl zmínit obligátní hlášku, že za nehody může nepřiměřeně vysoká rychlost:-P

0/0
21.11.2012 12:30

L97a79d55i89s83l17a29v 37H66a60š47k53a 2771339897260

"Například v případě jednoho usmrceného člověka převyšují 16,5 milionu korun,"

zapomněli zmínit,že když jde o důchodce,tak jde o částku,kterou stát ušetří na lécích a důchodech a zdravotní péči. divím se,že stát už dávno nedává důchodcům šrotovné na auta nad 200 kw.

sou to hovada,všechno přepočítat na peníze...

+2/0
18.11.2012 23:08

P78e12t69r 64N62e82s64v43a54d36b91a 2404955416629

A proto je pro stát horší prohřešek daňový únik než zabití, vražda.

0/0
17.11.2012 20:00

P45e53t16r 50H82o93r60á75k 1759803129914

Úplný blábol. Zcela jistě tam započítávají jenom to, co se jim hodí. Jistě tam nemají  například ušetřené náklady na zdravotní péči mrtvého, kterou nebude čerpat a nebo důchod, který taky čerpat nebude. Například u důchodce bych řekl, že stát může jakoby vydělat až několik milonů.

+6/−1
17.11.2012 10:32

V59l67a94d63i95m40í64r 68F18i57b19i36g24e25r 5214441571244

Jestli chtějí snížit nehodovost, tak by se mohli začít starat víc o silnice, třeba je alespoň jednou za rok vyčistit aby tam nebyl štěrk po kterém dostávají auta a motocykly smyk, namalovat vodorovné značení hlavně na křižovatkách, udělat revizi svislého značení a vysekat ho z křoví kde je na mnoha místech zarostlé a na křižovatkách vysekat křoví a odstranit všechno co brání ve výhledu.

+4/0
16.11.2012 18:20

S87t40a35n96i12s10l71a81v 17R32o27s35e92c82k60ý 9905149751589

Dá se takto vyčíslit i škoda způsobená vraždou?

0/0
16.11.2012 17:02

L98u41k71á54š 87N43o78v35á66k 3817259289

Zajímavé, cena života vyčíslena...:-/

+2/0
16.11.2012 15:08

J27a88n 98V62o52t23o66č91k55a 8492490128

to se nám ty stromy u silnic vyplatí!

+1/−5
16.11.2012 14:03

M17a41r89t88i33n 51S19e63d79o80n75a 2975306726349

Primarne vidim problem v praci dopravni policie, ktera rezignovala na svoji praci. 20-30% lidi nedava znameni o smeru jizdy, velke procento lidi telefonuje za jizdy a rychla agresivni jizda ve meste je tolerovana. Tak to na silnicich i tak vypada.

+10/−1
16.11.2012 13:42

D17a12v12i55d 45R39a44i43n 1134717143194

Přesně! a našlo by se toho daleko víc! Třeba parkování u přechodů a v křižovatkách, kde někoho sundám, protože tam prostě nevidím... kde jsou měšťáci? Napomínají pejskaře kvůli hovínkům či co?

+5/−2
16.11.2012 13:45

J51i37r10k67a 83H91o48n74c31ů 2454864981688

Ne, už zase číhají v křoví s radarem.

+3/0
16.11.2012 14:42

V36l31a14d46i23m10í41r 79F88i58b88i53g93e13r 5724711961854

Taky je dost šetřílků co si pořídili denní LED osvětlení a jezdí s ním i ráno za tmy. Největším problémem je že nesvítí zadní světla dnes ráno jsem to zrovna viděl.

+3/0
16.11.2012 18:23

D27a29n 41K67r36á79l 6237911169811

Primární problém je v hlavách řidičů! Dál se můžeme bavit o tom, proč paňár v 18 letech ještě s mokrým řidičákem má 100 koňový auto a kdo mu ho asi pořidil. Nebo proč nejzranitelnější účastníci silničního provozu - motorkáři - neustále nerespektují providlo o nejvyšší povolené rychlosti kdekoliv. Přičin dopravních nehod je mnoho, ale práce dopravní policie příčinou není nikdy !!!

0/−4
17.11.2012 0:26

J96a12n 71V25o12t85o19č18k39a 8962890708

no 100 konovy auto = 75 kW to teda fakt nadupany zihadlo!

to ma dneska kazdej downsizovanej 1.2 l motor.

holt uz nezijeme v dobach kdy prvni auto byla Skoda 120.

+3/−1
17.11.2012 13:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.