Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford B-MAX je geniální mamataxi

B-MAX je skvělý, šikovnější auto na rozvoz dětí do školy a nákupy najdete těžko. Jedno z nejpraktičtějších malých MPV má ale velkou chybu, špatně se do něj vejde kočárek. Spíše ho tak ocení senioři, jimž se díky obří díře místo dveří bude dobře nastupovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40a78n 17J48e42l76í15n42e12k 8573105652596

Ford má horší interiéry, než kdejaká čína.

0/0
27.11.2012 22:48

P20e63t97r 42T61y97č21k16a 6265652679262

Já bych to s roomsterem moc nesrovnával. A kočárek jsme vozili v mnohem menších autech.

+1/0
23.11.2012 13:21

L76u68d28v89í21k 97G64a80j15d49o26š81í10k 2355323504842

Tohle řešení má smysl pouze u většího auta. U takto malého je daleko smysluplnější řešení třeba Merivy s otvíráním zadních dveří na opačnou stranu. Výhody jsou stejné a je to konstrukčně daleko levnější.

Jinak bych měl i s tou bezpečnostní trochu problém. Jedna věc je crach test a druhá, že při sebemenší deformaci dveře nejspíš nepůjdou otevřít.

0/−1
23.11.2012 12:00

J81i33ř98í 72N49e60u62m60e34i55s78t26e96r 2332625503801

Čili, když s Merivou budu parkovat kolmo v řadě, na kdejakém přecpaném parkovišti, budu mít stejně dobrý přístup, jako u odsouvaček?

+1/−1
23.11.2012 15:58

R25o98b46i23n 22Ž46i12ž10k78a 2148244806596

Nechci ti do toho kecat, na PARKOVIŠTÍCH se většinou stojí kolmo a tam oceníš spíš ty zadní dveře.:-)

+1/0
23.11.2012 18:54

L60u72d88v64í40k 82G44a27j14d29o66š37í59k 2725193114882

No stačí se podívat, jak ůzký je otvor po odsunutých zadních dveřích, když jsou přední zavřené. To myslíte že je výhoda? Musíte otevřete i ty přední, aby to bylo výhodnější. Mimochodem přední dveře jsou širší než obvykle pětidveřová auta mají, čili nastupování na přední sedadla právě ve vaší modelové situaci bude daleko horší - stejně jako u dvoudveřáků. Nastupování dozadu bude stejné, jen při tom musíte otevřít dvoje dveře místo jedněch. Nehledě na to, jak se se šoupačkama blbě manipuluje. Viz zavírání a otevírání u auta stojícího v kopci (zmíněno i v článku).

Výhoda šoupaček se projeví až u větších aut, kde je vstupní otvor dostatečně velký a modely často nabízí i motorová ovládání dveří. Jenže ani jedno u B-Maxu není.

0/0
25.11.2012 17:33

D51a91d29a58k 54P16e51t48r 7671200614698

Mimo absenci středového sloupku, nic moc. Nevýrazný, všední.

+2/−1
23.11.2012 11:10

M48a81r57e46k 52F94l28e52k18a68č 2310674452973

No jo,ale furt je to FORD

+2/−5
23.11.2012 11:08

M93i26r55o84s85l38a90v 76D25i72o88p39a11n 2286819238912

Myslím že by to bylo ideální auto pro vozíčkáře. Sám by dal složený vozík za sebe. Ale to by musely být zadní dveře zavírány elektricky. Což asi nejsou.:-/

+1/0
23.11.2012 10:12
Foto

P24e33t64r 43K79u84č78e23r30a 4230829452421

Geniální mamataxi, do kterého nenacpete kočárek ;-D;-D;-D;-D

To je asi vtip dne.

+8/0
23.11.2012 10:09
Foto

P33e97t90r 18K18u57č31e22r35a 4750419572141

Když jsem viděl reklamu, tak jsem si řekl, jo, tak b-max bude "levný a velký", tak jsem ho bral jako auto, o kterém bych uvažoval. Ovšem než jsem se podíval na rozměry a ceny.... ;-D

Jako sorry, ale b-max je fakt pro rodinu totálně k ničemu. Nechápu, jak může firma prezentovat takový malý nepraktický šmejd jako rodinné auto?! Rv 

Moji babce nejvíc záleží na tom, jak se do auta nastupuje. Takže s těmi penzisty to vystihli skvěle.

A cena?! Na konfigurátoru naklikáte nejlevnější motor a nejnižší výbavu Ambiente s klimou a rádiem za 368.000 Kč. Kam to klesne se slevou? Dneska seženete za tyhle prachy řadu mnohem praktičtějších aut, a to i když mají b-sloupek.

+8/0
23.11.2012 10:07

J41i72ř63í 64N26e34u36m54e38i52s21t43e59r 2462705153721

Já tam vidím o stupeň vyšší Trend s klimou za 319.

0/0
23.11.2012 16:01

S18t76a93n79d40a 64C41h19v19o72s65t 1692128

Ta "kaplička" je teda fakt neskutečně nepřehledná. Fordy neznám, asi je to o zvyku, ale ty ovládací prvky abych hledal lupou :-|

+2/0
23.11.2012 9:33

S97t87a12n31i79s47l49a66v 58M65a20r15e77š 7682484964739

Jak ze Strar Treku ;-D

0/0
23.11.2012 15:59

J96a84r50o29s13l33a80v 20S60z42p97a33k 6172253628880

hned v prvním odstavci je zmatek a protiřeč, dobrý na rozvoz dětí ,,,kočárek do něj nedáte ,,, hlavně senioři budou nadšeni , hlavně nic podobného nenajdete ,,,to teda ne ;-D;-)

+2/−3
23.11.2012 7:29
Foto

P67e49t22r 54P57r24o90c67h32á50z28k37a 3692346852714

Připočtu li k základu výbavu která je dneska standartem tak za ty peníze je lepší jít do lechce ojetého vozu s vyššími užitnými parametry.Jinak by mě docela zajímalo jak tohle auto dopadne při bočním nárazu do stromu (omotání) zvláště bude li mít ještě prosklený strop.Podle toho co na silnicích vidím je to docela častý typ nehody a v krasch testech se moc neposuzuje.Jinak hezká,ale moc drahá kára.

+2/−3
23.11.2012 6:15

T70o22m98á67š 84Ž61i78t84n78ý 6501680851171

Prošlo to NCAP a souřástí testu je i tzv. POLE test - namotání na sloup. Takže to asi nebude taková tragedie. Ale rána z boku o strom je hrozná v jakémkoliv voze...

+4/−1
23.11.2012 8:32

J67a34n 58R94i51e87g11e97l 1834296485692

dopadne uplne stejne blbe jako vetsina aut, jsou proste delane na naraz zepredu, z boku to vetsinou dopadne spatne ve vyssich rychlostech urcite.

+2/−1
23.11.2012 8:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.