Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ford B-MAX je geniální mamataxi

B-MAX je skvělý, šikovnější auto na rozvoz dětí do školy a nákupy najdete těžko. Jedno z nejpraktičtějších malých MPV má ale velkou chybu, špatně se do něj vejde kočárek. Spíše ho tak ocení senioři, jimž se díky obří díře místo dveří bude dobře nastupovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a78n 56J22e75l12í19n52e98k 8883195882936

Ford má horší interiéry, než kdejaká čína.

0/0
27.11.2012 22:48

P31e66t32r 75T92y87č40k15a 6395612619132

Já bych to s roomsterem moc nesrovnával. A kočárek jsme vozili v mnohem menších autech.

+1/0
23.11.2012 13:21

L52u84d77v65í24k 39G34a38j29d50o91š60í20k 2645293234562

Tohle řešení má smysl pouze u většího auta. U takto malého je daleko smysluplnější řešení třeba Merivy s otvíráním zadních dveří na opačnou stranu. Výhody jsou stejné a je to konstrukčně daleko levnější.

Jinak bych měl i s tou bezpečnostní trochu problém. Jedna věc je crach test a druhá, že při sebemenší deformaci dveře nejspíš nepůjdou otevřít.

0/−1
23.11.2012 12:00

J15i38ř52í 28N56e35u15m66e41i87s38t27e93r 2192325273401

Čili, když s Merivou budu parkovat kolmo v řadě, na kdejakém přecpaném parkovišti, budu mít stejně dobrý přístup, jako u odsouvaček?

+1/−1
23.11.2012 15:58

R85o83b58i84n 59Ž74i79ž74k70a 2658374686266

Nechci ti do toho kecat, na PARKOVIŠTÍCH se většinou stojí kolmo a tam oceníš spíš ty zadní dveře.:-)

+1/0
23.11.2012 18:54

L57u80d94v50í96k 24G41a59j18d88o33š66í96k 2405213744652

No stačí se podívat, jak ůzký je otvor po odsunutých zadních dveřích, když jsou přední zavřené. To myslíte že je výhoda? Musíte otevřete i ty přední, aby to bylo výhodnější. Mimochodem přední dveře jsou širší než obvykle pětidveřová auta mají, čili nastupování na přední sedadla právě ve vaší modelové situaci bude daleko horší - stejně jako u dvoudveřáků. Nastupování dozadu bude stejné, jen při tom musíte otevřít dvoje dveře místo jedněch. Nehledě na to, jak se se šoupačkama blbě manipuluje. Viz zavírání a otevírání u auta stojícího v kopci (zmíněno i v článku).

Výhoda šoupaček se projeví až u větších aut, kde je vstupní otvor dostatečně velký a modely často nabízí i motorová ovládání dveří. Jenže ani jedno u B-Maxu není.

0/0
25.11.2012 17:33

D10a42d12a82k 70P73e17t36r 7541620714528

Mimo absenci středového sloupku, nic moc. Nevýrazný, všední.

+2/−1
23.11.2012 11:10

M85a68r76e97k 25F40l57e32k53a22č 2170844792763

No jo,ale furt je to FORD

+2/−5
23.11.2012 11:08

M94i34r27o62s43l68a10v 15D65i93o65p43a86n 2166869248512

Myslím že by to bylo ideální auto pro vozíčkáře. Sám by dal složený vozík za sebe. Ale to by musely být zadní dveře zavírány elektricky. Což asi nejsou.:-/

+1/0
23.11.2012 10:12
Foto

P60e69t17r 32K30u56č67e81r10a 4630529222861

Geniální mamataxi, do kterého nenacpete kočárek ;-D;-D;-D;-D

To je asi vtip dne.

+8/0
23.11.2012 10:09
Foto

P34e27t13r 92K78u81č18e91r29a 4130529792121

Když jsem viděl reklamu, tak jsem si řekl, jo, tak b-max bude "levný a velký", tak jsem ho bral jako auto, o kterém bych uvažoval. Ovšem než jsem se podíval na rozměry a ceny.... ;-D

Jako sorry, ale b-max je fakt pro rodinu totálně k ničemu. Nechápu, jak může firma prezentovat takový malý nepraktický šmejd jako rodinné auto?! Rv 

Moji babce nejvíc záleží na tom, jak se do auta nastupuje. Takže s těmi penzisty to vystihli skvěle.

A cena?! Na konfigurátoru naklikáte nejlevnější motor a nejnižší výbavu Ambiente s klimou a rádiem za 368.000 Kč. Kam to klesne se slevou? Dneska seženete za tyhle prachy řadu mnohem praktičtějších aut, a to i když mají b-sloupek.

+8/0
23.11.2012 10:07

J82i41ř80í 53N50e44u38m69e56i24s72t53e74r 2772585803431

Já tam vidím o stupeň vyšší Trend s klimou za 319.

0/0
23.11.2012 16:01

S14t56a92n77d68a 48C39h92v37o14s16t 1592418

Ta "kaplička" je teda fakt neskutečně nepřehledná. Fordy neznám, asi je to o zvyku, ale ty ovládací prvky abych hledal lupou :-|

+2/0
23.11.2012 9:33

S66t63a52n27i72s36l10a55v 22M17a82r26e77š 7122404484139

Jak ze Strar Treku ;-D

0/0
23.11.2012 15:59

J13a58r20o84s97l94a85v 33S23z91p51a60k 6222393328200

hned v prvním odstavci je zmatek a protiřeč, dobrý na rozvoz dětí ,,,kočárek do něj nedáte ,,, hlavně senioři budou nadšeni , hlavně nic podobného nenajdete ,,,to teda ne ;-D;-)

+2/−3
23.11.2012 7:29
Foto

P24e57t18r 11P56r15o32c80h86á91z49k20a 3612906462984

Připočtu li k základu výbavu která je dneska standartem tak za ty peníze je lepší jít do lechce ojetého vozu s vyššími užitnými parametry.Jinak by mě docela zajímalo jak tohle auto dopadne při bočním nárazu do stromu (omotání) zvláště bude li mít ještě prosklený strop.Podle toho co na silnicích vidím je to docela častý typ nehody a v krasch testech se moc neposuzuje.Jinak hezká,ale moc drahá kára.

+2/−3
23.11.2012 6:15

T53o34m10á56š 48Ž55i68t68n65ý 6921590431581

Prošlo to NCAP a souřástí testu je i tzv. POLE test - namotání na sloup. Takže to asi nebude taková tragedie. Ale rána z boku o strom je hrozná v jakémkoliv voze...

+4/−1
23.11.2012 8:32

J94a98n 76R60i15e62g53e31l 1474556975362

dopadne uplne stejne blbe jako vetsina aut, jsou proste delane na naraz zepredu, z boku to vetsinou dopadne spatne ve vyssich rychlostech urcite.

+2/−1
23.11.2012 8:35



Najdete na iDNES.cz