- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ford má horší interiéry, než kdejaká čína.
Já bych to s roomsterem moc nesrovnával. A kočárek jsme vozili v mnohem menších autech.
Tohle řešení má smysl pouze u většího auta. U takto malého je daleko smysluplnější řešení třeba Merivy s otvíráním zadních dveří na opačnou stranu. Výhody jsou stejné a je to konstrukčně daleko levnější.
Jinak bych měl i s tou bezpečnostní trochu problém. Jedna věc je crach test a druhá, že při sebemenší deformaci dveře nejspíš nepůjdou otevřít.
Čili, když s Merivou budu parkovat kolmo v řadě, na kdejakém přecpaném parkovišti, budu mít stejně dobrý přístup, jako u odsouvaček?
Mimo absenci středového sloupku, nic moc. Nevýrazný, všední.
Myslím že by to bylo ideální auto pro vozíčkáře. Sám by dal složený vozík za sebe. Ale to by musely být zadní dveře zavírány elektricky. Což asi nejsou.
Geniální mamataxi, do kterého nenacpete kočárek
To je asi vtip dne.
Když jsem viděl reklamu, tak jsem si řekl, jo, tak b-max bude "levný a velký", tak jsem ho bral jako auto, o kterém bych uvažoval. Ovšem než jsem se podíval na rozměry a ceny....
Jako sorry, ale b-max je fakt pro rodinu totálně k ničemu. Nechápu, jak může firma prezentovat takový malý nepraktický šmejd jako rodinné auto?!
Moji babce nejvíc záleží na tom, jak se do auta nastupuje. Takže s těmi penzisty to vystihli skvěle.
A cena?! Na konfigurátoru naklikáte nejlevnější motor a nejnižší výbavu Ambiente s klimou a rádiem za 368.000 Kč. Kam to klesne se slevou? Dneska seženete za tyhle prachy řadu mnohem praktičtějších aut, a to i když mají b-sloupek.
Já tam vidím o stupeň vyšší Trend s klimou za 319.
Ta "kaplička" je teda fakt neskutečně nepřehledná. Fordy neznám, asi je to o zvyku, ale ty ovládací prvky abych hledal lupou :-|
hned v prvním odstavci je zmatek a protiřeč, dobrý na rozvoz dětí ,,,kočárek do něj nedáte ,,, hlavně senioři budou nadšeni , hlavně nic podobného nenajdete ,,,to teda ne