Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec tajností. Novou Škodu Octavia načapali v Chile i jako kombi

Fotky novinky, na kterou škodováci netrpělivě čekají, jsou venku. Při natáčení pro propagační účely vyfotili zvědavci octavii liftback i kombi v Santiagu de Chile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L88i16b51a 52R50u88s68n68á54k 2390974335261

Místo fundovaných příspěvků říkám - je to pěkný, s decentní elegancí a protože mám příští rok rozpočtovaný nový služební auto, tak se na něj těším :-)

+2/0
21.11.2012 18:55

M87a33r54t85i31n 61P19e53ř74i45n82a 5621960363557

Je fakt, že tím prodloužením rozvoru odstranila škodovka dosti značnou slabinu, kterou byl prostor pro cestující vzadu. Ještě udělat trošku pohodlnější sedadla a bude to OK.

Nicméně zůstávám věrný Mondeu......:-)Pohodlí je pohodlí....

0/0
21.11.2012 13:14

M38a96r69e90k 45H22r58u89b33y 6627372571208

Mondeo je ale navzdory tvrzeni Skodafans jina trida ;-)

+2/0
21.11.2012 13:14

A25n92d62r59e49j 98S81o96c49h78a33r 9771872245425

A proč srovnáváš auto střední třídy (Mondeo) s autem nižší střední třídy (Oktávka)?

0/0
26.11.2012 10:26

Z77d54e81n59ě52k 55F20l64i16n44t94a 9682763181614

Všichni tady držkujete, jak jsou škodovky drahý. Tak proč jich tady jezdí nejvíc? Chcete mi tvrdit, že jsme všichni takový boháči? A nebo jsme takový střelený nacionalisti, že si radši koupíme škodovku a zadlužíme se na dlouhá léta, než koupit něco lepšího a levnějšího ze zahraničí? Prostě ta cena je nastavená OK. Rozhoduje trh a ne pár závistivých jedinců, co si škodovku nemůžou dopřát a tak na ní kydaj špínu.

+3/0
21.11.2012 12:51

L32a70d21i19s70l77a94v 13T39r28i47s40k94a 4285257190

No, vím, že tu nebudu moc populární, ale stejně napíšu svůj názor. Přiznám se bez mučení, že podle těchto fotografií vůbec nepoznám, jestli je to Octavia nové nebo předešlé generace nebo dokonce Rapid. Bez toho, aby ta auta stála vedle sebe nevidím kromě předních světel a spoileru žádný rozdíl. A to i ten, co vidím, je poměrně malý. Je pravda, že Škoda vsadila na konzervativní vkus a na loajalitu zákazníků a celkme jim to vychází, nicméně to vede k tomu, že nevidíme od Yetiho žádnou výraznou designérskou novinku. Je to dobře nebo špatně? Odpověď není jednoznačná. Záleží na zákaznickém segmentu, na který Škoda cílí.

Někdo tu napsal, že za 500 tisíc je to jasná volba. Hmm, nevím. Pro mne to jasná volba nebyla. Škoda je poměrně drahé auto vůči konkurenci, takže jsme vybrali model vyšší třídy než Octavia i s vyšší výbavou a koupili ho za 530 tisíc.

+2/−1
21.11.2012 9:33

J85i69ř12í 78E67r55b91e61n 1513474836117

V tom případě to designéři udělali správně. Pokud nevidíš výraznější rozdíl mezi vozy stejného jména, je to účel. Octavie I, II i III se mají podobat. A auta jedné značky si mají být také podobná.

Já taky na první pohled nepoznám, jaká řada BMW nebo Renaultu je to auto na parkovišti. Ale dyž tam jsou tři, i když dál od sebe, už rozdíl poznám...

0/0
7.12.2012 20:38

P36e77t86r 71H36o71r83á29k 1489683769114

Za půl milionu je to jasná volba. Za takovou cenu se nic podobně velkého v takové kvalitě a designu nedá koupit.

+2/−7
20.11.2012 20:51

M81a35r66e49k 66H85r17u84b47y 6887122161358

Muzete mit pravdu, pokud u nove Octy udelala Skoda pritrz bezhlavemu katovani kostu a razantne zvysila kvalitu konstrukce. Ja bohuzel takovehle informace k dispozici nemam, takze mi nezbyva nez vam zavidet tu jistotu ;-)

+1/0
21.11.2012 13:14

P69e76t31r 43V42e32s97e50l33ý 2299208793776

Jedno ale nemůžete popřít. Koho by před 25 lety napadlo, že automobilový svět bude zajímat nějaká Škoda...

+13/−2
20.11.2012 20:38
Foto

K63a93r46e88l 52H45r12u26š71k82a 2171131588447

Jo, tak bez těch polepů je to mnohem lepší V

+3/−2
20.11.2012 20:30

K21a23t33e15r44i53n49a 37M30a59t10t37h88e97w47s 3874884765961

Priznam se, ze bych nepoznala novou od stare, ani kdyby mne  v tom nechali projet. A na ulici bych si ji mozna vsimla jen proto, ze neziju v cechach, ale stejne bych netusila, ze je to horka novinka. Me uz dneska prijou vsechny auta uplne stejny.

+6/−11
20.11.2012 17:59

O30t82a90k23a64r 80V98y56č90í58t62a97l 3384973773588

unika mi, proc ten clanek tedy otevirate?

+4/−8
20.11.2012 19:27

K23a13t68e19r51i88n65a 56M57a98t74t48h81e43w80s 3684524325591

Mozna proto, ze se chci podivat, jestli nekdo treba konecne nenavrhnul neco noveho a zajimavoho. Nenavrhnul.

+3/−4
20.11.2012 19:50

A86n30d64r69e16j 15S54o71c78h16a56r 9401282465185

Tak to tedy musíš mít velmi nepříjemné problémy s viděním. To je mi líto.

+3/0
21.11.2012 8:43

L80a41d41i77s32l81a10v 56H41a94š37k75a 2951139377970

kia, hyuday,renault a podobný atrapy můžou jen tiše závidět elegantnost a použité materiály koncernu. a také spolehlivost a obrovskou dostupnost ND-jak plechů z kradených aut na vrakovištích tak v servisech. a taky zkušenosti mechaniků-přijedete do servisu s koncernem a dobrý mechanik hned ví,odkud vítr vane,sáhne do regálu pro díl a je to...narozdíl od těch ostatních hajter

na japonce to ale samozřejmě nemá, ale vzhledem k tomu co jsem psal předtím,je to pořád slušná volba

+13/−7
20.11.2012 17:52

J38i31n92d32ř85i44c95h 22B78r33á52z56a 3742260676956

až na tu drobnost, že chromová linka čumáku celkem jasne kopíruje nový Ceed a i když jsem měl škodovky postupně tři a vyhovovaly mi, tak tvrdit, že Hyundai se na ně nehrabe znamená, že vůbec netušíte, jak dneska automobilový průmysl vypadá a vycházíte z teorií před deseti lety. Hyundai je teď naopak na špičce a i koncerny jako VW si od nich berou inspiraci.

+2/−2
20.11.2012 23:50

T25o10m42á33š 36H56a93f83e89n26r37i71c77h82t61e49r 9915719598278

To je skoro jako objevit AmerikuR^

+2/−6
20.11.2012 17:03

M49i22l64a34n 66M24o19k35r65o98š 8246188675802

za ty prachy budou lepší auta[>-]

+7/−13
20.11.2012 16:55

P81e22t22r 20N69e66s53v19a69d46b51a 2344615606839

Za jaké prachy8-o? Už znáte oficiální ceny? Sem snima!!

+3/−3
20.11.2012 21:07

M39i90r49o59s52l86a88v 44D42i18o28p87a23n 2116769148262

To di pište že budou vysoké. Tedy pokud budu chtít slušnou výbavu.;-)

0/0
21.11.2012 9:44

M11i20r38o51s78l55a29v 35D65i87o38p35a42n 2266649658482

si;-D

0/0
21.11.2012 9:45

P76e64t80r 98N49e91s68v21a44d16b53a 2654435806289

V případě že budeš chtít něco navíc nevidím problém v tom aby sis to zaplatil.;-)

+1/0
21.11.2012 19:56
Foto

P66a95v14e36l 94M94a11c65h17a42l86a 1304500677764

někde je to standart, někde výbava navíc

0/0
24.11.2012 23:39

P36e28t48r 30N42e65s68v19a56d54b94a 2704605876339

Pak se nabízí otázka jestli kupuješ auto nebo výbavu?

0/0
25.11.2012 16:41
Foto

M30i38r92o42s33l76a19v 31S77t28e35i96n13e71r 6318524473775

S limosínou se jenom ztrácí čas a peníze. Nejvíc se bude prodávat kombíčko, s CR- motorem 1,6 nebo 2,0. Časy, kdy každá rodina měla několik aut zvolna mizí. Zůstane jedno auto s mnohostranným využitím. Škoda vítězí spolehlivostí a kvalitou- má velmi přesné štěrbiny mezi panely i čalouněním, nic v ní neklepe a neupadává samo. Nové (od 2008) zavedené CR motory jsou i méně hlučné a sníží i spotřebu. Škoda je auto pro normální lidi, kteří chtějí šetřit a nepotřebují dělat hogo fogo.EUV

+15/−8
20.11.2012 16:48
Foto

M78i47r43o18s87l84a57v 16S17t80e15i65n12e67r 6418394333655

Ještě malá poznámka- Škoda trochu odkoukala u Volva. Rozumná konzervativní politika nese ovoce. Všechny ty barokní zrůdy jako Hyundai brzo zaniknou.V

+13/−12
20.11.2012 16:51

M51i32c41h79a33l 55H27o76r93a86k 2884715227452

Skoda, ze je pro lidi, kteri chteji setrit ?;-D To by, ale nesmela byt tak predrazena, pak bych s Vami mozna i souhlasil.;-) Za nizsi cenu se da koupit auto srovnatelne kvality a Hyundai na mysli rozhodne nemam.

+5/−3
20.11.2012 17:54

J17o84s13e81f 26Č49e32r36v40e65n44i78c97k22ý 9759134651333

Takže máte na mysli CO?

+1/−4
20.11.2012 19:16

J48o74s35e69f 83B90r58a71n94d51l 9779715125344

Škodovka je poslední dobou spíš střep. Nafouklá krabice na malém podvozku, materiály katastrofa a škoda mluvit, bezpečnost doslova o několik urovní pozadu a spolehlivost ted už spíš podprůměrná. Obrovské problémy s motorama, kde jsou fatální zavady při 100.000km . U benzínů přeskakující rozvody a poddimenzované hlavy u dieselů jsou poslední dobou doslova děs... A to za hříšný peníz.

+8/−7
20.11.2012 19:25

A64n65d42r74e36j 75S93o54c66h38a55r 9371242985165

To jsem nevěděl, že Škodovka si pro sebe sama vyrábí TSI a TDI motory...

0/0
21.11.2012 8:44

M51i51r34o13s96l22a50v 50D64i16o40p78a90n 2846669938652

Je jedno kdo to vyrábí, ale cpou tam tyto paskvily.;-)

0/−1
21.11.2012 9:32

A38n68d83r52e54j 47S57o37c19h49a68r 9821272585875

Josefu Brandlovi, na jehož příspěvek jsem reagoval, to jedno není.

+1/0
21.11.2012 10:01

J60i58ř54í 11E22r64b71e54n 1723794746807

Kolik hvězdiček než dosavadní plný počet by musely škodovky v NCAP získat, aby to milostpán uznal? A co že tytéž motory mu ve VW, audinách a seatech nevadí?

0/0
7.12.2012 20:42

D70a47n35i69e24l 82T18o79m85e89k 8669825678166

Docela pěkný auto - na to, že Škoda není značka, která se má v rozdělení koncernových rolí prodávat krásou, spíš naopak.

+5/−3
20.11.2012 16:37

M54a19r61e90k 94F63l92e74k17a46č 2210864282843

To je fakt, škodvku 120, žugulika a trabanta člověk rozeznal i za tmy a po zvuku

+5/−4
20.11.2012 16:22

M67a31r58e82k 40F63l48e57k33a59č 2120104592523

patří níže

+1/−4
20.11.2012 16:23

J43a50n 96P63r15o58c70h95a47z36k67a 1877625849787

Jsem jen řidič amatér, který za 50 let odjezdil na všech možných typech vozů čtyř kontinetů cca 2 milióny km. Posledních 25 let již sice žiji mimo ČR, ale podle fotografií se mi karosářský rozdíl mezi "novým" a "starým typem Octavie zdá nepatrný, jako když si kupuji nový ročník své značky a typu auta. Nechápu, proč s tím Škoda dělala takové tajnosti a už vůbec ne, proč ho testovali až v Chile. Ona to testování Škoda-auto přirazí k ceně, že?

+10/−8
20.11.2012 16:00

A14n21d40r51e54j 40S38o66c17h80a67r 9561112755215

Uf, to je zase komentář ;-D.

V celkových nákladech na vývoj a zavedení do výroby je výlet do Chile skutečnou kapkou v moři, která rozpuštěná do plánované délky výroby auta a prodaných kusů zvedne celkovou cenu tak o 6 Kč...

+10/−8
20.11.2012 16:24

P93e41t57r 44T13y20č97k84a 6285392329812

Navíc to auto tam můžou využít k dalšímu marketingu.

+7/−3
20.11.2012 16:34

J51i53ř71í 10E21r93b26e94n 1913934296907

Možná proto, že ho chtějí prodávat i v Jižní Americe? A ve třítisícových výškách u rovníku jsou ty jízdní vlastnosti o dost jiné než v severoněmecké nížině?

.

A tajnosti dělá každý výrobce. Nebo snad znáte někoho, kdo designuje a konstruuje online s přímým výstupem polotovarů mezi lidi?

0/0
7.12.2012 20:45

V94a41c74l84a68v 73M11e36d91e36k 5371822695335

hm.... spíš druhý facelift O2 než něco nového. Opět jiná světla, jinak žádný zásadní nápad.

+9/−7
20.11.2012 15:44

K62a96r61e66l 68B51a42r46t21a70k 9246851485646

si jako Golf, co?

+4/−2
20.11.2012 15:59

J16a44n 45T18o71n 9836432766283

Asi tak. Hned mi to tak napadlo.

+2/−2
20.11.2012 16:16

J71i56ř44í 68N97e28u53m91e14i41s69t61e79r 2822305793421

kdybychom se spokojili s tím, že u Golfu je to záměr, hned by nám možná i u škodovky svitlo....

+2/−2
20.11.2012 16:35

P52e39t34r 40T48y60č11k26a 6925252179652

Asi o to Škodě jde. Aby každý na první pohled poznal, že se jedná o Octavii. Ostatně málokterá automobilka dělá revoluce mezi modely. Spíš se snaží držet linii a snadnou rozeznatelnost značky a modelu. A o koncernu VW to platí dvojnásob.

+5/−4
20.11.2012 16:36

V35a34c63l63a78v 18M74e63d20e71k 5841412875925

když se místo zastaralý řekne konzervativní, hned to vypadá líp ;-);-)

+8/−8
20.11.2012 16:44

J16a15n 22B75a19r15t68a 7211828261821

treba aby to auto melo pet kol, to by byl original, co? ;-D

+3/−5
20.11.2012 17:38

T13o63m90á19š 43R44e63k74t83o39r 1768594887949

Kde jsou ty doby, kdy člověk i za šera z projíždějící siluety poznal značku a typ auta. Dneska je to všechno na jedno brdo. Nechápu, proč s tím dělají takové tajnosti...

+3/−2
20.11.2012 15:43

T51o42m86á36š 47H27l57a30v42á90č 1891435760

...a smradu :)

0/0
20.11.2012 23:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.