Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nebezpečné české silnice: místo zrychlení doporučuje expert zpomalit

V Česku je 43 procent rychlostních silnic a silnic první třídy vysoce rizikových. Proti období let 2008 a 2010 se tento podíl zvýšil o deset procent. Vyplývá to z šetření společnosti AF-CityPlan, která se bezpečnosti silnic dlouhodobě věnuje a která o výsledcích průzkumu informovala na tiskové konferenci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

souhlasím se zpomalením provozu na silnicích,kdo chce závodit ať jezdí rallye kdo spěchá ať jezdí veřejnou dopravou

0 5
možnosti
JJ

J12i42ř46í 69J17í97š98a

28. 11. 2012 10:42

Chci moc poděkovat těm, co na R7 u výjezdech u Tuchoměřice a letiště a okolí najíždějí do levého pruhu, protože patřím mezi ty, kteří se potřebují z té stopky, špatných nájedů napojit. Tam  se tak blbě vyjíždí, to je neskutečné. A upozorňuji, že ono to není o rychlosti, ale o ochotě. Naopak dokážu si představit, že pokud by tam byla rychlost 90, tak by by jelo více aut v pravém pruhu a napojovalo by se hůře. O tom, že by tam někdy byly připojováky už bohužel nedoufám.

2 1
možnosti
RC

R21e52n58é 11C67v70r72k40a68l

28. 11. 2012 10:46

Vaši obavu z 90 (respektive, pokud vím, již odsouhlasené 110) tesat do kamene!! Neustálou rychlostní buzerací pouze roste naštvanost řidičů a ta se přenáší do okolí-výsledkem je pouze zhoršení předtím plynulého provozu, fungujícího na vzájemné ohleduplnosti.

5 2
možnosti
AR

"Pro větší bezpečnost by měla z okolí silnic zmizet Praha a její okolí" říká bývalý SNB a nynější expert na silnice, soudruh Huml, krycí jméno StB "Kadivous" :)

2 2
možnosti
TP

T44o40m 26P31á17l86e30k

28. 11. 2012 10:05

Globálně zvednou rychlost není problém, když ji lokálně snížíme v místech, kde je to rizikové. Např. u těch nájezdů se STOPkou. Tak jakýpak problém? RvRv

2 4
možnosti
LG

Problém je v tom, že lokální značení něco stojí a vy to zaplatíte z daní. Ve výsledku pojedete stejně rychle, jen bude víc nesmyslných a drahých značek.

Stačí nad tím trochu přemýšlet... RvRv

2 1
možnosti
IJ

Ono některé cesty vážně nic moc, ale ještě by to pak chtělo nějak z těch cest odstranit ty co sice mají řidičské oprávnění, ale rozhodně neumí řídit, hned by bylo nezpečněji!!

1 2
možnosti
IJ

oprava - BEZPEČNĚJI

0 1
možnosti
RH

R11a92d27e58k 76H98o25d15a84ň

28. 11. 2012 9:01

Ano ano, budeme zakazovat, přikazovat, a hlavně zpomalovat. Kolik z vás, vážení řidiči, si ještě pamatuje jak vypadala značka IP05 (doporučená rychlost)? Já ji neviděl tak dlouho, že když jsem ji nedávno viděl tak mě překvapilo že je v čtverci a ne v kruhu...

4 3
možnosti
KZ

Bílá číslice v modrém čtverci. Na R7 jich je.... A všichni na ně kašlou a lítaj přes ty výmoly stotřicítkou. Pak můžete jezdit opatrně jak chcete, stejně to do vás nějakej spěchač napálí, jako do mne v neděli...

5 2
možnosti
DR

Dopravním "expertem"  tu nazývají i esenbáka Humla, aniž by měl jakékoli vzdělání týkající se dopravy. Když tento plátek vesele publikuje veškeré jeho jeho protiústavní bláboly, potebuje sem tam publikovat nějaké ty i vjedecké závjery.

10 1
možnosti

Ne že bych chtěl Humla obhajovat, ale jak vypadá v oblasti dopravy protiústavní blábol?

2 1
možnosti
LV

Pořád nějaké nařizování. Jako by už řidiči neměli vlastní selský rozum a odpovědnost. Proč si naši zákonodárci myslí, že když omezí rychlost značkama, tak řidiči budou jezdit pomaleji a opatrněji. Vždyť u některých řidičů je porušování silničních pravidel denním pravidlem a značky jim jsou ukradené.

13 3
možnosti
Foto

Apelujete u řidičů na selský rozum? Spousta z nich ho nemá a asi mít nikdy nebude. Například tito:

http://www.youtube.com/watch?v=W72CnO441tg

http://www.youtube.com/watch?v=LyPqig8FwLE

Ano, závěr je správný, u některých řidičů je porušování silničních pravidel naprosto běžné, ale povolovat kvůli tomu vyšší rychlost na silnicích, které k tomu nejsou přizpůsobené, je pěkná blbost. Dopadne to totiž tak, že po té silnici pojedou ti, co dodržují předpisy 130km/h a budou je předjíždět ignoranti rychlostí 160km/h. A s tím "pořád nějaké nařizování" - přijde mi, jako kdyby lidé v ČR chtěli anarchii - když je něco regulováno nějakým nařízením, je to "návrat k totalitě". Podle mě tu ale pořád máme mnohem volnější pravidla než například v USA.

2 4
možnosti
Foto

Je to jen tradiční utahování šroubů. Když zkousneme tohle, zkousneme i vládu jedné panevropské strany.

13 3
možnosti
JH

J89i88ř54í 62H31o22r51á62k

27. 11. 2012 23:03

B l b dokáže udělat nebezpečný úsek i z letišní plochy. Podívejte se co dnes jezdí po silnicích, od dob zrušení státních autoškol a zřízení zkušebních komisařů při obecních úřadech úmí řídit tak každý desetitisící absolvent autoškoly. Jezdím vice jak 50 let mám a celý život "rychlíkem"  ale ještě jsem se s nebezpečným úsekem nikdy nesetkal. Zato jsem potkal statisíce "řidičů" jejiž řidičské schopnosti a předvídání odpovídajá cestujícímu v autobuse.

23 3
možnosti
KZ

Byla jsem strašně překvapená, jaký rozdíl v chování ostatních řidičů jsem pocítila, když jsem přesedla z jednoho auta do druhého. Moje vlastní auto je černý sedan střední třídy, je velké a těžké a působí tak trochu "manažerským" dojmem, takže nikdo na první pohled nepozná, že v tom sedí ženská. Jezdím pravidelně po R7. Jen jednou jsem tam jela s kamarádčiným červeným Fordem Ka se samolepkama "začátečník" a "dítě v autě". Takovou šikanu jsem doposud nezažila. Jsem vděčná bráchovi, že mi tenkrát vymluvil malé auto a vpodstatě mne natlačil do toho, co teď mám.

4 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!