- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
souhlasím se zpomalením provozu na silnicích,kdo chce závodit ať jezdí rallye kdo spěchá ať jezdí veřejnou dopravou
Chci moc poděkovat těm, co na R7 u výjezdech u Tuchoměřice a letiště a okolí najíždějí do levého pruhu, protože patřím mezi ty, kteří se potřebují z té stopky, špatných nájedů napojit. Tam se tak blbě vyjíždí, to je neskutečné. A upozorňuji, že ono to není o rychlosti, ale o ochotě. Naopak dokážu si představit, že pokud by tam byla rychlost 90, tak by by jelo více aut v pravém pruhu a napojovalo by se hůře. O tom, že by tam někdy byly připojováky už bohužel nedoufám.
Vaši obavu z 90 (respektive, pokud vím, již odsouhlasené 110) tesat do kamene!! Neustálou rychlostní buzerací pouze roste naštvanost řidičů a ta se přenáší do okolí-výsledkem je pouze zhoršení předtím plynulého provozu, fungujícího na vzájemné ohleduplnosti.
"Pro větší bezpečnost by měla z okolí silnic zmizet Praha a její okolí" říká bývalý SNB a nynější expert na silnice, soudruh Huml, krycí jméno StB "Kadivous" :)
Globálně zvednou rychlost není problém, když ji lokálně snížíme v místech, kde je to rizikové. Např. u těch nájezdů se STOPkou. Tak jakýpak problém?
Problém je v tom, že lokální značení něco stojí a vy to zaplatíte z daní. Ve výsledku pojedete stejně rychle, jen bude víc nesmyslných a drahých značek.
Stačí nad tím trochu přemýšlet...
Ono některé cesty vážně nic moc, ale ještě by to pak chtělo nějak z těch cest odstranit ty co sice mají řidičské oprávnění, ale rozhodně neumí řídit, hned by bylo nezpečněji
Ano ano, budeme zakazovat, přikazovat, a hlavně zpomalovat. Kolik z vás, vážení řidiči, si ještě pamatuje jak vypadala značka IP05 (doporučená rychlost)? Já ji neviděl tak dlouho, že když jsem ji nedávno viděl tak mě překvapilo že je v čtverci a ne v kruhu...
Bílá číslice v modrém čtverci. Na R7 jich je.... A všichni na ně kašlou a lítaj přes ty výmoly stotřicítkou. Pak můžete jezdit opatrně jak chcete, stejně to do vás nějakej spěchač napálí, jako do mne v neděli...
Dopravním "expertem" tu nazývají i esenbáka Humla, aniž by měl jakékoli vzdělání týkající se dopravy. Když tento plátek vesele publikuje veškeré jeho jeho protiústavní bláboly, potebuje sem tam publikovat nějaké ty i vjedecké závjery.
Ne že bych chtěl Humla obhajovat, ale jak vypadá v oblasti dopravy protiústavní blábol?
Pořád nějaké nařizování. Jako by už řidiči neměli vlastní selský rozum a odpovědnost. Proč si naši zákonodárci myslí, že když omezí rychlost značkama, tak řidiči budou jezdit pomaleji a opatrněji. Vždyť u některých řidičů je porušování silničních pravidel denním pravidlem a značky jim jsou ukradené.
Apelujete u řidičů na selský rozum? Spousta z nich ho nemá a asi mít nikdy nebude. Například tito:
http://www.youtube.com/watch?v=W72CnO441tg
http://www.youtube.com/watch?v=LyPqig8FwLE
Ano, závěr je správný, u některých řidičů je porušování silničních pravidel naprosto běžné, ale povolovat kvůli tomu vyšší rychlost na silnicích, které k tomu nejsou přizpůsobené, je pěkná blbost. Dopadne to totiž tak, že po té silnici pojedou ti, co dodržují předpisy 130km/h a budou je předjíždět ignoranti rychlostí 160km/h. A s tím "pořád nějaké nařizování" - přijde mi, jako kdyby lidé v ČR chtěli anarchii - když je něco regulováno nějakým nařízením, je to "návrat k totalitě". Podle mě tu ale pořád máme mnohem volnější pravidla než například v USA.
Je to jen tradiční utahování šroubů. Když zkousneme tohle, zkousneme i vládu jedné panevropské strany.
B l b dokáže udělat nebezpečný úsek i z letišní plochy. Podívejte se co dnes jezdí po silnicích, od dob zrušení státních autoškol a zřízení zkušebních komisařů při obecních úřadech úmí řídit tak každý desetitisící absolvent autoškoly. Jezdím vice jak 50 let mám a celý život "rychlíkem" ale ještě jsem se s nebezpečným úsekem nikdy nesetkal. Zato jsem potkal statisíce "řidičů" jejiž řidičské schopnosti a předvídání odpovídajá cestujícímu v autobuse.
Byla jsem strašně překvapená, jaký rozdíl v chování ostatních řidičů jsem pocítila, když jsem přesedla z jednoho auta do druhého. Moje vlastní auto je černý sedan střední třídy, je velké a těžké a působí tak trochu "manažerským" dojmem, takže nikdo na první pohled nepozná, že v tom sedí ženská. Jezdím pravidelně po R7. Jen jednou jsem tam jela s kamarádčiným červeným Fordem Ka se samolepkama "začátečník" a "dítě v autě". Takovou šikanu jsem doposud nezažila. Jsem vděčná bráchovi, že mi tenkrát vymluvil malé auto a vpodstatě mne natlačil do toho, co teď mám.