- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdravím. Testy se zpřísňují. Ovšem počet hvězd tůstává. A tím dochází k matení obyčejných lidí, jelikož nevidí rozdíl mezi 5-ti hvězdičkovými vozy před pěti lety a 5-ti hvězdičkovými nyní.A 75 % lidí zde v diskuzi si určitě nepřečetlo celý test, natož protokol celé zkoužky. Jinak s vámi souhlasím o zpřísňování testů a jasné rozlišení od minulých metodik testů. Otázka: Proč liftback nemůže být rodinný vůz a kombi ano? Zvláště, když chystají tzv. sportback (zkrácené kombi).
co je toto za blbost? Málo místa pro ramena je kvůli bezpečí ??? v clanku pisete, ze aby mne neohrozil sloupek, tak umistim sedadlo blize stredu, abych byl od sloupku dale (tedy pak mam jen pocit ze mam mene mista)
Ale to preci neznamena, ze musim mit malo mista na ramena, tedy uzsi interier (jak sami pisete ma rapid). Naopak, kdyby odemne byl bocni sloupek treba 20cm, tak to bude jiste lepe. myslim tedy dle clanku, ze sirsi auto je vyhodnejsi nez uzke...
nejak vam to zduvodneni proc je uzsi rapid lepsi nez sirsi konkurence nevyslo
Již od doby,kdy Dacia je na českém trhu, tedy od roku 2004 jsou jisté motoristé vysazení na tuto značku. Přitom název Dacia je používán pouze v Evropě.Rusko, i Amerika používá Renault.
Škodovka bohužel neumí vyrobit tak velké auto s cenou Dacie. I Rapid, který je také rodinný začíná pomalu na 300 tisících.To je fakt rodinná cena.
Já u Dacie kritizuji poměrně dlouhé řazení.
Rapid není rodinné auto, jen se nám to snaží denně nakukat PR články. Snad Rapid combi bude fajn, až bude na trhu.
Škodovka by uměla vyrobit větší auto v kvalitě Fábie (= kvalitě relativně nízké) za cenu Fábie (= LEVNĚ). Jenže to by neměla takové miliardové zisky, a Volkswagenu by klesaly prodeje Golfů, Touranů a Sharanů a tak dále a tak dále....
Myslíte, že za podobné články berou "novináři" MF DNES / iDNES.cz nějaké zvláštní odměny? Že by byli za podobně tendenční a nesmyslné články placeni nějak bokem? Od "inzerentů", kteří vlastně inzerenty jako nejsou? Nebo jak si podobné nesmysly vysvětlujete? Přístup Renaultu je mi naopak sympatický. Kdo chce stabilizační systém, připlatí si. Že mají jenom tři hvězdy, to inzerují všude. A nevykládejte si to prosím zle, ale myslím, že cílovku Lodgy rozhodně nebudou trápit blbosti jako třeba jak svítí ta či ona kontrolka (to je hodně o bezpečnosti, opravdu...). A s tou ochranou chodců si také nejsem jist. Věřím, že budoucí majitel nového Volva V40 vysokou ochranu chodců ocení a rád za ni zaplatí, ale cílovka Lodgy? Ta potřebuje auto pro přemisťování z bodu A do bodu B, trvanlivé, bezporuchové, jednoduché a nenáročné na servis. A hlavně za dobrou cenu. A to Lodgy je. K tématu 77 % = propadák vs. 80 % = zázrak nemám, co bych víc řekl... Šílený.... Nebo František Dvořák neví, o čem píše....
propadák nedělají ona procenta či hvězdičky, propadákem je to, že se oddělila podlaha a zasáhla do prostoru pro cestující(řidiče) a také to, že se zdeformoval středový tunel, což je jedna z nejpevnějších částí auta. O trochu vyšší rychlost při reálné nehodě a stříhají z toho mrtvý.
A škodofilové můžou ona.novat......
Rapid s 80% za ochranu dětí je super a Lodgy se 77% za ochranu dětí si nezaslouží název rodinný vůz? :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jak to, že tu nikde nevidím, že jde o PR článek
Ovce se prizpusobi a moudri vedi o co jde.
Uplne z toho caka tendencnost, jak je Lodgy nebezpecnej a jedine super autii je skodovka.
Rapid je rozvedeny, protoze je to ceske auto a Lodgy, protoze propadlo v testech, kde ostatnich 14 vozu uspelo...
Nebylo by od věci opět přistoupit ke změně metodiky těch crashtestů, když 13 aut z 14 dostane plný počet hvězdiček?! = rozuměj zpřísnit.
Má to vůbec smysl? Může zákazník objektivně rozeznat bezpečnější a méně bezpečné auto, když mají všechny 5 hvězd?
Kdyby se testy staly moc přísnými (50% a více by nevyhovělo), mohly by na ně automobilky přestat dávat auta.
Já jsem si říkal, že ta Lodgy je na svou velikost poměrně lehké auto.Až do nynějška chyběl crashtest, ale už v odhadech jí očekávali "slabší průměr" a to se potvrdilo.
Otázka ESC/ESP?
Když si dneska objednáte novou Fábii nebo Roomstera, tak tam máte ESC za neskutečný poplatek. Citigo ho má v ceně kromě nejnižší výbavy. Do Octávky a Rapidu to dávají myslím v základu.
Lodgy ho má tedy za poplatek - a co má bejt? Srovnávejte laskavě taky cenu těch vozů (Rapid je o dost dražší auto).