- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
brzdiť prerušovane platí len u starých aut..ABS S EBD už prerušuju za vás..Vo väčšine pripadov stačí držať volant rovno a ubrať plyn..a hlavne jazdiť pomaly a na nižšom prevodovom stupni...ale uplne naj je cesta bez snehu a ladu...-))tak šťastnu cestu bez šmyku a havarii..
V článku se píše: zapomeňte na trhavé pohyby volantem. A ten radil na tom videu s tím volantem dělá coVe včerejší mfDNES, při vychvalování skvělého auta BMW řady 3, třeba p. Švidrnoch píše - ale při mírném náznaku smyku stačí lehce přidat plyn a srovná se. Nevím, jestli tím myslel smyk předku, nebo zadku? Najel jsem se vším možným přes 1,3 mil. km, ale jsou rady, kterým už přestávám nějak rozumět.
nejlepsi zpusob jak zvladnout smyk je uvedomit si,ze je zima a jezdit pomaleji a opatrne.Fyziku clovek neoblbne ani zimnima gumama ani nicim jinym.
"Zimní obutí je samozřejmostí..." - samozřejmě, ovšem musí být poněkud důraznější zákon. Už jste přezuli, vy co máte pořád na svých škodovkách "kvalitní letní"
nemam skodovku a jezdim ted celorocni... a ani na letnich nemam problem pokud nemaj nejaky typ uni desenu. Pneumatiky jsou docela vede a rozhodne to nelze pousalizovat slovem letni zimni jak nas v mediich masiruji
Tak a jak s automatem? to jsem se nejak nedocetl. Popripade rady by mohli byt rozdelene pro predni nahony, zadni nahony a 4x4 + kombinace manual/automat. takto je to clanek o nicem.
automat je kapku slozitejsi... ja osobne pokud jsou opravdu spatne podminky prechazim u automatu na manualni rezim... ma to jednu nevyhodu a to je absence spojky (rizeni prokluzu a odpojeni hnaciho ustroji od napravy v jekemkoliv rychlosti... osobne nesmi na N prekrocit rychlost 40km/h a muzu jet nejdal takto 10km) ale vyhoda zas je ze clovek muze ovladat jednou nohou brzdu druhou plyn takze prodlevy jsou vyrazne mensi. Jinak co se tyce ovladatelnosti je nejvetsi humus automat/predokolka s nozni brzdou.. tam to fakt chce hodne cviku
Večer u interšpáru. Nejlepší kurz a zadarmo
Nač utrácet peníze,když si stačí zajet třeba na starou letištní plochu,zajezdit si tam a osahat si chování auta na sněhu.Ty rady v tom článku patří spíše začátečníkům,kteří ale v drtivé většině případů raději v takovémto počasí nevyjíždějí.Řidiči,kteří už nějaký ten pátek jezdí ví co a jak.
Nicméně školy smyku jsou dle mého názoru tak trošku zbytečné.Ono je rozdíl zvládnout smyk na otevřené cvičné ploše s instruktorem po boku,který dává rady a hrozí maximálně vyvrácení kuželů.Ale když se něco semele v běžném provozu a jde o vteřiny,tak se u člověka v drtivé většině projeví pud sebezáchovy.
Nesouhlasim... kazdy by mel prave v techto situacich mit zazite automatismy ktere mu bez premysleni pomohou tyto situace zvladnout.
Jj, Lancia Delta HF - nádherné auto, je vidět, že Giugiaro uměl a umí auta dodnes.
Rady nejsou špatný, ale ta fotka Lancie -už kvůli ní stál ten článek za napsání :)
Tie rady... V priebehu 2 sekúd som ležal na boku. Asi sekundu človekú trvá, kým pochopí, že sa niečo deje. Takže tie všetky spojky a kontry - to sa dá robiť tak na letisku pokropenom vodou.