Diskuze

Sníh zasypává Česko, rychle do kurzu smyku

Přes půl roku jsme jezdili nejvýš v loužích, teď to začíná na silnici klouzat. Zimní obutí je samozřejmostí, jízda po ledu a sněhu má však svá pravidla. Recept, jak dojet, je jednoduchý: rozvážná jízda, opatrně na plynu i na brzdě a levačku pořád ve střehu na spojce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

brzdiť prerušovane platí len u starých aut..ABS S EBD už prerušuju za vás..Vo väčšine pripadov stačí držať volant rovno a ubrať plyn..a hlavne jazdiť pomaly a na nižšom prevodovom stupni...ale uplne naj je cesta bez snehu a ladu...-))tak šťastnu cestu bez šmyku a havarii..

0 1
možnosti
JB

V článku se píše: zapomeňte na trhavé pohyby volantem. A ten radil na tom videu s tím volantem dělá co?Ve včerejší mfDNES, při vychvalování skvělého auta BMW řady 3, třeba p. Švidrnoch píše - ale při mírném náznaku smyku stačí lehce přidat plyn a srovná se. Nevím, jestli tím myslel smyk předku, nebo zadku? Najel jsem se vším možným přes 1,3 mil. km, ale jsou rady, kterým už přestávám nějak rozumět.

1 0
možnosti
DH

nejlepsi zpusob jak zvladnout smyk je uvedomit si,ze je zima a jezdit pomaleji a opatrne.Fyziku clovek neoblbne ani zimnima gumama ani nicim jinym.

5 0
možnosti
JD

J27a94n 59D94l58o14u29h84ý

30. 11. 2012 11:09

se zimákama se ti nemůže nic stát, ne ?

0 0
možnosti
VL

"Zimní obutí je samozřejmostí..." - samozřejmě, ovšem musí být poněkud důraznější zákon. Už jste přezuli, vy co máte pořád na svých škodovkách "kvalitní letní";-D?

0 3
možnosti
PZ

nemam skodovku a jezdim ted celorocni... a ani na letnich nemam problem pokud nemaj nejaky typ uni desenu. Pneumatiky jsou docela vede a rozhodne to nelze pousalizovat slovem letni zimni jak nas v mediich masiruji

1 2
možnosti
Foto

D61a43v79i34d 96J67a57n90i19k

30. 11. 2012 7:43

Tak a jak s automatem? to jsem se nejak nedocetl. Popripade rady by mohli byt rozdelene pro predni nahony, zadni nahony a 4x4 + kombinace manual/automat. takto je to clanek o nicem.

0 2
možnosti
PZ

automat je kapku slozitejsi... ja osobne pokud jsou opravdu spatne podminky prechazim u automatu na manualni rezim... ma to jednu nevyhodu a to je absence spojky (rizeni prokluzu a odpojeni hnaciho ustroji od napravy v jekemkoliv rychlosti... osobne nesmi na N prekrocit rychlost 40km/h a muzu jet nejdal takto 10km) ale vyhoda zas je ze clovek muze ovladat jednou nohou brzdu druhou plyn takze prodlevy jsou vyrazne mensi. Jinak co se tyce ovladatelnosti je nejvetsi humus automat/predokolka s nozni brzdou.. tam to fakt chce hodne cviku

0 0
možnosti

M86a44r59e96k 12Š72v20u83b

30. 11. 2012 6:48

Večer u interšpáru. Nejlepší kurz a zadarmo R^

0 1
možnosti
JD

J73a15n 49D27l98o96u29h55ý

30. 11. 2012 11:10

tam mě vaděj ty sloupy....:-/;-)

2 0
možnosti
OK

Nač utrácet peníze,když si stačí zajet třeba na starou letištní plochu,zajezdit si tam a osahat si chování auta na sněhu.Ty rady v tom článku patří spíše začátečníkům,kteří ale v drtivé většině případů raději v takovémto počasí nevyjíždějí.Řidiči,kteří už nějaký ten pátek jezdí ví co a jak.

Nicméně školy smyku jsou dle mého názoru tak trošku zbytečné.Ono je rozdíl zvládnout smyk na otevřené cvičné ploše s instruktorem po boku,který dává rady a hrozí maximálně vyvrácení kuželů.Ale když se něco semele v běžném provozu a jde o vteřiny,tak se u člověka v drtivé většině projeví pud sebezáchovy.

4 4
možnosti
PZ

Nesouhlasim... kazdy by mel prave v techto situacich mit zazite automatismy ktere mu bez premysleni pomohou tyto situace zvladnout.

0 0
možnosti
MZ

Jj, Lancia Delta HF - nádherné auto, je vidět, že Giugiaro uměl a umí auta dodnes.

7 2
možnosti
DD

D76a21v37i81d 88D39o76b29e98š

29. 11. 2012 20:23

Rady nejsou špatný, ale ta fotka Lancie -už kvůli ní stál ten článek za napsání :)

7 1
možnosti

Tie rady... V priebehu 2 sekúd som ležal na boku. Asi sekundu človekú trvá, kým pochopí, že sa niečo deje. Takže tie všetky spojky a kontry - to sa dá robiť tak na letisku pokropenom vodou.  ;-D

0 13
možnosti