Diskuze
Nastávají nejkratší dny v roce. Připravte se na noční jízdu
Děkujeme za pochopení.
T56o60m70á55š 66H28r69u86b95ý
Vůbec nejhorší mi přijde v noci rozsvícené denní světlomety z LED diod a do zatáček přisvicování mlhovkou. LED světlomety oslňují protijednoucí, ale k řidiči se vrátí jen zlomek světla a mlhovka je za jasné noci také úplně zbytečná. Navíc světlomety na denní svícení z LED diod mají být v noci vypnuté a svítit se má jen klasickými světlomety. Moje oči tím trpí a chvílema na křižovatkách nevidím skoro nic. Člověk pak oslněný jede dále naprostou tmou a chodce v tmavém oblečení byť s úzkými reflexními pruhy může přehlédnout. Výrobci aut by si toto měli uvědomit. Klasické světlomety jsou upraveny tak, aby nesvítily do protisměru a svítěj dolů. Mlhovky takhle konstruovány nejsou a řidiče ostatních aut oslňují
D75a18v80i26d 16J78a24n46s19a
To přisvěcování do zatáček je vynález VW a nemělo by to být mlhovkou, ale kombinovaným světle, které v sobě kombinuje mlhovku a denní svícení (světlo má dvě žárovky). Ale i tak je přisvěcování do zatáčky matoucí protijedoucí řidiče. A za ty svítící LED světla pro denní svícení v noci bych bral techničák. A za rozsvícené mlhovky za jasné noci byl dal pokutu, protože to je jen o nedodržení pravidel a drzosti řidičů. A pokud jde o mlhovky, tak staré mlhovky mívaly clonku jako tlumená světla, aby svítily jen dolů. Dnešní mlhovky už clonku nemají a mám pocit, že svítí spíš jak dálkové reflektory.
M75a85r62t82i43n 81N23á50p13r57a22v18n96í89k
Osobně si myslím, že povinnosti nosit reflexní materiály není vůbec špatnej nápad, ten rozdíl je obrovskej, taky bych řekl si spousta lidi, kteří se pohybují kolem krajnice vůbec neuvědomuje jak obrovské riziko jim hrozí, "trocha" osvěty by vůbec neuškodila.
M72i43r95k90a 95P72e26c40h48o29v20á
nejen pro chodce, ale i cyklisty, já vím, že v zimě jich tolik nejezdí, ale od jara do podzimu jich jezdí dost a blahořečím každého, kdo z nich má po soumraku bezpečnostní vestu
Z12u60z89a59n43a 52Č18e49k81a35l18o93v77á
..někdy se vracím večer, jezdím po městě, a musím říct, že velmi často si říkám, že zajdu nakoupit reflexní vesty po padesáti korunách a vždycky, když budu míjet člověka v černém oblečení a uvidím ho na poslední chvíli pět metrů od něj, tak zastavím a tu vestu mu oblíknu a řeknu mu, že je kretén a tudíž se o něj musí někdo postarat, když sám není schopnej...nakoupila jsem spoustu reflexních pruhů a blikátek a taháčků na zip a nálepek a jak se stmívá, chodíme se synkem po venku svítící jak vánoční stromečky...ono ani veřejné osvětlení na sídlišti není spasitelné...
Z36u73z52a77n65a 38Č83e67k20a89l53o71v82á
A vůbec nejlepší je nikam přes noc v zimě nejezdit a když, tak vlakem...
M33a49r45e15k 44H46r42u72b40y
neni nad to skoncit na studenem nadrazi pri cekani na pripoj, pripadne nahradni dopravu
J31a32n 89M69o15t13ů67r25e63k
Někde na to musí mít zákony a někde rozum.... prostě člověk s rozumem když musí jít po krajnici v noci má na sobě reflexní prvek, baterku či blikačku apod.... no a některým nepomůže ani ten zákon....
P63e49t27r 63N32e29s48v73a20d44b51a
Nechápu proč už dávno není povinnost používání reflexních prvků u chodců za snížené viditelnosti. Jsou lidé které to napadne jelikož mají rozum bohužel je jih velmi velmi málo. Ten kdo reflexní prvky mít nebude má bohužel smůlu když dojde k nehodě je jasným viníkem
J90a69r46o86s59l29a67v 13L75e90b71e60d15a
takže bez reflexních prvků bych dostal pokutu, ačkoliv chodím s baterkou?
M52a29r86c94e33l 80P98a94v35l88í31k
podstatne horšie ako tma je nízke slnko, vtedy ho**o vidno napriek veste, reflexným prvkom, rozsvieteným svetlám ... takže odporúčam úradníkom únie zakázať xxx
P68a27v26e66l 69N36o96v30á48k
teď sem jezdil 4 dny v Irsku většinou jsme dojížděli v noci, byla neskutečně překvapený že tam lidem přijde uplně normální i v obci když jdou pochodníku jít v reflexní vestě... nvm proč by to nemohlo jít u nás...
P91e88t22r 68S78v98o60b78o85d63a
Uplně nejradši mám ten typ řidiče, který tmu považuje za dostatečný důvod pro rozsvícení zadní mlhovky...
Ř52e95h43o56ř 64K93r59á49l86í18č30e44k
To samé se dá říct i o předních mlhovkách .
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha